https://cs.wikipedia.org/wiki/Lapov%C3%A1n%C3%ADHromy22 píše:Teď nevím co přesně myslíš ? zalapovat ? Nevím co to znamená.toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
Netěsnost vstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
A co tak zalapovat podlozku. ☺ ty koliky jdou vytahnout. Tryska je nova tak je asi dobra ale podlozka rada vyrezne a pak prochcava nafta a ta vytece dolu.toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ano, aj to je riesenie ale potom treba ratat s vyssim otvaracim tlakomTDIfun píše:A co tak zalapovat podlozku. ☺ ty koliky jdou vytahnout. Tryska je nova tak je asi dobra ale podlozka rada vyrezne a pak prochcava nafta a ta vytece dolu.toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
Nova ASI dobra, stale je tam to ASI

Najlepsie zalapovat oboje a je istota, ale toto je vec co by mal hromyho diesel servisak vediet.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
To je problém starých vstřikovačů, jakmile povolí, vyteče rez a po namotování nové trysky to chčije..Zalapování někdy pomůže, ale nakonec zbývá dát spodek vstřikovače na bílou silikonovou pásku.. Chce to,aby tam pak ten spodek šel ztuha..Zní to fušersky, ale pomůže to, jinak se musí sehnat jiný vstřikovač.. Ne nadarmo firmy nejraději montují celé vstřikovače a moc se jim nechce samotné trysky měnit u starých pastí... 

nepropadat panice...