Stránka 2 z 2

Napsal: 08 zář 2015, 07:29
od Toledos
Tak co by to ale potom mohlo byt? Jeste, kdyz to dela jen nekdy

Napsal: 09 zář 2015, 20:29
od Toledos
Nove info, pry je mozne, ze to je tim, ze je dpf pouze vymlacen a neni dovnitr navarena trubka. Tim se tam toci a hromadi spaliny. je to mozne?

Napsal: 09 zář 2015, 20:37
od Fulltank
blbost

Napsal: 09 zář 2015, 21:11
od elch
když to smrdí štiplavě tak je jasný že to je nespalená nafta, a když je dpf a egr offf tak je něco v dávkování paliva, těžko to bude vymlácenej čep, rotačka tdi když takhle smrděla tak bylo bud o zub čerpadlo nebo v piči vstřik, což je dávkování a nespálení paliva, tipoval bych soft když to dělá občas

Napsal: 12 zář 2015, 19:11
od rosta.rs
Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..

Napsal: 12 zář 2015, 20:55
od elch
rosta.rs píše:
Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..

tak tomu moc nevěřim, to ten motor musí jít jak pumpa na sračky a stejně je to dívný, to je jako kdyby za rok šla regenerace v garáži bez nastartovanýho motoru,, dyt ten motor spotřebuje tolik elektr.energie aby se vůbec ohřál, natož v dpf aby to shořelo, škodovka už neví jak by vydělávala

Napsal: 13 zář 2015, 06:42
od rosta.rs
elch píše:
rosta.rs píše:
Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..

tak tomu moc nevěřim, to ten motor musí jít jak pumpa na sračky a stejně je to dívný, to je jako kdyby za rok šla regenerace v garáži bez nastartovanýho motoru,, dyt ten motor spotřebuje tolik elektr.energie aby se vůbec ohřál, natož v dpf aby to shořelo, škodovka už neví jak by vydělávala
vůbec tím nemyslím, že se mi to regeneruje na volnoběh v garáži a studeném motoru (LOL) natož s vypnutým

když se mi spustí regenerace tzn. motor je zahřátý na provozní teplotu, jedu ustálenou rychlostí, tak při 1500-2000 ot. je teplota turba 800 stupňů, saze se samozřejmě vypalují (zaplnění se snižuje), když musím vyřadit tzn. křižovatka atd. teplota turba spadne na nějakých 500-550 stupňů (cca 175 stupňů v normálním režimu) ale regenerace stále probíhá. jednou jsem tak musel jed docela dlouho, regenerace byla v polovině (táhlý kopec dolů a brzděním motorem padá teplota pod 300 stupňů, protože nemá dostatek paliva)a DPF se zcela zregenerovalo.
mám polarfis tak to vidím online :-D
jinak regeneruje mi to po cca 400km