Stránka 2 z 3

Napsal: 28 pro 2015, 16:57
od slovacek.milos
v první řadě kontrolka žhavení tě o žhavení neinformuje, pokud zhasne je to signál k počátku startu

zajdi do mototechny kup tři metry hadičky na ostřikovaše, nařež napoj na přepady vstřiků, přivaž na kapotu nahoře nastartuj a u kterých vstřiků ti bude stoupat nafta tak co píše šaryk4x4
tas je ven repas, to je pořád dokola nic víc v tom není ;)

Napsal: 28 pro 2015, 19:15
od amater
Vstreky su naprd, chcelo by to naozaj prepadovy test, len - 1,6-ka nema este ventilky na prepadoch?

Napsal: 14 úno 2017, 17:23
od kolenoml
Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc

Napsal: 14 úno 2017, 18:05
od slovacek.milos
kolenoml píše:Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc
nafot doklad kolik jsi platil za nové vstřiky ;)

Napsal: 14 úno 2017, 18:18
od kolenoml
Faktura ti pomůže s mojím vyřešením?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 14 úno 2017, 19:15
od dhfool
Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...

Napsal: 14 úno 2017, 19:53
od !!!SLÁVEK!!!
Někdy ŘJ žhavení...

Napsal: 15 úno 2017, 07:49
od slovacek.milos
fabiátor píše:Kdyby to byl PD tak reknu, ze takhle cernej filtr je normos, kvuli podfukujicim gumkam na vstriku. Nikdo to moc neresi, protoze ty gumky proste netesni a palivovej filtr pak dokaze bejt takhle cernej uz pri vymene po 15tkm.
ted jsem měnil 15.000 km HDI 2,O a černý jak uhel, ono to to dnes není doména jen pedeček, možná i kvalita nafty,
netěsnila gumka tak jsem musel objednat sada gumka filtr

Napsal: 15 úno 2017, 18:27
od blonn
kolenoml píše:Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc
Ty kokos. Ja mam na "prodeji" 4 NEW VDOcka za 15tis. Srry za OT.

Napsal: 15 úno 2017, 19:31
od slovacek.milos
dhfool píše:Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
již několikrát jsem měl v ruce papír že je vstřik v naprostém pořádku a byl v hajslu

drzost některých firem je taková že ti vstřiky přebalí, dodá papír jak jsou ok a přepadový test je naprosto stejný, jen tě skásnou a nic víc,

a motor nestartuje jak se ochladí,

mnohokrát těžce zaplacená zkušenost (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 24 dub 2017, 17:17
od marthass
Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?

Napsal: 24 dub 2017, 17:38
od dhfool
marthass píše:Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?
Dlouhé starty znamenají převážně nízký tlak na railu. Často jsou to vadné vstřiky, ale ne vždy! Pokud není mechanik trubka, tak 90% závad najde poměrně rychle.

Napsal: 06 říj 2017, 22:30
od Goodmen
Zdar, před 3 měsíci jsem koupil alteu 1,6 tdi s potvrzenými 100000km (STK), vyměnil jsem všechny filtry, diagnostika nic nehlásí, a přesto se mi stává, že mezi 14-19° okolní teploty a studeném motoru mi to taky nějak dlouho točí. se žhavením to asi nebude mít nic společného. Když je chladněji nebo tepleji, startuje na Ťuk.

Napsal: 07 říj 2017, 07:36
od slovacek.milos
kod motoru cayb?

udělej přepadový test kolik ti vyteče nafty na tři minuty ze všech vstřiků naráz

Napsal: 08 říj 2017, 10:06
od sharan933
Prepadovy test sa nerobí u piezoelektrických vstrekoch majú ventilok