na jednohmote nieeeematesfox píše:mohl jen opravit teple starty třebaRudisTDic píše:je vidět,že jsou letované,takže tam chip bude...nikdo by to neletoval jen tak..
Jednotka 1Z - Je tam chip?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
Tak přidávám log z jízdy, ale nevím, jestli to je správně
Jedině ještě budu potřebovat vysvětlit, jak ho udělat 
http://ulozto.cz/xgxmXPQo/log-01-001-008-011-csv
http://ulozto.cz/xgxmXPQo/log-01-001-008-011-csv
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
Turbo ti nenatlačí čo má a v chipe nie su upravene limitery na naftu poriadne. Inak v 1300 rpm pýtať 18xx mbar a od 1500 51 mg do 2000 a potom dole 
tým som chcel povedať že to nie je pôvodný obsah ecu

tým som chcel povedať že to nie je pôvodný obsah ecu
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
Mohl by si mi to prosím více vysvětlit?
Takže je jasné, že si s tím někdo amatérsky hrál a nechodí to tak, jak by mělo
Jinak teď jsem vyndal odpor na váze vzduchu, co ho tam někdo dal přede mnou. Přijde mi, že to jede lépe. Udělám ještě jeden log. Pro info, jak správně ho udělat?
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
To si myslim je zbytecne. Zajed za nekym kdo ti ji hodi do rychtyku a naladi ti to. Otazky proc, jak, kde jsou pouze informativni, ale auto ti neopravi. Jak udelat log heer:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
Ok...No doladit to je poslední věc... Ještě bych chtěl S764 nebo PP764 a pak doladit
Jinak dnes jsem ladil předvstřik, protože jsem měnil čerpadlo, a někde jsem se tu na foru dočetl, že je lepší mít hodnotu místo 50-55 kolem 65-70, že to líp jede. Tak jsem to tak dal ale auto trošku poškubává. Takže zítra to dám na ty hodnoty, které mají být 
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
Tak jsem dnes nastavil předvstřik na danou hodnotu, zapojil váhu vzduchu a jede to o dost lépe
A taky si to pěkně pohuluje 
Můžu poprosit o zkouknutí logů?
Ten první je na trojku a kanál 1, 8 a 11.
Ten druhý je na čtyřku a kanál 1, 3 a 11
Děkuji
http://leteckaposta.cz/978138675
Můžu poprosit o zkouknutí logů?
Ten první je na trojku a kanál 1, 8 a 11.
Ten druhý je na čtyřku a kanál 1, 3 a 11
Děkuji
http://leteckaposta.cz/978138675
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
-
michelin881
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 22 pro 2015, 15:14
Tak dnes jsem dal původní plastovou jednotku a udělal log, mohli byste ho prosím zkouknout? Přijde mi, že auto nejede tak, jako s tou "upravenou" ale zase v nižších necuká. Kdyby v nízkých otáčkách necukalo, nechal bych tam hliníkovou. Neví někdo, jak na to cukání? Jedině upravit mapu asi co? 
http://leteckaposta.cz/628154259
http://leteckaposta.cz/628154259
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
ani vserii turbo netlaci kolko ma, turbo von a skontroluj klapku na wastegate ci nieje zaseknuta, pripadne popraskany vyfukovy housing kolo klapky.
Nastavenie tiahla, cast 8.
http://www.safarisnorkel.com/turbo/guid ... e_new.html
daj si to do poriadku v serii a potom ries cip. Ak budes chciet, viem upravit aj plastovu aj hlinikovu ECU.
Nastavenie tiahla, cast 8.
http://www.safarisnorkel.com/turbo/guid ... e_new.html
daj si to do poriadku v serii a potom ries cip. Ak budes chciet, viem upravit aj plastovu aj hlinikovu ECU.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381