Stránka 2 z 8
Napsal: 29 pro 2015, 07:19
od roman1648
jear ewing píše:Vesnican píše:Tak můžu jim zkusit zítra zavolat, otázka je, jestli tam někdo mezi svátky bude...
Huml sice nedělá zadarmo, ale je ochotný a mnohdy dobrá rada je více než 1000 Kč
ty snad ano ? Nebo jsi ochoten / schopen řešit nějakou odbornou problematiku ( na oboru nezáleží ) za pajdu na hodinu ??
takový kecy mám nejradši...
Napsal: 31 pro 2015, 09:24
od jear ewing
Já jsem jen chtěl říci, že než laborovat tak jedu k Humlovi, ten je zkušený a je to lepší než měnit komponent vedle komponentu.
P.s. každý kdo něco umí je drahý, ale ve finále je nejlevnější, neboť nějací fušeři toho zkazí více než opraví!
Napsal: 31 pro 2015, 15:49
od jericho-3
Přesně tak, zdánlivá "kravina" může přijít na pěkné peníze..Vůbec neřeším, když je to drahé, strávit týden hledáním závady , když za rohem je expert na tyto problémy nemá cenu..Kolikrát tam pošlu zákazníka, prestiž neprestiž

Napsal: 31 pro 2015, 19:10
od roman1648
Jj,s tim absolutne nemam problem a nepasuju se do role vseumela,navic rad necham vydelat i druheho...
Napsal: 10 led 2016, 14:52
od Octavak1.9 96kw
Čau,tak jsem vyměnil kroužky na vstřikách a žádná změna starty po delším stání cca 8hod pořád stejné start tak 5x po 10s jak chytne tak jde motor hned pravidelně,dál už nevím co s tím.
pak bych se chtěl zeptat na hodnotu bod zažehu -5,0 u studeného motoru je to OK?
a co ta změna hodnot vstřiku?
studený motor

teplý motor

dík
Napsal: 12 led 2016, 11:15
od LaB
Pokud je ten motor studenej, kde se bere ta teplota 37.8? Není to na úplně studenej motor, zvlášť v lednu, hodně?
Napsal: 12 led 2016, 16:23
od UchoTD
Otazka je,ci auto vie,ze je zima.
Napsal: 12 led 2016, 17:20
od Octavak1.9 96kw
LaB píše:Pokud je ten motor studenej, kde se bere ta teplota 37.8? Není to na úplně studenej motor, zvlášť v lednu, hodně?
Dobra připomínka, auto mám v garazi pri startu tam bylo 9 a nez jsem se rozhodl to nafotit teplota vylezla nahoru.
A i pri odpojeni teplotniho cidla motor startuje stale stejne.
Napsal: 12 led 2016, 19:07
od Ferenc 4motion
řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Napsal: 12 led 2016, 19:10
od Octavak1.9 96kw
Ferenc 4motion píše:řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Zpetny ventil jsem mel venku a je 100% funkcni.jediny co me jeste napadlo tak tandemove cerpadlo ze by mu trvalo nez natlakuje soustavu na potrebny tlak?
Napsal: 12 led 2016, 19:10
od Ferenc 4motion
zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
Napsal: 12 led 2016, 19:13
od Octavak1.9 96kw
Ferenc 4motion píše:zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
To jsem zkousel a nijak to nepomohlo
Napsal: 12 led 2016, 19:26
od Ferenc 4motion
divné tedy mě to pomohlo startovalo to normalně i při -8 pak tkže ted musím zjistit jak jsou na tom ty ventyli na zpátečně a pokud ani to nepomuže tak je nejspíš tandem jasná volba už po druhé
Napsal: 12 led 2016, 20:13
od Octavak1.9 96kw
Tak jsem sel jeste zacpat tu zpatecku ted po 4 hod to chytlo na drnc a po osmi je to problem
Napsal: 13 led 2016, 06:51
od Ferenc 4motion
A urcite jsi zacpal zpátečku? jen zdali seš si tim jist pokud ano tak kde? pridaní foto by bylo asi lepší . je možné že tlak se strácí natom zpetném ventilu.