Stránka 2 z 4

Napsal: 11 lis 2015, 17:12
od filip8884
idem tam davat z 2.7 tdi turbo 520 trysky
12mm (2x4x228x150) hds jednohmota vr6
FMIC
ešte poloosy by to chcelo lepšie z čoho poradite ?

Napsal: 11 lis 2015, 17:15
od filip8884
mecKo píše:
Forest píše:
TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! určite by som sa rad vyhol tomu a preto dam dole hlavu plechove tesneničko nech ho hned nevytlačí.

Napsal: 11 lis 2015, 20:03
od mecKo
filip8884 píše:idem tam davat z 2.7 tdi turbo 520 trysky
12mm (2x4x228x150) hds jednohmota vr6
FMIC
ešte poloosy by to chcelo lepšie z čoho poradite ?
Poloosy vydržia, skôr treba kvalitnejšie homokynetaky

Napsal: 12 lis 2015, 10:18
od Frenzy
A ASV vydrží kolik?

Napsal: 12 lis 2015, 10:29
od meeiro
ta vydrzi z tech rotacek nejvic... ma pry velmi podobnou konstrukci spodku z PD...vic ti reknou kluci

Napsal: 12 lis 2015, 11:16
od mecKo
Frenzy píše:A ASV vydrží kolik?
250 PS má jeden známy na ASV (už rok). Drží, zatiaľ... ale údajne je to strop pre ten motor

Napsal: 12 lis 2015, 11:43
od Frenzy
Taky sem právě někde četl o tý podobnosti s PD spodkem, ale nenašel sem žádný podrobnosti, bohužel, jen teoretický spekulace, že se vyráběl současně s motorem AJM (PD) a že to tam na tý lince stavěli, jak jim to přišlo pod ruku, nicméně je otázkou, jestli je vůbec AJM spodek záměnnej s ASV... Kdyby někdo věděl něco víc, rád se přiučím :)

Napsal: 12 lis 2015, 11:48
od favo
Nebylo to myšleno ve zlém, ptal jsem se ze zvědavosti, o rotačkách vim jen tolik že jsou a že mi je skoro všichni doporučovali místo PD

Napsal: 12 lis 2015, 12:08
od meeiro
vsak ja se ani neurazil :)

Napsal: 12 lis 2015, 12:13
od meeiro
a uprimne za sebe si nemyslim ze PD je zase takova vyhra :) ale to je kazdyho nazor a musi si udelat v hlave porad v tom co preferuje .. jo PD je naladeny hned ma skvele bloky.... ale VP37 ma taky sve kouzlo...priznavam ze pri nejvetsim nastvani stale potkavanych ventilu jsem mel stochuti nahodit pd hlavu a kaslat na to... ted jsem rad ze jsem to neudelal :)

Napsal: 12 lis 2015, 12:51
od favo
Já v tom měl jasno hned od začátku, chtěl jsem 6q převodovku, silný motor už v základu s možností dalšího navýšení bez nutnosti větších investic. Doporučen mi byl motor ARL nebo ASZ u kterých už po samotným čipu budu víc než spokojený.
Dobrý ARL jsem nesehnal tak aspoň ASZ a nelituji. Servis je drahý, to ano, ale stojí mi to za to svezení.
Dynamikou mě rotačky moc nenadchly a chtěl jsem něco modernějšího.
Zatím mám jen čip a chvíli to tak ještě zůstane.

Napsal: 12 lis 2015, 13:13
od meeiro
vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu :)

Napsal: 12 lis 2015, 15:07
od mecKo
meeiro píše:vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu :)
Ak sa smiem spýtať, na aké hodnoty bolo odladené AFNko s 2260 ? :-)

Napsal: 12 lis 2015, 15:19
od favo
Jo jo 121 kw a 393 Nm co chtít vic od čipu bez dalších úprav.

Napsal: 12 lis 2015, 15:28
od meeiro
jeste nevime stale ladime :) ale podotykam ze ted uz tam afn neni... prestalo mazat... ale to bylo chybou jinde :) ted mam prave to AVF spodek..

ale s tou 2256v tam bylo 100% pres 200 koni a dostavalo sadu... :-D trvdou sadu