Auto pro přítelkyni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co by to nebylo možné ti ostatní co se tomu diví po třetím majiteli mají 23OOOO km na tacháku aby byli spokojeni
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

tak je to tady pánové, abych nemusel zakládat nové téma tak radši obnovím toto...nakonec jsme se s přítelkyní rozhodli pro fabii první generace s motorem 1.4..Myslíte že dobrá volba? a vím že mě teďka asi ukamenujete ale kvůli né uplně dobré finanční situaci budeme brát auto přes Ačka díky jejich financování a tak si nedělám iluze o tom že mi budou nabízet zajíce v pytli takže moje hlavní otázka zní....na co koukat u tý 1,4? popřípadě dá se pomocí diagnostiky zjistit pravý počet kilometrů kdyby byla náhodou o něco stočená? co se nejvíce sralo na fabiich první generace? Díky moc za všechny rady :) :) budu moc vděčný
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jaká je to 1.4 ? Starý MPi nebo 16v ??
On je to podstatnej rozdíl..
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

jaká je to 1.4 ? Starý MPi nebo 16v ??
On je to podstatnej rozdíl..
To budeme teprve právě vybírat proto bych rád slyšel názor co je například podle tebe lepší zda starý MPI čko nebo právě novej 16V...protože jsem nikdy na tomto motoru nedělal ani nevlastnil auto s ním tak nemám podle čeho soudit..hodně jsem četl že na starejch hodně odcházej těsnění pod hlavou a celkově jsou tam problémy s ubytky chladící kapaliny ale nevim jak je to u těch 16v.... ale u čeho nic neodchází...takže prostě co nejmenší zlo :) díky moc :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

na 8km nepotřebuje ventily ani turba, 1,4 ve Fobii ideál, o ropě ani LPG tady nemůže být ani řeč
Cus
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

na 8km nepotřebuje ventily ani turba, 1,4 ve Fobii ideál, o ropě ani LPG tady nemůže být ani řeč
Tím chceš říct že nejlépe tedy staré mpičko? protože o turbu ani naftě ani lpgčku tu nepadlo ani slovo :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ony maji neduhy i ty Mpi i 16v...zalezi na co natrefis
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Obavam se ze 16v je daleko vetsi kram:-(
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

Takze je jedno jestli to bude mpičko nebo 16v jo? oba jsou na hovno? a jaký jiný motor ve fabii by jste doporučily? protože HTPčko je snad ještě větší krám a dvoulitr mi příjde jako hloupost protože by ho přítelkyně nevyužila...Takže kde je ta zlatá střední cesta??
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mno tezko rict,o okte s 600 tis.km a motorem ALH vim.Ma tam akorat nove hydra,jinak vse puvodni i turbo,ale to uz "bere olej"..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

NOVON píše:Mno tezko rict,o okte s 600 tis.km a motorem ALH vim.Ma tam akorat nove hydra,jinak vse puvodni i turbo,ale to uz "bere olej"..
v předchozích příspěvcích jsem psal že naftu na 100% ne ale díky za nabídku :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
matess
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 03 srp 2007, 12:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brandýs n/L

Příspěvek od matess »

Šel bych určitě do klasickýho mpi, počítej že si uděláš těsnění pod hlavou (stojí pár korun), maximálně necháš stáhnout hlavu a máš na několik let pokoj. Spotřeba ok a nic moc jinýho na tom neodchází.
Měl jsem je dvě a jedna byla ex služební a jezdila parádně. Pak jsem koupil jednu od 80 letýho důchodce a to bylo hrozně líný. Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou :-)
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pitukes píše:Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
až ti klekne servo bude to víc šuppek, zámky i stahovačka takz něco stojí
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

matess píše: Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou :-)
ono je potřeba ty auta servisovat a měnit chladící kapalinu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“