Napsal: 05 zář 2016, 07:45
Ano, hlavu přebrousili - prý i kvůli samotnému tlakování.mecano píše:když jsi prvně dělal tu hlavu, nechal jsi ji přebrousit?
Ano, hlavu přebrousili - prý i kvůli samotnému tlakování.mecano píše:když jsi prvně dělal tu hlavu, nechal jsi ji přebrousit?
Teče to do prvního válce - to bylo vidět, když se ta hlava sundala, na všech vstřicích byl nalepenej karbon, jen ten v prvním válci byl "čistej".anydraj píše:Prohlej blok. Nechat zaskrabat
Vzdy kdy buchne tesneni udelat obe strany
Hlavu zabrousit a zkontrolovat blok.
Vetsinou to dela na 3 valci, ktery je nejvic namahany teplem
od turba.
Zkoušeli jsme to na více motorech (trhlina bloku atd..) a všude úspěch 100% ten touran byl loni a od té doby bez úniku. Ale každého věcxxPetr Kxx píše:Zkoušel jsem to automechanikovi navrhnout, ale tvářil se na to dost nevrleprej se pak zalepí chladič, radiátor ... a prostě by do toho nešel.
STIB píše:To je rada tak na ježdění kolem plotu.MirekX píše:dej tam přípravek pro utěsnění prasklin v hlavě - třeba toto - http://obchod.top-oil.cz/detail25/do-ch ... block-seal
mám s tím dobrý zkušenosti a jednoho tourana AZV jsem tím odnaučil pít vodu.