Stránka 2 z 2
Napsal: 26 bře 2016, 06:44
od dawe2706
Hmm. vypadá to beznadějně..

Napsal: 27 bře 2016, 17:12
od toefuk
neviem o aku jednotku ide, ak o auto vpodpise tak pravdepodobne MSA11.
Pre zaciatok by si mohol skusit urobit DTC off a testnut to.
Napsal: 27 bře 2016, 19:20
od TDI tech
Ono jedine zeby si ten soft napisal tak aby bezal natvrdo podla nejakej pevne definovanej mapy (proste mu nanutis nieco ako tvoj nudzovy rezim). No ako sa to bude spravat v prechodovych rezimoch, ti nikto nezaruci. Ty mu tam mozes definovat parametre no bez snimaca zdvihu ihly nebude mat RJ feedback informacie. Cize RJ si nebude schopna overit skutocny stav. Podla toho snimaca si totiz koriguje uhol vstreku a vie si aj overit mnozstvo vstrekovaneho paliva. Takze bez tohto snimaca to zjavne nikdy korektne nepojde. Ci uz starty motora, alebo prechodove rezimy. Skor by som pouvazoval ako nahradit ten indukcny snimac nejakym piezo snimacom ktory by reagoval na roztiahnutie trubky ako to robi napr. sonda k stroboskopu

Tolko moj nazor.
Napsal: 27 bře 2016, 19:24
od turbo kamna power
nebo udělat mechanické čerpadlo

Napsal: 28 bře 2016, 16:32
od wr8
neslo by neco jako snimac zdvihu jehly dat na rozdelovací hlavu na čerpadlo?
Napsal: 03 čer 2016, 10:57
od dawe2706
Tak jsme to nakonec vyřešily. Mechanické čerpadlo bylo nachystáno,ale vzhledem na měření emisí a STK jsme chtěli el. zachovat.
Robert Bosch by z nás měl radost. Ze 3 vstřiků (různých aut) jsme udělali jeden co funguje. Takže byl zachován řídící vstřik a vše maká jak má.
Napsal: 03 čer 2016, 13:54
od toefuk
takze mas riadiaci vstrek? sak si ho chcel odstranit... Ci si len pouzil vstrek s vacsim prietokom?
Napsal: 03 čer 2016, 21:04
od dawe2706
Já měl novější druh hlavy,kde byl i řídící vstřik. Jenže hlavy byly špatné a sehnali jsme hlavy na starší model,kde bylo i mechanické vstřikovací čerpadlo a tím pádem jiné trysky. Potřeboval jsem řídící dát uplně pryč (zakázat ho nějak v jednotce) a nebo ho zachovat a to se povedlo.
Napsal: 04 čer 2016, 06:35
od toefuk
pockaj, takze ak chapem spravne tak mas mechanicke cerpadlo a riadiaci vstrekovac co komunikuje s ECU, ale ta nemoze ovladat davkovanie paliva (lebo mas mTDi). Vstrek tam ma len informativnu funkciu?
Zaujimave. ECU a soft mas z auta co malo tie vstreky ci mas svoj?
Napsal: 04 čer 2016, 09:48
od dawe2706
Špatně

mám celou hlavu z motoru ,kde je mechanické vstřikovací čerpadlo na motoře,kde je elektrické čerpadlo. Jen jsme potřebovali vyřešit problém vstřikovačů (byly jiné) a to se povedlo.