Stránka 2 z 2

Re: Příhřev motoru ASV

Napsal: 01 bře 2016, 10:25
od Marek3L
marejo píše:Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
nevím každopádně na ohřev vody to má pramalý vliv. bere si to signál z DFM alternátoru o jeho zatížení a podle toho to zapíná vypíná

Napsal: 01 bře 2016, 16:26
od jofa
Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.

Napsal: 01 bře 2016, 17:01
od JeníkRS
jofa píše:Spravne,teplo necitis hned,az po cca 3 km to zacne fukat teply vzduch. Netreba zabudat ze diesel sa zohreje neskor ako benzin. Tie zhavicky ti zapinaju na zaklade teploty vodu,kt.vyhodnocuje rj motora a na zaklade toho pusta rele,bud jedno alebo obidve. Ako si skusal tie zhavicky? Mal si ich vybrate? Skusal si ich zapojit niekde na stole? Ja som ich mal podla meraku ok ale ked som ich hodil na stol a zapojil na nabijacku 12V tak hriali ale vobec neboli zerave,iba jedna cca do polovice,tak som ich vymenil a pokoj.
mer;l jsem je normalne v aute odpojene pres amper metr. Jeden na plus druhy na svicku. Tyhle maji nejakych 14A a na zhaveni 20A. Pokazdy kdyz to merim takhle a hodnota stoupne vim ze je ok. Overeno i vyndana z auta. A je jasny ze diesel a benzin se neda porovnat.

Napsal: 01 bře 2016, 19:15
od jofa
A po kolkych km ti zhruba zacne fukat teply vzduch?pokial to je do 3 km tak si myslim ze to je ok,takisto to mam aj ja a viac s tym nespravis.ked su este silne mrazy tak zvyknem hodit kryt na spodnu mriezku chladica,niekto hovori ze to je blbost ale ja mam s tym velmi dobre skusenosti,uz len pre to ze pri jazde mrazivy vzduch neprudi cez chladic a tym padom ani na motor,resp.olejovu vanu

Napsal: 01 bře 2016, 23:58
od prka
Samozřejmě, že zakrytí celého chladiče o mnoho urychlí ohřátí motoru na pracovní teplotu. Léta ho zakrývám když nasazuji zimní pneu a odkrývám při přezouvání na letní.

Napsal: 02 bře 2016, 05:52
od martinsidlo
Když si ty 3 rozpálené žhavičky představíš v 10mm hadici,která je 20cm dlouhá do topení,tak to musí topit. Když je zapnu na místě bez motoru,ihned je to jak varná konvice a mohu ovzdušnovat okruh.Odběr mají veliký,jedna jediná nelze přes relé do 30A. Relé shoří. ( mě dvě ).Vytížení altíku vyskočí při nastartování na 100% a při nabité baterce( po km jízdy ) je altík vytížen 50 %.
Všichni kritizují-to je blbý,to nepomáhá,atd. ale sami to nemají a tak píšou bludy.

Napsal: 03 bře 2016, 17:33
od carel
600w je jak nic ,....... 5kw bufík má co dělat aby si poradil s ledovou vodou za 5minut.

Napsal: 03 bře 2016, 20:13
od jofa
Presne,takisto to mam a nestazujem si,ovela rychlejsie sa to zohreje ako auta bez ohrevu.a presne ako pise martisidlo,ak mas funkcne zhavice tak to po chvilke vrie,ak to nemas na vypinac staci prilozit kabel +pol baterie na zhavic a po chvilke musis pocut ako voda vrie.

Napsal: 03 bře 2016, 21:58
od Tomas.cz
Vím o autech co měli tenhle systém nefunkční, buď upadlý kabel hned u fajfky nebo žhavič-e ve zkratu že prdala pojistka a nebo žhavka prostě nešla, tak po opravě spokojenost, že je přínos znát.