Stránka 2 z 3
Napsal: 03 úno 2016, 14:38
od kaad
K liště je přístup jak do prdele, ale zkusím to. Díky.
Napsal: 03 úno 2016, 16:45
od dreizig5
a co snímáč kliky?jdou vidět otáčky na diag když točíš?
Napsal: 03 úno 2016, 17:00
od slovacek.milos
kaad píše:K liště je přístup jak do prdele, ale zkusím to. Díky.
ale de to dva šroubky,
vstřiky stříknu silikonem zateče na gumky a zahýbeš a je venku
Napsal: 03 úno 2016, 17:01
od slovacek.milos
dreizig5 píše:a co snímáč kliky?jdou vidět otáčky na diag když točíš?
píše že mu to jiskří
Napsal: 03 úno 2016, 20:50
od kaad
slovacek.milos píše:kaad píše:K liště je přístup jak do prdele, ale zkusím to. Díky.
ale de to dva šroubky,
vstřiky stříknu silikonem zateče na gumky a zahýbeš a je venku
Jenže než povolíš ty dva šroubky musíš sundat kompletně to plastové sací potrubí, protože ta lišta i vstřikovače jsou pod tím. Dnes jsem měnil nápravnici na Bravě, ale zítra se do toho pustím. Myslím, že by to tím i mohlo být, protože když vytáhnu svíčky jsou suché.
Napsal: 03 úno 2016, 22:00
od slovacek.milos
kaad píše:slovacek.milos píše:kaad píše:K liště je přístup jak do prdele, ale zkusím to. Díky.
ale de to dva šroubky,
vstřiky stříknu silikonem zateče na gumky a zahýbeš a je venku
Jenže než povolíš ty dva šroubky musíš sundat kompletně to plastové sací potrubí, protože ta lišta i vstřikovače jsou pod tím. Dnes jsem měnil nápravnici na Bravě, ale zítra se do toho pustím. Myslím, že by to tím i mohlo být, protože když vytáhnu svíčky jsou suché.
kurna kaad tam se dostaneš a sací potrubí eeee zapni mozek a oči nechcu ti kecat ale lištu u tohoto motoru jsem tasil
Napsal: 04 úno 2016, 06:46
od geo
Vstříkni tam svůj benzin.
Napsal: 04 úno 2016, 11:04
od kaad
Miloši ať se na to dívám z kterékoli strany tu palivovou lištu není ani vidět natož aby se dala tak lehce tasit, jak tvrdíš. Já jsem se tedy u frantíků ještě nesetkal s tím, aby bylo něco jednoduché.

Napsal: 04 úno 2016, 11:36
od slovacek.milos
kurna esli ti ju nekdo nešlohl?

stříkni ten sprej jestli to chytne
asi fakt budeš muset odmontovat sání
Napsal: 04 úno 2016, 17:02
od kaad
Takže pánové: vyhodil jsem palivovou lištu a při startu fachčil pouze jeden vstřikovač. Ostatní byly zatvrdlé. Teť už jedou všechny, ale problém je ten, že motor ani neštěkne a navíc když vytáhnu svíčky jsou mokré, což předtím nebyly. je to logické, protože tam nešel benzín. Venku jiskru dávají všechny čtyři, ale podle mně pod tlakem ve válci prostě jiskra nejde. Zkoušel jsem i dát nové ovšem žádná změna. Jo a při startu diagnostika ukazuje 253ot/min, takže z čidlem otáček problém nebude. Kdyby neměla každá svíčka svou cívku bylo by to jasné, ale aby odešly všechny čtyři to je blbost. Jinak musím konstatovat, že fanoši jsou fakt gumáci. Zajímalo by mně kolik berou v Renaultu za výměnu vzduchového filtru, protože než se k němu dostanou je půl dne v prdeli.
Napsal: 04 úno 2016, 17:38
od slovacek.milos
dej druhé svíčky pak to pojede, je to normální že ti hážou jiskru a ve válci se nic nekoná je tam fajrat který jiskru znemožnuje, očistit se nedá ocelákem jedině ultrazvuk nebo autogen
a nezapomen na ten vif rozchodí ty vstřiky
já ti měl jednou malér se svíčkama

vypucoval jsem je ocelákem a nic až jsem spiČky vYtočil v molitanu protože jsem neměl hadru motor chytl, co to byl za sajrajt nevím, jestli je to palivem nebo čím, ale stalo se mi to víckrát
dám trošku starline čistitč motorů a ultrazvuk a ok
Napsal: 04 úno 2016, 17:45
od slovacek.milos
kaad píše:Jinak musím konstatovat, že fanoši jsou fakt gumáci. Zajímalo by mně kolik berou v Renaultu za výměnu vzduchového filtru, protože než se k němu dostanou je půl dne v prdeli.
borec zesplzně na dovelené ve strážnici a tento vergl přivezli na odtahovce z kempu že to neštěkne, majitel první majitel koupeno v čr se divil ukazoval mi servisku jak má všechno v pořádku
vytáhl jsem vzduchový filtr made in francice a

datum totožný s datumem výroby a tak to bylo se vším, stačilo vyservisovat a frantik odjel

Napsal: 04 úno 2016, 18:49
od kaad
Ale já jsem dal druhé svíčky a je to pořád to samé. Asi to zkusím přece jen roztáhnout.
Napsal: 04 úno 2016, 19:39
od slovacek.milos
zkus ještě vydělat vzducháč jak jsem ti psal toho dovolenkáře, ten ho měl totál zabetonovaný původní což bylo hlavní příčinou žě se motor zachlastala neštěkl,
jinak lanostarter je dobrý
Napsal: 05 úno 2016, 12:07
od roman1648
hele, není to skočený na rozvodech? netahal to už někdo ?
tlaky ve válcích ??