ABS OI ahf r.v. 99 combi- stále nevyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Jardo je to špatné letování konektoru v řídící jednotce. já to mám taky .
mám pocit, že na škoda forum to bylo i fotkama. Já tenkrát udělal pokus, že jsem vzal hrotovou pájku a ty hroty v konektoru nahřál. Asi týden to fungovalo a pak stejná chyba. tak mě čeká výměna (wallbash)


jen pro úplnost jedná se konektor motorku pumpy
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

hansdob píše:no tak asi KO jednotka nebo uhlíky v motoru. Jen tak když to vezmeš na trávu rozjedeš zabrzdíš jde ABS nebo ne??
dnes jsem zkoušel a abs nefunguje na štěrku........
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

skalka200 píše:Jardo je to špatné letování konektoru v řídící jednotce. já to mám taky .
mám pocit, že na škoda forum to bylo i fotkama. Já tenkrát udělal pokus, že jsem vzal hrotovou pájku a ty hroty v konektoru nahřál. Asi týden to fungovalo a pak stejná chyba. tak mě čeká výměna (wallbash)


jen pro úplnost jedná se konektor motorku pumpy
díky, mrknu na škodaforum, jen pro vysvětlení, celý modul se skládá dejme tomu ze 3 částí. Spodní část je jednotka, pak je hliníková kostka rozdělovací a na vrchu ten válec je motor s uhlíkama?? co do něj jdou ty dva dráty? protože nerozumím té poslední větě....díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Musíš nejprve odpojit ten hlavní (černý dlouhý) konektor na jednotce ABS a teprve po odendání je přístup k tomu dvojpinovému co napájí motor té pumpy
Obrázek
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

skalka200 píše:Musíš nejprve odpojit ten hlavní (černý dlouhý) konektor na jednotce ABS a teprve po odendání je přístup k tomu dvojpinovému co napájí motor té pumpy
Obrázek
jj, ten jsem měl taky rozdělaný a vypadá čistě.No dál už se v tom hrabat nebudu, snad jen nevíš, zda se dá v klidu vyměnit pouze jednotka či je třeba shánět celý kus? Jak to budeš řešit ty?? Jinak díky....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

vwysi píše:Tohle sem resil na fabii. A byla spatna pojiska na baterce jak psal Ladas, Ale ne ty nozovy 30, ale ta plechova sroubovaci... A na prvni pohled nevypadala spatne a jak sem povolil maticky tak se rozpadla ;)
Z autodat mám plánek, kdy s abs souvisí pouze 2x 30A nožová pojistka u baterky a pak snad 2x pojistka v pojistkovce(5-10A) .Tak ještě pořádně zkouknu ty plechové pojistky....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“