Stránka 2 z 2

Napsal: 23 pro 2015, 18:07
od TKTDI
boobika píše:když se budeš nudit, zkontroluj si i drátky na termospínači na chladiči. bývá to uhnité stejné jako ty od altíku.

na dobíjení jsem doplatil málem v jedné zatáčce, kdy se mi u fábie vypnul posilovač a na termospínač jsem dojel v chorvatsku, kdy mi v koloně praskla hadička od vody, protože neběžely vrtule.
Ješte na to mrknu, díky moc za radu

Napsal: 23 pro 2015, 19:50
od Domecek
máte plast pod motorem?

Napsal: 23 pro 2015, 19:53
od TKTDI
Domecek píše:máte plast pod motorem?
Mám, bez krytu ani ránu ;)

Napsal: 23 pro 2015, 20:07
od Domecek
stejně to shnilo jo? kolik najeto?

Napsal: 13 čer 2016, 09:39
od gonzo
slovacek.milos píše:mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem :?
Připojím zde svůj dotaz, na přídavném budíku jsem si všiml, že napětí na voltmetru klesá, ukazovalo cca 10,5v, to samé změřeno i na altíku. Dneska bylo v plánu odvézt auto a altík vyhodit, ale už jsem musel startovat přes kabely,baterka vybitá. Čemu nerozumím, proč se kontrolka dobíjení nikdy nerosvítí. Při otočení klíčkem svítí.

Napsal: 20 čer 2016, 13:35
od gonzo
Altík zrepasován, ale pořád nevím proč se mě kontrolka nerosvítila, ani borec co mě dělal repasi mě nedokázal odpovědět. Jediné co mě naznačil, že pokud altík dává nějaký proud, i když menší než má, nerosvítí se, pouze když jde komplet voltáž pouze baterky, ale nevím. Vysvětlí někdo, jak to je?

Napsal: 20 čer 2016, 21:34
od dury2
dřív to bývalo tak, že a kontrolka byla po otečení klíčků napájená plusem a kostra jí šla z altíku. Jakmile se altík nabudil, tak v tom kablu byl plus a kontrolka zhasla, protože jí chyběl mínus. Ale u fabie to asi bude už jinak.

Napsal: 21 čer 2016, 06:36
od slovacek.milos
gonzo píše:Altík zrepasován, ale pořád nevím proč se mě kontrolka nerosvítila, ani borec co mě dělal repasi mě nedokázal odpovědět. Jediné co mě naznačil, že pokud altík dává nějaký proud, i když menší než má, nerosvítí se, pouze když jde komplet voltáž pouze baterky, ale nevím. Vysvětlí někdo, jak to je?
odpověd hledej v multimetru ne na internetu, elektrika je věda o měření,

pokud ti bude altík nějak dobíjet třeba 12,5V tak ti kontrolka nerožne ale pod 13.5V to prostě už dobíjení není