Pre kohicik16.
Dakujem za info.Ja to uz az tak nesledujem.len som to skusal kadejako a neislo mi to odomknut.
HexIIStuff poznam z inych for.
Ja to mam len ako konicek a Delpni nemam ani nainstalovane momentalne.Lebo ked poradim kamaratom co blbne a pozriem na nete co s tym,som za somara.Hlavne ze im blbnu auta,ale oni zjedli vsetku mudrost sveta.Ale mne autchodi.Zaujimave.Dal som dokopy Xsaru Picasso,elektriku a zatial ide.Len sa to ucim a v servise to neurobili ,resp.kaslali na to.Ze jej nic nie je.Nedobijala,volnobeh robi co chce atp.Ostanete vysiel na ceste do prace...Ale autu nic nie je.Chcel som im pustit Diagbox,pozerajte sa Vy chuji na auto ktoremu "nic nie je".Dobijanie,chladenie atd.RJ pred tym ani nekomunikovala.Vsetko zhnite a zoxidovane v prednej casti.Chybal kryt pod motorom a vsetku vodu remenica blbo umiestnena hadzala na motor.Zdvihnes kapotu a steka z nej a motora voda.Co sa tam da za chvilu cakat ?
Predtym Skoda Felicia.Tam som zacal s elektronikou.Ucit sa.Toto bol prechod ako na raketoplan.Teraz mam hlavne Diagbox.Xsara Picasso a kamaratov Peugeot407.Clovek je viac menej donuteny v UK.Po servisoch trubky.Stiahnu z Teba aj gate,len diagnostika od 30 do 100 libier a castokrat figu urobia.Nedavno kamarat nechal za renault 800libier,este mu uctovali aj parkovne v noci a s autom ledva odisiel.Uz pouzivame len polske servisy prilezitostne.Tych chalanov pozname.Kto je trosku na techniku sam sa snazi nieco urobit.Aj anglicanom co s nami robia ked zacnu blbnut auta rychlo ich davaju prec.Ze kto bude platit servis,velke prachy a aj tak to nevedia velakrat poriadne urobit.
Stavam sa "milovnikom" francuzkych aut.Ta elektrika predbehla dobu.To je cosi.....Napr.na zopnutie ventilatoru na chladici potrebuje Xsara tolko elektroniky ako tri skodovky

...Je to zaujimave vsetko riesit.Len treba dobre tabletky na nervy a pravidelny spanok.Ved na tomto fore ktosi pise ze francuzy a technika to ku sebe nejde.
Jeden soft ine zapojenie elektriky pri mojom modeli,Citroen WSM ine,ina verzia WSM ine a realita ina.Nie je to krasne ?Ked to vezmes po troche a trafis sa z kazdeho kusok tak to funguje....Koncern PSA ma perfektnu firemnu evidenciu automobilov.Ale to je vsade.Aj moja Filcka mala vsade v papieroch ABS,hoci ho v zivote nevidela.Ale hlavne ta elektronika PSA...Tie krasne kamenaky zo zivota.Kamaratovy teraz napr.ta 407ka vyhadzuje senzor ktory konkretne jeho model nema.V softe ho nechali,preco skace nevie nik....Zas treba nakopnut Diagbox...
Jeden pan co ma autoservis raz povedal ze Volkswagen potrebuje jednu RJ a desat kablov a Citroen 10 RJ a jeden kabel
Uz som ako spisovatel...Ku tomu Delphi teda...
Este to poskusam, ale keygenom z verzie 14.2 neodomknem verziu 14.3.Skusal som kopirovat kadeco a tak podobne.zatial som neuspel. Ani podla rad na nejakych forach.Ale malokto to rozbehne inak.V podstate ako pisem ja sa nedostavam ku inym autam a tak som prestal experimentovat s Delphi a verziu 14.3 som kupil.resp.odomknutie na Ebay.Ten pan mi nukal univerzalny odomknuty xml subor.Toto som este nevidel.Nedavno som mu pisal,ze mam zaujem.Dam to sem,vela ludom by sa to zislo.
Zatial neodpisuje.Turek.Ktovie ci ho Rusy nezotali

,lebo pasoval ropu.
Alebo tusi ze s nim idem vy..t a dam to potom sem a kasle na mna

Napr.aj na mhhauto a inde je vela xml suborov na stiahnutie akoze odomknutych,ale nic mi nefungovalo. Prave tam myslim pan hexIIstuff pise ze to nejde otvorit inak len cez predajcu.Ludia co to tam stiahnu posielaju uploaderovy subor na odomknutie...
Pozriem sa na to.Vela ludom by pomohlo keby som na to prisiel.Je cas na vylet po forach.....
Inak este musim dodat ze klobuk dolu,este som nenasiel auto v okoli,japonske,francuzke a pod.,ktore by Delphi nenacitalo a nevedelo s nim aj nieco urobit,napr.nutenu regeneraciu FAP atd.Nie len nacitat chyby.