presne tak.Marek77 píše:Myslím, že řešíš nesmysly.
alternator HITACHI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
amigo píše:To, že něco nevíš, ještě neznamená, že to neexistuje. Francouzi to dělali už v šedesátejch letech. A smát se svojí neznalosti komentovat nebudu.Pája 19 píše:Některý altíky/regulátory maj i tepelnou kompenzaci. Při větší kose dobíjej víc. Nevim, jestli je to případ i toho Hitašíka.[/quote
Repasom alternatorov sa zaoberam 15 rokov ale takuto vec počujem 1krat.
Oct asv 2000, DieselPower
mozem ti ukazat vsetky dostupne dokumentacie o regulatoroch,ako funguju,vnutorne zapojenia atd.Davnejsie som to studoval,nic take tem nieje.Ale mozno nieco take je ale u beznych alternatorov nie.Ako by to asi sledovalo vonkajsiu teplotu? regulatorom?A to ani nepisem o nahradach regulatorov,take jednoduche zapojenia co najlacnejsie suciastky atd...
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Venkovní teplotu sleduješ pomocí termistoru, nic složitého.
A tady máš teda příspěvek mezi "všetky dostupné dokumentacie":
http://fei1.vsb.cz/kat430/data/ae/Dynam ... rnator.pdf
Stránka 8 a 9, schéma na obrázku 14.
A tady máš teda příspěvek mezi "všetky dostupné dokumentacie":
http://fei1.vsb.cz/kat430/data/ae/Dynam ... rnator.pdf
Stránka 8 a 9, schéma na obrázku 14.
Oct asv 2000, DieselPower
skor by som to povazoval za tepelnu poistku proti prehriatiu,kedze po nastartovani je altik ohriaty na cca 70 a viac st za minutu.Bmw atd.A hlavne mitsubielektrik hreje jako blazon.Kukni v google napr mobiletron zapojenia.Tam to nemaju. ale samozrejme nemozno porovnavat feliciu a bmw atd.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.