Kotouče Brembo Max - dotaz pro znalce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Ja som ich osadzal minuly rok brembo max s doskami brembo a max spokjnost rozmer 288 mm brzdia ako sialene akurat pri spomaleni na malu rychlost trochu hucia asi to robia tie drazky ale inak max. spokojnost. akurat moje vyzerali inak maly transparentne lakovanie a cierny nastrek na vonkajsom obvode a obvode co je na naboji http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... &start=285
Tdi
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

To se psal také ale rok 2013..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33715
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Kotouče Brembo Max - dotaz pro znalce

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="favo"][quote="slovacek.milos"]

Miloši já se nezlobím,


řeknu ti co mi povídal borec co něco umí, vyučil se pro autorizák leta tam dělal, umí manuálně přemýšlet nic nedělá podle sebe, pak ho zlanařil borec za pěkné prachy a už několik let dělá na vlastních nohou

co se týče oktávek už nevím co dávat všechno za pět tisíc stálo za hovno,

já si jednu kombinaci našel která fachčí tu dávám x let zatím jsem nic jinho nenašel a nehodlám ani experimentovat, navíc nikdo neví přestala se do desek dávat cu že to vadí rybám, tak nikdo zas neví jak ty desky budou makat ;)
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

jj :D sorry tak dva roky......dal som sem odkaz koli fotu ako vyzerali vtedy ale ked mam pravdu povedat tak tie co nafotil favo mi praveze nejako doveryhodne nepripadaju uz ked porovname povrchovu upravu ako aj hlbku a tvar drazok....a mozno ako to tu bolo pisane moze ist o modifikaciu a je to original....
Tdi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Miloši já právě tu správnou kombinaci na Golfa ještě nenašel a to už jsem tam měl kde co včetně Ate power disc + ate ceramic.
Zkusil jsem jít do 312/256 že si snad polepším, ale kromě vyšších cen jsem tím zatím nic nezískal, takže na tyhle jsem zvědav, ale zatím jsem ve fázi zajíždění dle návodu, který u nich byl, nechci nic podcenit.

Jinak jestli jsi narážel na mojí hodnost pod nickem, tak to se asi nudil Dukes. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Já v návodu měl taky ze začátku zlehka. Tady jsem se ale dočetl, že brzdy je potřeba zajet (zahořet). Po namontování se mi ty mrchy ne úplně vracely, takže se zahořely až až a makaj hezky. (Roadhouse)
AMF; M47/T2
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Otom jak zajíždět destičky mám sáhodlouhý referát od kamaráda co se žíví závodními vozy, ale tentokrát jsem si řekl, že dodržím postup výrobce aby nemohlo být pochyb otom, kde je chyba v případě že by brzdy zase nebrzdily.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“