Usazeni motoru 1.9 TDi v oct 1,dle DP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

tribit píše:flekyc: to škubání by mě zajímalo, mi to mydlí už dost, že si říkám, že mi snad upadne motor, tak musím na plyn a spojku citlivě

viz:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... t=#1079365
mě to nedělá moc a je to jako by "tupá vůle". není slyšet ťukání, bouchnutí nebo něco podobného, ale je to tam prostě. jestli to dělá lamela na středu, ale je mi zas divný, že druhá komplet spojka by dělala do písmene to samé. kdyby se ten projev nepatrně změnil, tak neřeknu, ale je to pořád stejný. to samé převodovka, byla tam origo 81kw a teď je tam platforma EWT a je to úplně stejný. mě to přijde jak kdyby cestovala nápravnice nebo tak něco. jako uložení samozřejmě za sebou něco má, je to i vidět, ale že by tam byly nějaké brutální vůle, to vůbec. samozřejmě na heveru se to nějak moc neprojevuje, jak je to ve vzduchu a bez kontaktu s vozovou.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

no ja dnes usadil motor dle DP a se starou vymackanou vzperou je to parada. Jak tam dam tu novou,tak se to chveje vice..Ta nova vzpera ma daleko tvrdsi ty gumy a hlavne i ten maly silentblok co je vepredu..Jak budu zas pod autem,tak to zkusim jeste zkombinovat-starou vs.novou vzperu.
Ale i ted je to lepsi nez to bylo.
Jeste me napadlo,jestli to nesponuje vyfuk,ale zase se mi nechce vrtat do te orezle spojky..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

NOVON píše:no ja dnes usadil motor dle DP a se starou vymackanou vzperou je to parada. Jak tam dam tu novou,tak se to chveje vice..Ta nova vzpera ma daleko tvrdsi ty gumy a hlavne i ten maly silentblok co je vepredu..Jak budu zas pod autem,tak to zkusim jeste zkombinovat-starou vs.novou vzperu.
Ale i ted je to lepsi nez to bylo.
Jeste me napadlo,jestli to nesponuje vyfuk,ale zase se mi nechce vrtat do te orezle spojky..
mels to hodne hozeny na tech silenblocich?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

flekyc: já to už měl v servisu, přišlo mi, že se na to moc netvářil, ale než se na to dostal, tak jsem auto zas potřeboval. Uložení motoru se tváří ok, když přidám a uberu, tak auto stopu nemění, už je to tak, že mě to hodně štve. Přitom tuhle vůli má kde co, co má 300, 400, 500 najeto, ale asi nikdo to neřeší.
AMF; M47/T2
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

flekyc píše:
NOVON píše:no ja dnes usadil motor dle DP a se starou vymackanou vzperou je to parada. Jak tam dam tu novou,tak se to chveje vice..Ta nova vzpera ma daleko tvrdsi ty gumy a hlavne i ten maly silentblok co je vepredu..Jak budu zas pod autem,tak to zkusim jeste zkombinovat-starou vs.novou vzperu.
Ale i ted je to lepsi nez to bylo.
Jeste me napadlo,jestli to nesponuje vyfuk,ale zase se mi nechce vrtat do te orezle spojky..
mels to hodne hozeny na tech silenblocich?
Mel jsem to 20 mm vice vlevo nez pisou v DP 14 mm a taky stranu prevodovky vice k chladici.Okem takrka neznatelne,ale bylo..TA new vzpera tam dela paseku podle me.Zkusim ji zkombinovat se starou= predni silent ze stare,ten byl dobry a ty zadni gumy dam z nove vzpery..
Jinak nekdo tu psal posunout cely motor dopredu,ale to dle meho nepujde bez prefrezovani otvoru pro srouby na zakladu silentbloku..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi vás naseru ale tu část vzpěry kde jde motor do reakce a zapře se mám z powerflexu a zadní origo a jsem nez vibrací dunění a podobnejch vychytávek motor usazen a i podle Jima z DP nejni nic cítit s Flekym jsme už protelefonovali snad jednu baterku v telefoně a možná zítra budeme moudřejší možná na něco přišel ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

ladas: Chapu to dobre,ze ten maly predni kulaty silentblok mas od power flexu a ty zadni gumy obe origo,jo?
Jinak myslim si dobre,ze motor v zaberu se opira nejvice o tu posledni gumu na vzpere?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chápeš mě dobře akorát se opírá o tu první gumu když jedeš vpřed a má snahu jakoby lézt doprědu a nahoru z předního pohledu (koukal jsem docela o kolik když mi to kluci brzdily)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

ladas: At si rozumime.Kdyz taham vpred,tak se motor opira o tu prvni gumu ve smeru jizdy,ta neni normalne videt je schovana v napravnici,tu myslis?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 19 zář 2015, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od 13055K4 »

Vim, ze je tohle trochu starsi vlakno, ale da se nekde sehnat presne usanzeni motoru 1.9tdi na Golf IV, kdyz nemam DP?
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

zaujimave, to ma nenapadlo usadzovat motor podla DP..dačo na tom bude. musim to skusit :D

pomaha to? Teda je rozdiel oproti "zlemu" usadeniu? Povacsine pripadov tieto vibracie robia vymlatene 2 hmoty...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 19 zář 2015, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od 13055K4 »

No já mám jednohmotu a tvrdý silentblok trakční vzpěry, takže vibrace jsou silný. Ale přišlo mi, že ta kost pod motorem je našponovaná k jedné straně. Proto jsem to chtěl ověřit. Neměl by někdo Do v PDF?
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 19 zář 2015, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od 13055K4 »

Diky moc, ja jsem asi tak trochu de*il, pac na prvni strance jsem prehlidnul odkaz na uloz.to :D

Ale diky za obrazek, zejtra to premerim.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“