Jednotka 1Z - Je tam chip?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

matesfox píše:
RudisTDic píše:je vidět,že jsou letované,takže tam chip bude...nikdo by to neletoval jen tak..
mohl jen opravit teple starty třeba :)
na jednohmote nieeee ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Tak přidávám log z jízdy, ale nevím, jestli to je správně :D Jedině ještě budu potřebovat vysvětlit, jak ho udělat :D

http://ulozto.cz/xgxmXPQo/log-01-001-008-011-csv
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2008, 22:49

Příspěvek od kire »

Turbo ti nenatlačí čo má a v chipe nie su upravene limitery na naftu poriadne. Inak v 1300 rpm pýtať 18xx mbar a od 1500 51 mg do 2000 a potom dole (LOL)

tým som chcel povedať že to nie je pôvodný obsah ecu
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Mohl by si mi to prosím více vysvětlit? :) Takže je jasné, že si s tím někdo amatérsky hrál a nechodí to tak, jak by mělo :) Jinak teď jsem vyndal odpor na váze vzduchu, co ho tam někdo dal přede mnou. Přijde mi, že to jede lépe. Udělám ještě jeden log. Pro info, jak správně ho udělat?
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To si myslim je zbytecne. Zajed za nekym kdo ti ji hodi do rychtyku a naladi ti to. Otazky proc, jak, kde jsou pouze informativni, ale auto ti neopravi. Jak udelat log heer:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Ok...No doladit to je poslední věc... Ještě bych chtěl S764 nebo PP764 a pak doladit :) Jinak dnes jsem ladil předvstřik, protože jsem měnil čerpadlo, a někde jsem se tu na foru dočetl, že je lepší mít hodnotu místo 50-55 kolem 65-70, že to líp jede. Tak jsem to tak dal ale auto trošku poškubává. Takže zítra to dám na ty hodnoty, které mají být :)
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Tak jsem dnes nastavil předvstřik na danou hodnotu, zapojil váhu vzduchu a jede to o dost lépe :) A taky si to pěkně pohuluje :D

Můžu poprosit o zkouknutí logů? :)

Ten první je na trojku a kanál 1, 8 a 11.
Ten druhý je na čtyřku a kanál 1, 3 a 11 :)
Děkuji :)

http://leteckaposta.cz/978138675
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Turbo tlaci v priemere o 0.2 - 0.3 B menej, vaha vzduchu ukazuje 90 - 100 mg menej, ale to skor pripisujem nespravnemu tlaku turba, 4.460 V na cerpadle v serii, neviem neviem..
Urcite s tym niekto nieco robil, no je to jeden velky nepodarok
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Tak já jedině zkusím přehodit origo jednotku a pak dám další log :)
Tlak turba ovládá řídící jednotka ne?
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
michelin881
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2015, 15:14

Příspěvek od michelin881 »

Tak dnes jsem dal původní plastovou jednotku a udělal log, mohli byste ho prosím zkouknout? Přijde mi, že auto nejede tak, jako s tou "upravenou" ale zase v nižších necuká. Kdyby v nízkých otáčkách necukalo, nechal bych tam hliníkovou. Neví někdo, jak na to cukání? Jedině upravit mapu asi co? :)


http://leteckaposta.cz/628154259
Golf III 1.9 tdi 66kw 1z, KAT OFF, EGR OFF
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ani vserii turbo netlaci kolko ma, turbo von a skontroluj klapku na wastegate ci nieje zaseknuta, pripadne popraskany vyfukovy housing kolo klapky.
Nastavenie tiahla, cast 8.
http://www.safarisnorkel.com/turbo/guid ... e_new.html
daj si to do poriadku v serii a potom ries cip. Ak budes chciet, viem upravit aj plastovu aj hlinikovu ECU.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“