
Možná když vidí ty orezlé zadní vrata a nápis 1,4MPI, tak jsou na mě hodní.
Takže dle mě, pokud auto nevypadá nápadně a člověk s tím nejezdí jako magor, dá se to přežít..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
favo píše:Mám ještě v živé paměti, když můj táta přivezl domů fungl novou škodu 105 L. Tenkrát mi bylo cca 7 roků a pamatuji si že stála něco kolem +-55 000,- kč a pamatuji si to proto, že když jí táta po revoluci prodával, tak se v přihrádce před spolujezdcem ještě našel doklad z Mototechny s cenou.
Když jsem se ptal jak to tenkrát řešil finančně, tak se jen pousmál a řekl že zašel do spořitelny, tam řekl že by chtěl úvěr na pořízení nového vozu a tím to celé bylo vyřízené. Přeplatil úplné prd pokud vůbec něco proti tomu co dáte bance za úvěr dnes.
Tenkrát jsme měli jedno z lepších aut v okolí, ale hlavně úplně nové.
Problém ale není v tom že by sis dnes nemohl vzít úvěr na auto a ani v tom že přeplatíš mnohem víc než tenkrát, ale v tom že tenkrát mí rodiče nemuseli řešit miliónové hypotéky na bydlení, nemuseli řešit předražené úvěry na vybavení bytu, protože tenkrát byly novomanželské půjičky, bezúročné pujíčky a podobný produkty zaměřený na lidi a né na zisky bankám.
Ještě jedna perlička když řeším co tehdy a dnes, když jsem se oženil, tak moje, žena dostala od svýho dědy vkladní knížku na které jí celý její život šetřil prachy. Částku zveřejňovat nebudu, ale při jejím pročítání mě zerazil fakt, že úroky byly kolem 10% a dokonce i chvíli po revoluci byly ještě kolem 7% a přitom tenkrát žádná banka na tom nezkrachovala.
Jaký úrok máš dnes ? Pokryje ti alespoň inflaci ?
Nebudu tu ani rozebírat co všechno se na těch autech tenkrát mohlo rozbít tak aby se už nedali opravit a co dnes aby jejich oprava byla vůbec finančně možná.
Tenkrát věděli že to auto bude jezdit dokud nezadřou motor, dokud nenabourají, nebo dokud jím to auto někdo neukradne, nebo dokud nenašetří na nové.
Dnes aby ses bál koupit 5 roků starou ojetinu s DPF filtrem a podobnými vynálezy co stojí víc jak ojetý auto.
Jinak plně souhlasím s tím co napsal Laďas, všechno co v německu jde udělat legálně se tady stává pomalu trestným činem a ze všech znás se snaží udělat zločince.
Pro tu nevzdělanou vládnoucí garnitůru je totiž mnohem snažší když něčemu nerozumí to zákazat a náležitě zpokutovat, než to zlegalizovat.
Já bych se třeba zeptal čím je moje auto nebezpečný když má vyšší výkon o cca 30 koní a nižší spotřebu, než mělo při koupi.
Za celou dobu co jej mám mi na STK nenašli jedinou závadu a vždy jen oceňují jak se o auto starám a přesto bych měl být házen do jednoho pytle s lidima co jezdí ve vrakách který víc kouří než jedou a někdo vyvolený si myslí že je to načipováním a tak to chce postavit mimo zákon ?
Tihle lidé ve většině případů o nějakém čipování nic neví a auta je nezajimají, nestarají se dokud jdou nastartovat a dovezou je kam potřebují.
Takových vraků na silnici denně vidím desítky a přesto jezdí, mají platnou STK a policii příliš nezajímají.
A propo ať počítám jak počítám, tak tenkrát táta na nový auto dokázal našetřit dřív než dnes, už jen i proto že nemusel platit předražený nájem, drahou eletřinu, předražený vodný a stočný a mohl bych klidně pokračovat celou noc.
Jo a jeho plat tenkrát cca 3500,- a auto cca 55 000,-
Co dnes ? Né každej má republikový průměr, většina lidí se k němu ani vzdáleně nepřiblíží.
No to jsi nic nerek Brano. Rada z dnesnich profi tuneru na tom vyrostla a tehdy jim dpf off vonel, protoze to byly laciny prachy. Ted to najednou neni koser a vsichni co si to nechali udelat jsou idioti. Radsi rekni, co se da delat s upravenym autem a dpf off. Vrazit tam kat, nebo nejaky pasivni dpf ? Existuje vubec neco takovyho ?BH motor píše:chlapci co sa tyka uprav aut. Chcete povedat ze dpf off je koser ? Nic proti ale v nemecku a švajci by ste neprezili bez trestu ani 24 hodin. Chipovat sa bude dalej ale iba firmy co budu mat patricny certifikat a vybavenie na to potrebne vcetne homologovanej brzdy a merania emisii. potom to asi pojde ako v nemecku. Ale asi je koniec takymto upravam , bude to brane ako nelegalne a bude to pruser ako stocenie km u nas na sk od budúceho roku.