Stránka 2 z 2

Napsal: 12 pro 2015, 18:39
od octaviajedna
UchoTD píše:myslím ventil N18 ktorý ovláda EGR.
dá sa to poznat,naloguj kanál 3,8,11
na trojku od 1500-4000 a hned vieme kolká bije.
diky za tip budu to muset dat memu auto elektrikarovi at to projde.ja na to nic nemam.diky

Napsal: 28 pro 2015, 10:48
od octaviajedna
tak abych problem shrnul.EGR vycisten zaslepky nikde nemam podtlak hadicka k egr saje.Pokud na to slapu neni problem ale jak jedu pianko ctvrt plynu tak chyba vyskoci.Protahnu to poradne a pri dalsim startu ci delsi jizde chyba zmizi...
tak nevim co vy?

Napsal: 28 pro 2015, 19:44
od czpaled
Taky bych to tipnul na zasekávající se EGR. Pod plným knedlíkem je zavřenej, otevírá se v částečným zatížení nebo na volnoběh. Jelikož se neotevře, jednotka zjisti rozdíl v měřených hodnotách a rozsvítí kontrolku. Chce to buď pořádně vyčistit a rozhýbat nebo vyměnit...

Napsal: 30 pro 2015, 12:12
od martinsidlo
A nebo ho zaslepit,přelepit kontrolku a je klid. Motoru jen prospěješ.

Napsal: 12 led 2016, 11:51
od octaviajedna
vyreseno vadny ventil N18

Napsal: 12 led 2016, 13:24
od tiguan2
martinsidlo píše:A nebo ho zaslepit,přelepit kontrolku a je klid. Motoru jen prospěješ.
A až pojede na emise tak je bude delat jak???
To mu taky porad!!!

Napsal: 12 led 2016, 16:59
od martinsidlo
Normálně.Já se zaslepeným EGR vpohodě ofiko projdu.