Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Pro info co je špatné na měděné pastě?

Co je špatného na vstřiku pokud pomynemu možnost natažení po vytahnuti za vnitřní zavit?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Laco210 píše:Mercedes ma na to originalne mazivo.
Přesně tak, kámoš si tam dojel s krabičkou a také mu bylo doporučeno aby po 70000 km vyndal vstřiky a namazal je.....Co to je za sráče, když pojede majitel do servisu namazat vstřikovače? Auto je na ježdění a ne na otročinu s nimi..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tak proč je tam ti kokoti dávají nasucho už ve výrobě, když to lidem doporučujou namazat? Chápete to? DODO. (dodělej doma)
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Tommy TDI píše:Pro info co je špatné na měděné pastě?

Co je špatného na vstřiku pokud pomynemu možnost natažení po vytahnuti za vnitřní zavit?
Ty měděné částečky jsou super,ale to mazivo,ve kterém jsou , se snad teplem nějak zapéká.Keramika je jen prášek a ta nosná kapalina vyprchá.
Na tom vstřiku není nic špatně,diesel servisy ti ho zrenovují,jen Bosch je prostě na výměnu nebere,jsou to jejich pravidla.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

ok,ja jen že mi jeden říkal že po vyndaní hydraulikou se musím dat prý seřídit.

Tahal jsem to z cca 4 motoru a stačilo jen složit a fungovalo.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Najvacsi problem je, ze ludia su hluchy, ze na kilometer pocut ako podfukuje vstrek na hociakom aute a znacke a pride az ked je tam zapeceny na smrt potom uz ho nepocut a niekedy ani nevidiet :) Vlastne na 99 percent pridu so vsetkym az ked je to rozbite, zadrete, znicene na smrt a zaroven s tym vsetko co ma suvis. :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1188
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak dnes jsem si ještě celý den s tím Viťáskem hrál. Ten čtvrtý vstřik, který se tak vehementně bránil vyjmutí podfukoval nejvíce ze všech a to proto, že nějaký dobrodruh strhnul závit na šroubu kterým se vstřik přitahuje resp. závit v hlavě, protože šroub je tvrdší. Takže jsem musel vyhodit i ty tři vstřiky co už byly namontované, shodit víko ventilů, vyvrtat větší díru udělat místo závitu M6 závit M8, ovšem osmička matice vedle vstřiku nevleze, takže vyrobit šteft, který má jednu polovinu M8 a druhou M6. Zkusil jsem to nastartovat a motor šlape vcelku dobře, ale nejde na plný plyn. Jde tak na 2000ot a dál už nic. Napojil jsem opět diagnostiku. Číslo chyby už si nepamatuju, ale popis je: regulace plnícího tlaku. A v měřených hodnotách docílím max. plnícího tlaku 1084milibar a v procentech 57%. Shora není vůbec k turbu vidět, tak to musím zítra zvednout a mrknout jestli tam vůbec nějaká regulace je. Mylím, že ti zedníci s tím jezdili i tak. Nebo co myslíte, že by to mohlo být???

Jo a ten můj přípravek jsem dnes vyfotil, tak nejpozději zítra to sem hodím.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Stale pri tomto by mali ist nove sruby a nove drziaky vstrekov. Utahovaci moment pre sruby je ak dobre pamatam prisiel som teraz o WISko je 7Nm a dvakrat 90 stupnov.

Co sa tyka turbiny pozor na podtlaky, je to komplet v jednom systeme ak mas niekde unik nepojde turbina. Skontroluj tie male pripojne gumove trubicky na koncoch plastovych trubiek. Niekedy je tento unik podtlaku lahko zistitelny tym, ze nefunguje sklapanie a dvihanie svetiel, tiez je to podtlak. Velmi casto boli vadne tie ako sa napaja podtlak od hadice na brzdovy posilovac a cely problem s turbinov a vykonom bol vyrieseny za 2 euro :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemazat měděnou ale silikonovou vazelinou 100% ověřeno!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1188
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Co sa tyka turbiny pozor na podtlaky, je to komplet v jednom systeme ak mas niekde unik nepojde turbina. Skontroluj tie male pripojne gumove trubicky na koncoch plastovych trubiek. Niekedy je tento unik podtlaku lahko zistitelny tym, ze nefunguje sklapanie a dvihanie svetiel, tiez je to podtlak. Velmi casto boli vadne tie ako sa napaja podtlak od hadice na brzdovy posilovac a cely problem s turbinov a vykonom bol vyrieseny za 2 euro :)[/quote]

Tak jsem ty hadičky všechny prolezl a nepřišel jsem na nic. Jen ne EGRu je takový vývod jako pro nějakou tenkou podtlakovou hadičku a není obsazený. Ale žádnou volnou jsem nikde nenašel, že bych ji třeba zapoměl zapojit. A když přiložím na ten vývod prst, tak ani žádný podtlak necítím. K posilovači jde podtlak v pohodě, brzdí to dobře a korekce světel fachčí. Byl jsem to projet a ať se snažím sebevíc prostě 3000ot a stop. Jako by to mělo omezovač. Jinak na volnoběh to klepe pěkně a jízda do těch 3000ot, taky v pohodě. jen při akceleraci to trochu zakucká, ale on ten motor už taky má něco za sebou. Regulace na turbu zatvrdlá není, ale ještě jsem se nedíval jestli se pohne při zvýšených otáčkách. Takže jdu se ještě chvíli bavit a pokud by vás někoho něco napadlo, tak díky za každou radu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1188
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak jsem se konečně dostal k těm fotkám. Obrázek
Obrázek
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

podobny problem mal bracho {max 3000tis} a zistili sme nahodou poskodenu spojku hadiciek pri svetle rukou som skusal ci nie je zatuhnuta reg na turbe a pri svetle to slabucko sycalo ako bolo spomenute oprava 2eura
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1188
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak já ty hadičky ještě jednou projdu. Vzpomínám si že jsem tu měl asi před měsícem Octávku 1,9TDi a ta měla podobný problém. Tah měla jako 1,2HTP. Bylo to tenkrát úplnou banalitou. Byl vypadlý konektor z váhy vzduchu. Ale tady to Mercedesácký žihadlo snad ani váhu vzduchu nemá?!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5520
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ladas píše:nemazat měděnou ale silikonovou vazelinou 100% ověřeno!
Robil som jedno Acko a majitel spominal ze mu vytahovali v mercedese vstrekovace hydraulikou a davali nove tesnenia pod vstreky . ja som mu isiel menit po 6rokoch vadny vstrekovac a bol po celom obvode namasteny bielou vazelinou a isiel krasne vytiahnut rukou takze to aj funguje :)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4636
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ten vstřik tam asi moc nedržel jinak by jsi tohle uplně rozlámal.Na ducátu jsem přerval uplně všechno a vstřik se nehnul.Ten origo šroub je dost drahej a adekvátní náhrada stojí 800 jeden šroub nakonec jsme ho musely koupit taky .Jinak pan Toman nechytá vstřik jen za vnitřní závit ten na 12Atm vyrveš a praští tě to do palice ale má přípravek kdy chytne i tělo vstřiku.Ducáta děláme často takže přervanej vstřik nám tahá taky on je to fakt machrovyna když víš jak na to.Škoda že neudělá i ty debilní šrouby co tam urveš.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“