GTVA1749 po smrti, co místo něj?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Pokud Ti jde "jen" o komplexne lepe fungujici nahradu (+10 koni potencial), tak tu mam jeste nejake nove GTB1749VK, mohu dodat privarene na litinovych svodech s vetsim potencialem nezli jsou VA/VB s daleko lepsim designem nezli jsou tyto nebo "topenarske" 1Z.eazy20 píše:forest a pre mna nemas nic do serioveho ARL motora? Chcem nahradu za VB,na 190-200ps ako s VB..
Pokud je pro Tebe problem (pochybuji) predelat pripojeni z bajonetu na klasickou hadici tak jsem schopen dodat i s housingem "VA/VB design".
Mohu zajistit i predelane na podtlak ale ta koncepce se mi vubec nezamlouva (presneji prici). Jako ideal povazuji pouzit prevodnik a vyladit to s puvodni elektronickou regulaci (dodane turbo bude mit regulaci preventivne nastavenou na maximalni otevreni). Brano / Jipi / Viktor s vyladenim nebudou mit problem a verim, to naopak uvitaji.
Jen v pripade, ze bys chtel neco vetsiho (otazkou je, v jakem stavu mas vstriky, bajonety a kolik bys byl ochoten tlacit), tak bud Oleguv hybrid, ktery otestoval s uspechem (proslo jeho perfekcionistickym posudkem a testovanim) MirekX tak se mi ozvi do soukrome zpravy. V pripade, ze bys chtel neco specialniho (nova GTD technologie Garrettu), tak jsem schopen taky zajistit.
Pozn.: nediv se, pokud bych nereagoval, odjizdim do pondeli na dovolenou a nevim jak na tom budu s pripojenim
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ááá..sem zvědav kdy vznikne další kauza jako (nejen) tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... start=2685
easy20 pak bude svině prolhaná a podobně

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... start=2685
easy20 pak bude svině prolhaná a podobně

dle jeho neodpovědi (nedal by si jinak jistě ujít příležitost aby se do tebe nenavezl) - řekl bych že 0, přeci stačí teoretizovat, u toho se neušpiníš....cacinek píše:Foreste chybej ti vedomosti, ne kazde VA ma 9lepatek regulaci. Jeste bych mel na tebe dotaz. Kolik mas za sebou realizaci montaze do vozu a nasledne naladeni??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Kolik? Nemam potrebu to pocitat. Turba jsem montoval uz nekdy v roce 2004, ale pokud jde o realizace tech zminovanych, tak tyto jsem osobne zadne nemontoval, nicmene silne zvazuji, zda to 1646 v Golfu, ktere pouzivam nevymenim za 1749VK.Vici píše:dle jeho neodpovědi (nedal by si jinak jistě ujít příležitost aby se do tebe nenavezl) - řekl bych že 0, přeci stačí teoretizovat, u toho se neušpiníš....cacinek píše:Foreste chybej ti vedomosti, ne kazde VA ma 9lepatek regulaci. Jeste bych mel na tebe dotaz. Kolik mas za sebou realizaci montaze do vozu a nasledne naladeni??
Vici, ja se fyzicke prace nestitim a uspinit se neobavam ... tohle jen zase blud v tve hlave

Je zcela evidentni, ze jsi to vubec necetl, protoze kazdy, kdo to peclive cetl, tak naprosto chape a vidi kde je pravda.Vici píše:ááá..sem zvědav kdy vznikne další kauza jako (nejen) tady![]()
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... start=2685
easy20 pak bude svině prolhaná a podobně
Vici, ty jsi neuveritelny troll - komu, ty trole, slouzis?

@zero1724: GT1749VA v 1A stavu? A jak by sis myslel, ze by k nemu mel clovek prijit? Nech si to kvalitne zrepasovat a neres blbosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)