Stránka 2 z 47
Napsal: 29 kvě 2016, 21:06
od pepe276
petrn píše:jericho-3 píše:Samozřejmě tohle nemá dvouhmotu, ale citlivé spojky u koncernu by dlouho nevydržely..O ostatním nemluvě...A šikovný zedník měl předtím benzinovou Lancii,kterou také trápil s vlekem..Proč asi přešel na Fiata? Že by byl tak blbej? Těžko, je to pragmatik...

Tak jestli JTD nemá dvouhmotu tak ty dva fiaty co sem teď dělal jsou asi exoti když jim odešla dvouhmota kterou podle tebe nemají.

Viděl jsem JTD s jedno i dvouhmotou, záleží asi na roku, modelu, výkonu, atd. Případně co si tam dal majitel - pravděpodobně asi jako u 1.9TDi.
Napsal: 30 kvě 2016, 12:29
od jericho-3
petrn píše:jericho-3 píše:Samozřejmě tohle nemá dvouhmotu, ale citlivé spojky u koncernu by dlouho nevydržely..O ostatním nemluvě...A šikovný zedník měl předtím benzinovou Lancii,kterou také trápil s vlekem..Proč asi přešel na Fiata? Že by byl tak blbej? Těžko, je to pragmatik...

Tak jestli JTD nemá dvouhmotu tak ty dva fiaty co sem teď dělal jsou asi exoti když jim odešla dvouhmota kterou podle tebe nemají.

No možná máš pravdu, tohle auto jsem ještě neměl rozebrané, ale nejde mi do palice, že by dvouhmota vydržela takový záhul, když u koncernu většina vozí v autě jen vítr a bojí se razantně přidat, aby jim neodešla...

Napsal: 30 kvě 2016, 16:35
od Libor Hanzal
To bude asi tím, že pokud je motor v tahu, je dvouhmota natvrdo opřená o gumový dorazy. Vadí jí převážně volnoběh kdy vyrovnává kmity ,aby v převodovce neharašilo jak kýbl hřebíků. Pokud dáš pětikvalt kde jsou jen dva stromečky není problém jednohmota.
Napsal: 30 kvě 2016, 18:07
od jericho-3

Jel jsi někdy s vlekem, který je vrchovatě naložen a přetížen? Jaké jsou rázy? Vlek není brzděn, takže dvouhmota dostává co proto a vlek je pro ni hrob..A hoši opravují chaty a chalupy , takže jezdí v polních podmínkách. Považuji to buď za zázrak nebo motor dvouhmotu nemá...A dvouhmota se rozlítne a někdy zablokuje právě proto, že pružiny popraskají , vzpříčí se a to z důvodu chodu od dorazu do dorazu.
Napsal: 01 čer 2016, 14:16
od blacklight
Libor Hanzal píše:To bude asi tím, že pokud je motor v tahu, je dvouhmota natvrdo opřená o gumový dorazy. Vadí jí převážně volnoběh kdy vyrovnává kmity ,aby v převodovce neharašilo jak kýbl hřebíků. Pokud dáš pětikvalt kde jsou jen dva stromečky není problém jednohmota.
Tímto si nejsem jistý, protože když přeženeš chip, tak dvojhmota třepe autem a duní. Nejsem si jistý, jestli tam někde je guma a už vůbec ne, jestli se to zapře na dorazech.
Pokud o tom víš víc, budu rád, já jsem si doteď totiž myslel, že pokud dvojhmotu přetížím tak sebou mlátí o dorazy a to je přesně to třepání, které poznám kolem 2500 otáček při nejvyšším krouťáku.
Škoda je, že to téma je zase taková hromada bordelu a navíc osobní útok.
Napsal: 01 čer 2016, 14:47
od Pája 19
Taky bych řek, že dvouhmota odchází spíš při přenosu maximálního výkonu, než při čemkoli jiném. Volnoběh, nebo trápení motoru v nízkejch na to až takovej vliv nemá. Jezdí mi tu borec okolo 1500 ot/min, 300 tkm a furt má původní dvouhmotu 228mm. Načipuješ nebo taháš vlek a jde to srát. Mě na služebáku, co tahal velkej těžkej vlek, hlavně po dálnicích s plnym plynem, dvouhmota začla rachtat už v 80ti tkm.
Napsal: 01 čer 2016, 18:15
od WOB

ta vlek tomu fakt nepomůže, ale že by čip?

Napsal: 01 čer 2016, 18:23
od jericho-3
Ale vždyť i dvouhmota je dimenzovaná na ten který výkon , ne? Copak ty pružinky uvnitř konstruktéři navrhli jen náhodou?Samozřejmě je tam vždy rezerva, ale když tady čtu ty KW, které tam někdo má , říkám si, samozřejmě část jsou povídačky naší kačky nebo zbožné přání , ale zbytek je často přímo atak na vše od motoru dozadu..
Napsal: 01 čer 2016, 20:20
od Libor Hanzal
Ok. Dejte si ji na soustruh a rozpíchněte na dvě půlky,. Vyndejte ty pružinky a zjistíte, že je zmáčknete mezi palcem a ukazovákem.
Napsal: 01 čer 2016, 20:29
od Libor Hanzal
Jericho nepotřebuje diagnostiku, diagnostika potřebuje Jericha.
Napsal: 01 čer 2016, 20:45
od Děděk
Něco ti provedl?
Napsal: 01 čer 2016, 20:53
od batoo
Libore, nebylo by lepsi venovat se pohostinstvi?
Si rikam, jestli ma tohle clovek, kteremu tahne na 50, zapotrebi.
Napsal: 01 čer 2016, 21:19
od pepe276
Libor Hanzal píše:Jericho nepotřebuje diagnostiku, diagnostika potřebuje Jericha.
Přijde mi, že někteří by zase docela urgentně potřebovali navštívit cvokaře a možná i dostat svěrací kazajku, aby trochu vychladli a přestali pořád jen nesmyslně útočit na někoho s jiným názorem...od toho tady tohle fórum asi není!
Napsal: 01 čer 2016, 22:00
od Forest
batoo píše:Libore, nebylo by lepsi venovat se pohostinstvi?
Si rikam, jestli ma tohle clovek, kteremu tahne na 50, zapotrebi.
Nechtel jsem se do toho michat, nicmene kdybys batoo nemlel sve obvykle nesmysly ... po tvem prvem prispevku jsem se zdrzel, nyni jsem to jiz bohuzel nevydrzel.
Jericho&batoo: mam na vas takovou jednoduche otazky:
Znate Libora osobne? Podivali jste se mu nekdy do oci, podali si s nim ruku, mluvili s nim a nebo dokonce videli co vsechno vybudoval nebo snad byli v jeho garazi, dukladne si prohlidli jeho vozovy park?
...predpokladam, ze odpovedi budou negativniho charakteru, takze si dovolim predpokladat, ze nikoli ... ja vsak ano.
Dovolim si takove male prohlaseni: videl jsem toho hodne, zazil diky rodinne firme hodne
(napriklad stavbu trezoru pro milionare s hydraulickym dnem, rozvodem dvou druhu piv po celem dome, bazen jako oddelitelna soucast loznice nebo jsem se aktivne ucastnil jednani pri stavbe pardubickeho Panasonicu, rekonstrukci CNB ustredi atd.), takze kdyz napisu, ze jsem si "sednul na prdel" z toho, co jsem videl co Libor vybudoval (prevazne sam nebo s lehkou vypomoci), doufam, ze to ma nejakou bernou minci.
Tam, kde ostatni teoretizuji tak on, na zaklade znalosti a bohatych zkusenosti jedna a kona. Z jeho vozoveho parku, technickych reseni, vybaveni garaze byste kulili oci, az by se vam bulvy zakutalely.
Vskutku me mrzi, ze vam nemohu rict o jeho vozovem parku (mam duvod se domnivat, ze Libor by si to nepral).
pepe276 píše:Libor Hanzal píše:Jericho nepotřebuje diagnostiku, diagnostika potřebuje Jericha.
Přijde mi, že někteří by zase docela urgentně potřebovali navštívit cvokaře a možná i dostat svěrací kazajku, aby trochu vychladli a přestali pořád jen nesmyslně útočit na někoho s jiným názorem...od toho tady tohle fórum asi není!
Libor si z toho tu dela srandu, smeje se, protoze pote mu nezbyva nic jineho, nebot
kdyz se snazil s Jerichem diskutovat, zjistil, ze to nema smysl, jen ztrata casu (ja na to prisel jiz davno a dokonce jsme na to tema s Liborem diskutovali a on, svete div se, Jericha hajil ... no, nyni "prozrel) ... neni to zadny zachvat zlosti, zurivosti nebo snad nabeh na infarkt, absence schopnosti argumentace, zavist, zhrzenost, troleni nebo neco podobneho (paklize by se nekdo domnival)
... a pridam neco na "priziveni" tematu:
1. Jericho, kdyby mohl, tak by uz v prenatalnim stavu pusobil na svoji matku aby primela sveho muze, aby emigrovali do USA a on se tak narodil jako hrdy American...
(technicka poznamka: "nastesti", nemusi toho, ze tuto sanci nemel litovat, protoze by to ani technicky nebylo mozne, protoze to postaveni jeho otce neumoznovalo)
2. Chuck Norris nikdy nemel problem ... dokud nezabrednul do diskuze s Jerichem...

Napsal: 02 čer 2016, 06:53
od batoo
blacklight píše:Libor Hanzal píše:To bude asi tím, že pokud je motor v tahu, je dvouhmota natvrdo opřená o gumový dorazy. Vadí jí převážně volnoběh kdy vyrovnává kmity ,aby v převodovce neharašilo jak kýbl hřebíků. Pokud dáš pětikvalt kde jsou jen dva stromečky není problém jednohmota.
Tímto si nejsem jistý, protože když přeženeš chip, tak dvojhmota třepe autem a duní. Nejsem si jistý, jestli tam někde je guma a už vůbec ne, jestli se to zapře na dorazech.
Pokud o tom víš víc, budu rád, já jsem si doteď totiž myslel, že pokud dvojhmotu přetížím tak sebou mlátí o dorazy a to je přesně to třepání, které poznám kolem 2500 otáček při nejvyšším krouťáku.
Škoda je, že to téma je zase taková hromada bordelu a navíc osobní útok.
Když jsem měl dvpuhmotu a passata po cipu tak je fakt ze jsem nepodtacel a stejně šla poměrně rychle do háje.