Stránka 2 z 2

Napsal: 07 srp 2015, 10:40
od prka
Já bych v čidle problém neviděl. Také se dá "uvařit". Hodnoty odporu s teplotou jsem zde již v nějakém příspěvku před časem uváděl.

Napsal: 07 srp 2015, 15:18
od Toledo244
Čidla sú tam 2, skušal som medzi nimi prehodiť konektory ale nič sa nezmenilo.

Napsal: 07 srp 2015, 17:38
od Toledo244
Keby bola na budiku aspoň číselná stupnica... Viem že ako je ručka na obrázku, tak prvá čiarka nad ručkou je 90° pri zohriatom motore sa mi to drží tak 2 - 3 mm pod červenou čiarkou, vtedy sa aj sahara zapne. Len keby som vedel koľko ° má voda, keď je ručka na červenej čiarke. 100° ? 120° ?

Obrázek

Napsal: 07 srp 2015, 17:47
od fero
ked bezi motor,nerobi ti bubliny do vyrovnávacej nadrzky?stary termostat mal stiahnutu tesniacu gumicku alebo bol prevrtany?bezna ,,uprava" ked je prasknuta hlava u komorkacov a chces este pobehat...

p.s. tiez nove termostaty skusam vo vriacej vode.

Napsal: 07 srp 2015, 18:15
od Toledo244
Keď sa voda zohreje, tak je normálne že sa trochu robia bublinky, starý termostat nebol nijak upravovaný, tesnenie tam bolo. Hadice netlakuje.

Napsal: 08 srp 2015, 08:45
od prka
Pokud je v chladící soustavě řádný přetlak, tak by se žádné bublinky tvořit neměly.
U přetlakového chladicího systému moderních vozů /což je i Tvůj/ je teplota motoru kolem 127°C, dostává-li se ručička do červeného pole.