alternator HITACHI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

Marek77 píše:Myslím, že řešíš nesmysly.
presne tak.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

Marek77 píše:Myslím, že řešíš nesmysly.
presne tak.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mne už 3 roky dobija bateriu Starline 13.7-13.8V a jazdim stale.
Nerieš
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

amigo píše:
Pája 19 píše:Některý altíky/regulátory maj i tepelnou kompenzaci. Při větší kose dobíjej víc. Nevim, jestli je to případ i toho Hitašíka.[/quote

Repasom alternatorov sa zaoberam 15 rokov ale takuto vec počujem 1krat. (rofl)
To, že něco nevíš, ještě neznamená, že to neexistuje. Francouzi to dělali už v šedesátejch letech. A smát se svojí neznalosti komentovat nebudu.
Oct asv 2000, DieselPower
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

mozem ti ukazat vsetky dostupne dokumentacie o regulatoroch,ako funguju,vnutorne zapojenia atd.Davnejsie som to studoval,nic take tem nieje.Ale mozno nieco take je ale u beznych alternatorov nie.Ako by to asi sledovalo vonkajsiu teplotu? regulatorom?A to ani nepisem o nahradach regulatorov,take jednoduche zapojenia co najlacnejsie suciastky atd...
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Venkovní teplotu sleduješ pomocí termistoru, nic složitého.

A tady máš teda příspěvek mezi "všetky dostupné dokumentacie":

http://fei1.vsb.cz/kat430/data/ae/Dynam ... rnator.pdf

Stránka 8 a 9, schéma na obrázku 14.
Oct asv 2000, DieselPower
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

skor by som to povazoval za tepelnu poistku proti prehriatiu,kedze po nastartovani je altik ohriaty na cca 70 a viac st za minutu.Bmw atd.A hlavne mitsubielektrik hreje jako blazon.Kukni v google napr mobiletron zapojenia.Tam to nemaju. ale samozrejme nemozno porovnavat feliciu a bmw atd.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mrknu, vzdělávat se je potřeba.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od janci11 »

chalani a ked sme pri tom este z akych motorizacii pasuje altik na rotacku? mam na ruke z 2.0TDi 103kW to asi nepojde co? (noteeth)
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“