nejspolehlivější diesel

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

Mi ten fiaťáckej motor v Alfě startoval i v -24 stupních na škrt a co jsem procházel různý příspěvky tak některé TDI tuto teplotu už nepobraly tak bych Fiat až tak nezatracoval!
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Opel a Ford nebrat a jak tu píšou japonec až na konec. Má volba je VW group.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

já nevím.. dost jsem se vrtal v alfach a vždycky jsem u toho byl na nervy.. to zpracování je katastrofa, materiály jakbysmet.. za ty prachy jako nový je to ok, ale starší co má víc jak 100000 tak to nebrat. ceny dílů jsou ok, ale taky co jich člověk potřebuje. čepy na přední nápravě jeden za druhým, uložení zadní nápravy, lanovody, atd atd.. taky jsem měl lancii když jsem neměl peníze, ale bylo to fakt dobrodružství.. ted mám passat b4 tdi a max spokojenost.. tot můj názor a zkušenosti..
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Kdo VW koupí, neprohloupí! :D
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

opel dnes novy a zitra mu upadnou prahy.....ford jako fsechno f pí.i
jedine koncern vw
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Uživatelský avatar
oliofiat
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2006, 09:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od oliofiat »

origoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.
Moje řeč - ti co tvrdí něco jiného tomu asi nerozumí.
A s tím chřestěním vyčteným ze všech VW koupenejch časopisů je to taky jinak-měl jsem Ritmo Tds/87 a v interiéru ticho na rozdíl od Golfů po 3, kde na křižovatce na volnoběh člověk neví jestli má dřív chytat záslepky nebo celou palubovku.
Mimochodem viděl jsem hodně aut z Itálie-stejně km,stejný stáří a třeba medvědy v rukách taliána byly víc zhuntovaný než italský káry, takže klídek.
Každý auto má svý muchy, ale taky záleží kolik za něho dáš.
Teď mám 2,4TD Mareu/98 v kombi a 2004 za 150.
To bych neměl ani na krátkýho Golfa, kterej nejede a nic se tam nevleze a za Passata můžu mít 3 takový káry a ještě ten pašík nebude tak naloženej - jinak nic proti passatum, otec má kombi 1,6D z 84 a jezdí slušně doteď :-D
2,4TD_HLX_week
lapiduch
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 07 črc 2006, 07:31
Bydliště: Nový jičín

Příspěvek od lapiduch »

origoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.
JTD čko šidit friťákem :o no nevím.
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

lapiduch píše:
origoš píše:Za málo peněz dost muziky. Pokud to má 5x kolem zeměkoule, tak to podle toho vypadá. Obzvlášť pokud to honil Talián. Ale jako značku levných aut bych Fiata nezatracoval. Poruchovost není o tolik větší, než jiných značek, tolik moje zkušenost. Díly levné a dostupné, opravitelnost dobrá. Kdo má dost peněz, tak ve Fiatu nechrochtá, ale pokud někdo má kam prachy dávat, tak mu to do práce stačí. Nechá se to šidit friťákem bez větších risik a vo tom to je.
JTD čko šidit friťákem :o no nevím.
Porovnávaly se poněkud starší ročníky kámo :? Žádný JTD.
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Porovnávaly se starší ročníky, to z toho vypývá. Nicméně znám chlápka, co jezdí s Xantií HDI na friťák asi dva roky 1/2 na 1/2 a náramný pochvalování. Jinak Marea jezdí výborně, akorát u nich praskají hlavy víc než je zdrávo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

No právě a o tom to je.. Vrtal jsem se snad ve všech autech, levnejch drahejch. snad ve všech značkách a na opravy, přístup a zpracování jsou na tom nejlíp vw group a bmw. nejlíp se mi spravujou. I japonci se dobře dělají. Fiat jak co. tuhle jsem dělal novou lagunu a to je fakt síla. ti tam maj snad speciální tým lidí, kteří vymějšlijou jak to mechanikům zkomplikovat. kdo dělal rozvody na espace 2.2td tak ví o čem píšu :D a nevím kde tu někdo vzal, že v tdi na volnoběh odpadává palubovka. to už je vysloveně zaujatej blábol zaritýho faitaka..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pumix
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:19
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pumix »

stačí jen porovnání seat(vw)-peugeot.peugeot nemá špatný motor,ale ne opravy hrůza,žádný prostor ,zlatej vw...
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

Pokud se diskuze vede o nejspolehlivosti, pak myslím vede praotec všech dieselů - MB. Nevím jak dnešní nové motory, ale stará piána byla na svou dobu nepřekonatelná. Měl jsem 300TDT 125PS ´81! Ten první měl 450tkm, když jsem ho prodával.
VW T3 Syncro
BATMAN
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:38

Příspěvek od BATMAN »

Co ty novejsi motory od forda TDDi a TDCi (nebo to je TCDi)???
Renault Megane 1.5dCi 78kW 2008
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jednatel píše:Pokud se diskuze vede o nejspolehlivosti, pak myslím vede praotec všech dieselů - MB. Nevím jak dnešní nové motory, ale stará piána byla na svou dobu nepřekonatelná. Měl jsem 300TDT 125PS ´81! Ten první měl 450tkm, když jsem ho prodával.
Ale proc? Male litrove vykony! Kdyby melo TDIcko 40 koni, tak jezdi taky miliony km (LOL) Od te doby, co tam maji konkurenceschopne vykony, tak to s nima taky neni zadna slava (noteeth)

Jinak co se tyce JTD, mame tu zarny priklad: BitPower. Jejich 1,9 by ted pojely vyladene 90konky a z jejich 2,4 R5 DOHC pry vytahly "uzasnych" 230 koni, takze ani 100koni na litr, takze zadna slava. Hlavne, ze se tam minulou Mimon staveli na obdiv - a aby sprintovali to ne...proc asi? Ze by jim bylo jasny, ze by dostali nehorazne na prdel?
(LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

proc ne forda proc ne itala proc ne japonce
vsechny tyhle auta jsem mel nebo mam je pravda ze z forda sem tam ukapne nejakej ten olej s naftou(staci ho jen nastartovat :o) ) ale je to o pristupu na obou autech mam nalitano pres 250 tkm a jezdi bez vetich problemu
S fordem jsem dokonce jezdil na ten mix co se dava motorakum (vlakum) do topeni a taky si nestezoval
Mazda startuje v - 32 stupnich
Ford to vzdava - 25
obe po noci stani venku
obe auta jsem pouze sesteloval a povymenoval nutnosti po koupi jinak provadim beznou udrzbu :-)
a ted co byla zima tak to tu kazdy druhy tdicko nemohli natocit a ja jezdil ve oldsmobilech vesele okolo nich
TDI by byla ale nej varianta protoze pokud se nekasle na udrzbu tak no problemo
Vetsina lidi si totiz mysli ze koupi naftaka a najede s nim pul mile snad bez pravielny vymeny oleje ( to se tyka mejch sousedu )
kazdy auto potrebuje nejakou tu peci takze nelze rict to ci ono je lepsi
myslim ted motory s neprimym vstrikem nafty
TDi rulezzzzzz
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“