GTVA1749 po smrti, co místo něj?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vazne je VA s 9 lopatkama ?:) vyfukovky jsou uplne totalne stejne i geometrie... A jak to vim ? z praxe a stojim si za tim.

Chra na 9 lopatku je jina a nejde zamenovat z 11 lopatkou.

Nepletes ti si to z V ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Diky za upozorneni, upravil jsem puvodni prispevek v souladu s upozornenim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Foreste chybej ti vedomosti, ne kazde VA ma 9lepatek regulaci. Jeste bych mel na tebe dotaz. Kolik mas za sebou realizaci montaze do vozu a nasledne naladeni??
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

u toho frezovani je to dobry, ze nikdo nic nepozna ani na technické a myslim, ze kdyz nekdo bude sikovny udela to cele po 10 000 s kvalitnim materialem.

Ale to pujde asi i s Forestovym napadem.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

hele ja myslim ze VA maji vsechny 11 lopatek, V maji nektere 9 a 11. Tou informaci jsem si jisty na 99%
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

forest a pre mna nemas nic do serioveho ARL motora? Chcem nahradu za VB,na 190-200ps ako s VB..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

eazy20 píše:forest a pre mna nemas nic do serioveho ARL motora? Chcem nahradu za VB,na 190-200ps ako s VB..
Pokud Ti jde "jen" o komplexne lepe fungujici nahradu (+10 koni potencial), tak tu mam jeste nejake nove GTB1749VK, mohu dodat privarene na litinovych svodech s vetsim potencialem nezli jsou VA/VB s daleko lepsim designem nezli jsou tyto nebo "topenarske" 1Z.

Pokud je pro Tebe problem (pochybuji) predelat pripojeni z bajonetu na klasickou hadici tak jsem schopen dodat i s housingem "VA/VB design".

Mohu zajistit i predelane na podtlak ale ta koncepce se mi vubec nezamlouva (presneji prici). Jako ideal povazuji pouzit prevodnik a vyladit to s puvodni elektronickou regulaci (dodane turbo bude mit regulaci preventivne nastavenou na maximalni otevreni). Brano / Jipi / Viktor s vyladenim nebudou mit problem a verim, to naopak uvitaji.

Jen v pripade, ze bys chtel neco vetsiho (otazkou je, v jakem stavu mas vstriky, bajonety a kolik bys byl ochoten tlacit), tak bud Oleguv hybrid, ktery otestoval s uspechem (proslo jeho perfekcionistickym posudkem a testovanim) MirekX tak se mi ozvi do soukrome zpravy. V pripade, ze bys chtel neco specialniho (nova GTD technologie Garrettu), tak jsem schopen taky zajistit.

Pozn.: nediv se, pokud bych nereagoval, odjizdim do pondeli na dovolenou a nevim jak na tom budu s pripojenim
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Staci mi nieco s VB potencialom, 190ps bez dymu pripadne 200ps. Elektriku mam uz tiez rozbehanu, cize to by nebol vobec problem
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ááá..sem zvědav kdy vznikne další kauza jako (nejen) tady (LOL)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... start=2685

easy20 pak bude svině prolhaná a podobně (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

cacinek píše:Foreste chybej ti vedomosti, ne kazde VA ma 9lepatek regulaci. Jeste bych mel na tebe dotaz. Kolik mas za sebou realizaci montaze do vozu a nasledne naladeni??
dle jeho neodpovědi (nedal by si jinak jistě ujít příležitost aby se do tebe nenavezl) - řekl bych že 0, přeci stačí teoretizovat, u toho se neušpiníš....
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Borci, radši mi prodejte GT1749VA v 1A stavu, ať to tam jen nahodim a vypláchnu sání...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:
cacinek píše:Foreste chybej ti vedomosti, ne kazde VA ma 9lepatek regulaci. Jeste bych mel na tebe dotaz. Kolik mas za sebou realizaci montaze do vozu a nasledne naladeni??
dle jeho neodpovědi (nedal by si jinak jistě ujít příležitost aby se do tebe nenavezl) - řekl bych že 0, přeci stačí teoretizovat, u toho se neušpiníš....
Kolik? Nemam potrebu to pocitat. Turba jsem montoval uz nekdy v roce 2004, ale pokud jde o realizace tech zminovanych, tak tyto jsem osobne zadne nemontoval, nicmene silne zvazuji, zda to 1646 v Golfu, ktere pouzivam nevymenim za 1749VK.

Vici, ja se fyzicke prace nestitim a uspinit se neobavam ... tohle jen zase blud v tve hlave ;)
Vici píše:ááá..sem zvědav kdy vznikne další kauza jako (nejen) tady (LOL)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... start=2685

easy20 pak bude svině prolhaná a podobně (LOL)
Je zcela evidentni, ze jsi to vubec necetl, protoze kazdy, kdo to peclive cetl, tak naprosto chape a vidi kde je pravda.

Vici, ty jsi neuveritelny troll - komu, ty trole, slouzis? :roll:


@zero1724: GT1749VA v 1A stavu? A jak by sis myslel, ze by k nemu mel clovek prijit? Nech si to kvalitne zrepasovat a neres blbosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“