Nabízím změření vykonu 1.9TDi Pd awx, poslední příspěvek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem dal na Vás v bakalařce se zaměřím spíše nateoreticke řešení.
Tzn bude vyběr několika převodovek(klidně se mužete zapojit), ktery by měly byt spojitelne s 1,9Tdi-Pd. U těch se potom bude řešit vzájemne porovnáni s ohledem na max rychlost, akceleraci, pružne zrychleni a zrychleni na 400m.
Pro aktualni převodovku FHN to potom bude ověřeno zkouškou na motorove brzdě, popřipadě testovanim s race logicem.
Určitě budu rešit tu převodovku z v6, doufam že pasuje.
Každopadně nejvic by mě zajimala ta 5q v 6kvaltove skřini jak jsem někde četl,, opravdu to existuje, neví někdo označení.
Joo Eurotuning nic, pry je zajimají a řeší jen ty přičně uložene převodovky ala Octavia atd. Podelně pry nic neumí nic neví atd.
Edit: Tak ten 5q v 6q by měl byt Eyz--ted jestli to není jen fáma?
Tzn bude vyběr několika převodovek(klidně se mužete zapojit), ktery by měly byt spojitelne s 1,9Tdi-Pd. U těch se potom bude řešit vzájemne porovnáni s ohledem na max rychlost, akceleraci, pružne zrychleni a zrychleni na 400m.
Pro aktualni převodovku FHN to potom bude ověřeno zkouškou na motorove brzdě, popřipadě testovanim s race logicem.
Určitě budu rešit tu převodovku z v6, doufam že pasuje.
Každopadně nejvic by mě zajimala ta 5q v 6kvaltove skřini jak jsem někde četl,, opravdu to existuje, neví někdo označení.
Joo Eurotuning nic, pry je zajimají a řeší jen ty přičně uložene převodovky ala Octavia atd. Podelně pry nic neumí nic neví atd.
Edit: Tak ten 5q v 6q by měl byt Eyz--ted jestli to není jen fáma?
Škoda Superb 1.9TDi PD 96kw 230tkm
Škoda octavia 1.8T 20v
Škoda octavia 1.8T 20v
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 639
- Registrován: 04 pro 2007, 14:15
- Bydliště: Benešovsko a okolí
Odpovědi: 0
Na sprinty atp. bych se vyprdl, ale raději bych to řešil technickoekonomicky – výrobně (pro závod emise/náklady). Anebo pro uživatele (spotřeba/návratnost). Dneska ten trend ekonomiky a schopného technika je in. Na to přijdeš ještě během tohoto vyučujícího roku- managment provozu / výrobní procesy podniku a podobné dobroty… 

Trochu oživím, konečně je čas se do toho pustit, samozřejmě výsledky tady rád pověsím.
Měly by k tomu být nějaké ty grafy z brzdy pro porovnáni u najezdu cca 400tkm a pokud seženu auto tak i polovičního.
Pro potřeby mé bakalářky sháním v ideálním případě vozidlo Passat/Superb s motorem AWX 96kw s nájezdem cca 180tkm.
Jedná se o porovnání výkonu mezi papírovým výkonem, tím v cca 170-220tkm(ideal je 190tm) a později v cca 380tkm to už si vyzkouším na svém.
Měřit se bude na motorové brzdě ve zkušebně Všb-Ostrava.
Patrně by bylo vhodné mít to auto v slušném stavu aby měření přežilo tzn. není zrovna ideál mít 3 krát přetočený rozvoďák.
Jinak si myslím se moc není čeho bát.
Kdyby byl někdo ochotný či znal někoho kdo by si chtěl nechat změřit auto, budu rád za info.
Kupec
Měly by k tomu být nějaké ty grafy z brzdy pro porovnáni u najezdu cca 400tkm a pokud seženu auto tak i polovičního.
Pro potřeby mé bakalářky sháním v ideálním případě vozidlo Passat/Superb s motorem AWX 96kw s nájezdem cca 180tkm.
Jedná se o porovnání výkonu mezi papírovým výkonem, tím v cca 170-220tkm(ideal je 190tm) a později v cca 380tkm to už si vyzkouším na svém.
Měřit se bude na motorové brzdě ve zkušebně Všb-Ostrava.
Patrně by bylo vhodné mít to auto v slušném stavu aby měření přežilo tzn. není zrovna ideál mít 3 krát přetočený rozvoďák.
Jinak si myslím se moc není čeho bát.
Kdyby byl někdo ochotný či znal někoho kdo by si chtěl nechat změřit auto, budu rád za info.
Kupec
Škoda Superb 1.9TDi PD 96kw 230tkm
Škoda octavia 1.8T 20v
Škoda octavia 1.8T 20v
dyk tam máš jiný kody převodovek... že se časem (rokem výroby, nebo faceliftem) měněj příruby, homokineťáky a podobně - to je běžný
kdysi jsem chtěl taky dlouhý převody a na benzínovýho 2.8 - 5Q passata B5 syncro jsem narval skříň, kardan, kulisu a diff z audi quattro 2.5TDI - 6Q... a funguje dodnes... výsledek je: při stejný rychlosti na posledním kvaltu to teď točí o 1000ot/min méně
kdysi jsem chtěl taky dlouhý převody a na benzínovýho 2.8 - 5Q passata B5 syncro jsem narval skříň, kardan, kulisu a diff z audi quattro 2.5TDI - 6Q... a funguje dodnes... výsledek je: při stejný rychlosti na posledním kvaltu to teď točí o 1000ot/min méně