Netěsnost vstřiku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Hromy22 píše:
toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
Teď nevím co přesně myslíš ? zalapovat ? Nevím co to znamená.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lapov%C3%A1n%C3%AD
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
A co tak zalapovat podlozku. ☺ ty koliky jdou vytahnout. Tryska je nova tak je asi dobra ale podlozka rada vyrezne a pak prochcava nafta a ta vytece dolu.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Je pravda že mám přidávané podložky kvůli většímu otevíracímu tlaku. Je možný že bude nějaká vadná. Zítra jedu do toho diesel servisu. Jinak nafta mě buble a stříká kolem těla vstřikovače.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

TDIfun píše:
toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
A co tak zalapovat podlozku. ☺ ty koliky jdou vytahnout. Tryska je nova tak je asi dobra ale podlozka rada vyrezne a pak prochcava nafta a ta vytece dolu.
Ano, aj to je riesenie ale potom treba ratat s vyssim otvaracim tlakom
Nova ASI dobra, stale je tam to ASI ;)
Najlepsie zalapovat oboje a je istota, ale toto je vec co by mal hromyho diesel servisak vediet.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je problém starých vstřikovačů, jakmile povolí, vyteče rez a po namotování nové trysky to chčije..Zalapování někdy pomůže, ale nakonec zbývá dát spodek vstřikovače na bílou silikonovou pásku.. Chce to,aby tam pak ten spodek šel ztuha..Zní to fušersky, ale pomůže to, jinak se musí sehnat jiný vstřikovač.. Ne nadarmo firmy nejraději montují celé vstřikovače a moc se jim nechce samotné trysky měnit u starých pastí... :)
nepropadat panice...
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

Pokud ti nekdo štelvoal otvíraci tlak tak snad vi jestli teče vstřik... a pokud to našteloval spravne tak tictn emužu takže musíš poradně vyčistit hlavu nova podložka dotahnout vstřik a nemuže nic tíct
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Stěloval mě to na větší otevírací tlak. Zkoušel to a nic neteklo. Vybrušoval jsem sedla a vyfoukal vzduchem, dal jsem novou podložku a teče to kolem vstřikovače a bublá to tam.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono kolikrát to začne až když je vstřik utažen.
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

netreba si mylit otvaraci tlak so vstrekovacim,ten moze byt 2-3 nasobny
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Vyřešeno. Teklo to kolem závitu vstřikovače.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“