nejspolehlivější diesel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
já nevím.. dost jsem se vrtal v alfach a vždycky jsem u toho byl na nervy.. to zpracování je katastrofa, materiály jakbysmet.. za ty prachy jako nový je to ok, ale starší co má víc jak 100000 tak to nebrat. ceny dílů jsou ok, ale taky co jich člověk potřebuje. čepy na přední nápravě jeden za druhým, uložení zadní nápravy, lanovody, atd atd.. taky jsem měl lancii když jsem neměl peníze, ale bylo to fakt dobrodružství.. ted mám passat b4 tdi a max spokojenost.. tot můj názor a zkušenosti..
Moje řeč - ti co tvrdí něco jiného tomu asi nerozumí.origoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.
A s tím chřestěním vyčteným ze všech VW koupenejch časopisů je to taky jinak-měl jsem Ritmo Tds/87 a v interiéru ticho na rozdíl od Golfů po 3, kde na křižovatce na volnoběh člověk neví jestli má dřív chytat záslepky nebo celou palubovku.
Mimochodem viděl jsem hodně aut z Itálie-stejně km,stejný stáří a třeba medvědy v rukách taliána byly víc zhuntovaný než italský káry, takže klídek.
Každý auto má svý muchy, ale taky záleží kolik za něho dáš.
Teď mám 2,4TD Mareu/98 v kombi a 2004 za 150.
To bych neměl ani na krátkýho Golfa, kterej nejede a nic se tam nevleze a za Passata můžu mít 3 takový káry a ještě ten pašík nebude tak naloženej - jinak nic proti passatum, otec má kombi 1,6D z 84 a jezdí slušně doteď

2,4TD_HLX_week
JTD čko šidit friťákemorigoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 23 led 2006, 20:18
- Bydliště: Chomutovsko
Odpovědi: 0
Porovnávaly se poněkud starší ročníky kámolapiduch píše:JTD čko šidit friťákemorigoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.no nevím.

SHARAN AUY 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No právě a o tom to je.. Vrtal jsem se snad ve všech autech, levnejch drahejch. snad ve všech značkách a na opravy, přístup a zpracování jsou na tom nejlíp vw group a bmw. nejlíp se mi spravujou. I japonci se dobře dělají. Fiat jak co. tuhle jsem dělal novou lagunu a to je fakt síla. ti tam maj snad speciální tým lidí, kteří vymějšlijou jak to mechanikům zkomplikovat. kdo dělal rozvody na espace 2.2td tak ví o čem píšu
a nevím kde tu někdo vzal, že v tdi na volnoběh odpadává palubovka. to už je vysloveně zaujatej blábol zaritýho faitaka..

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Ale proc? Male litrove vykony! Kdyby melo TDIcko 40 koni, tak jezdi taky miliony kmJednatel píše:Pokud se diskuze vede o nejspolehlivosti, pak myslím vede praotec všech dieselů - MB. Nevím jak dnešní nové motory, ale stará piána byla na svou dobu nepřekonatelná. Měl jsem 300TDT 125PS ´81! Ten první měl 450tkm, když jsem ho prodával.


Jinak co se tyce JTD, mame tu zarny priklad: BitPower. Jejich 1,9 by ted pojely vyladene 90konky a z jejich 2,4 R5 DOHC pry vytahly "uzasnych" 230 koni, takze ani 100koni na litr, takze zadna slava. Hlavne, ze se tam minulou Mimon staveli na obdiv - a aby sprintovali to ne...proc asi? Ze by jim bylo jasny, ze by dostali nehorazne na prdel?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24 led 2006, 20:22
- Bydliště: Panenský Týnec
Odpovědi: 0
proc ne forda proc ne itala proc ne japonce
vsechny tyhle auta jsem mel nebo mam je pravda ze z forda sem tam ukapne nejakej ten olej s naftou(staci ho jen nastartovat
) ) ale je to o pristupu na obou autech mam nalitano pres 250 tkm a jezdi bez vetich problemu
S fordem jsem dokonce jezdil na ten mix co se dava motorakum (vlakum) do topeni a taky si nestezoval
Mazda startuje v - 32 stupnich
Ford to vzdava - 25
obe po noci stani venku
obe auta jsem pouze sesteloval a povymenoval nutnosti po koupi jinak provadim beznou udrzbu
a ted co byla zima tak to tu kazdy druhy tdicko nemohli natocit a ja jezdil ve oldsmobilech vesele okolo nich
TDI by byla ale nej varianta protoze pokud se nekasle na udrzbu tak no problemo
Vetsina lidi si totiz mysli ze koupi naftaka a najede s nim pul mile snad bez pravielny vymeny oleje ( to se tyka mejch sousedu )
kazdy auto potrebuje nejakou tu peci takze nelze rict to ci ono je lepsi
myslim ted motory s neprimym vstrikem nafty
TDi rulezzzzzz
vsechny tyhle auta jsem mel nebo mam je pravda ze z forda sem tam ukapne nejakej ten olej s naftou(staci ho jen nastartovat

S fordem jsem dokonce jezdil na ten mix co se dava motorakum (vlakum) do topeni a taky si nestezoval
Mazda startuje v - 32 stupnich
Ford to vzdava - 25
obe po noci stani venku
obe auta jsem pouze sesteloval a povymenoval nutnosti po koupi jinak provadim beznou udrzbu

a ted co byla zima tak to tu kazdy druhy tdicko nemohli natocit a ja jezdil ve oldsmobilech vesele okolo nich
TDI by byla ale nej varianta protoze pokud se nekasle na udrzbu tak no problemo
Vetsina lidi si totiz mysli ze koupi naftaka a najede s nim pul mile snad bez pravielny vymeny oleje ( to se tyka mejch sousedu )
kazdy auto potrebuje nejakou tu peci takze nelze rict to ci ono je lepsi
myslim ted motory s neprimym vstrikem nafty
TDi rulezzzzzz
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci