Stránka 2 z 3
Napsal: 21 led 2016, 17:08
od majkl1
Psal jsi, že při povolených trubkách na vstřicích ti nafta moc nestříkala. Čerpadlo nedokáže nebo nemůže nasát dost paliva (už to předchozí popocukávání naznačuje málo nafty)
Podle mne je problém v tom chcípventilu.

Napsal: 21 led 2016, 17:23
od tpec
stop ventil je funkcni, testoval jsem ho.... vymenil jsem rele 109, udajne by melo byt i na cerpadlo... nabiju baterku a zitra zkusim.
Napsal: 21 led 2016, 17:27
od slovacek.milos
stopventil můžeš klidně zlikvidovat zdechne ti to nastavovač
Napsal: 21 led 2016, 17:28
od UchoTD
udajne,neudajne,kup si merák a začni už konečne merat,kostru na motor,stop ventil či ide na neho +12 AJ pri štartovaní,či RJ vie,že motor sa točí,naftu či máš,chcip klapka či neodpadla..alebo to odnes do servisu.
Napsal: 21 led 2016, 17:44
od tpec
UchoTD píše:udajne,neudajne,kup si merák a začni už konečne merat,kostru na motor,stop ventil či ide na neho +12 AJ pri štartovaní,či RJ vie,že motor sa točí,naftu či máš,chcip klapka či neodpadla..alebo to odnes do servisu.
kostry jsem kontroloval nedavno, tedy to co je v motorovem prostoru, to je prezkouse, dnes jsem kontroloval kostry pod palubkou, na ventil 12V jde i pri startovani, saci kos je novy, cisty, s funkcnim vycistenym ventilkem, davano minuly tyden... klapka chcipani je otevrena... rele 109 jsem menil pred chvili, funkcnost otestuju zitra po dobiti baterie
jiny napad?
Napsal: 21 led 2016, 17:55
od UchoTD
funkčnost r109 je zaručená bliknutím kontrolky žhavenia a tým,že sa spojíš s ECU.
Napsal: 21 led 2016, 17:57
od tpec
prave ze jsem narazil na forum kde byl popisovan problem se 109 ktere sice kontrolku rozvitilo ale to bylo vse, po vymene ok...
Napsal: 21 led 2016, 17:58
od UchoTD
veľa čítaš ,málo robíš.
Napsal: 21 led 2016, 18:08
od tpec
zatim mi zbyva jen cteni, kdyz je to na nabijecce, bohuzel
Napsal: 21 led 2016, 21:30
od tpec
baterii jsem nabil, znovu otestoval a nic, ani skyt. na ventilu je 12V i po zapnuti klicku, zhaveni sviti, menena i ta 109 o ktere jsem se mylne domnival, ze by mohla byt ko
dalsi poznatek: do jednotky motoru jsem se dostal asi na treti pokus a stejne jsem uz chyby nevycetl, protoze prestala komunikovat
Napsal: 21 led 2016, 21:33
od UchoTD
Nieje zaliata vodou?
Napsal: 21 led 2016, 21:49
od tpec
To pochybuju, stalo to v garazi od 31.12. do 19.1., navic jsem to v garazi parkrat startoval a na drc bez problemu.
Napsal: 21 led 2016, 22:03
od amater
Mozno sa spytam blbost ale.... Pises ze auto stalo 14dni v garazi... Potom pises ze si ho nechal pol hodinu klepat, potom si presiel 1km a potom nic.... A potom som sa dozvedel ze si minuly tyzden (teda pocas toho ako auto stalo v garazi?) mal vonku saci kos.... A teraz sa auto sprava ako keby nemalo naftu.... No ak som to pocbopil dobre tak na tvojom mieste by som si pozrel este raz ten saci kos a pripojenia.... A filter - ci je plny atd.... Chybicka se vloudi....
Napsal: 21 led 2016, 22:11
od UchoTD
Myslim,ze niekto nepovedal vsetko a v tom je pes zakopany.
Napsal: 21 led 2016, 22:45
od amater
Ved prave.... Ked niekto chce aby si rozmyslal nad jeho problemom musi ti dat komplexnu informaciu a nie utrzky co lezu jak z chlpatej deky...