Stránka 2 z 3
Napsal: 23 zář 2016, 08:35
od Slavkov
1l na 1000km se píše (nejenom) u koncernu (skoro) všude

Napsal: 23 zář 2016, 10:59
od alni
darmo no, doba už pokročila -autá si sami menia olej, stačí nám už len dolievať
ináč tiež as my zdá že takmer všade sa uvádzá 1l /1000km -tým sa výrobcova istia.. aj keď to už je vlastne ako u 2T
Napsal: 23 zář 2016, 16:25
od borelli
ofiko příručka O2

Napsal: 23 zář 2016, 17:07
od White
Nevím co máte za PDčka ale mé zkušenosti jsou takové - Moje auto 1,4tdi 51kw BNM nedolivám ani kapku kolik naliju tolik vypustím - najeto 152tis km, Kamošovo octavia 1 1.9tdi AXR najeto 130tis km a kolik naleje tolik vypustí, to stejne kamošovo fabia 1.9tdi ATD najeto 220tis a kolik naleje tolik vypustí a mohl bych pokračovat páč skoro všichni moji známi maji PDčko pokud ma motor najeto pod 200tis nemůže žrát olej pokud je v pořádku a pokud má najeto opravdu tech 200tis na 400 stočených na polovinu...
Pokud není samozřejmě KO trubo a nejezdí s tím někdo v omezovači...
Dokonce i felda co máme v rodině najeto sice jen necelých 100tis km ale kolik naleju oleje tolik vypustím

Jen otec občas naleje deci oleje mezy výměnou do svoji 1.9tdi 81kw ASV ale najeto má 350tis a myslím že stejný počet km je stočených

Samožřejmě taky záleží kolikrát ten motor byl přehráty...
Napsal: 23 zář 2016, 17:58
od vilik
1,9 TDI PD, najeto 320 tisíc (pokud není přetočeno, což nevím), LL , výměna vždy cca 25 tisíc nedolívám ani deci.
Napsal: 24 zář 2016, 19:13
od NOVON
white: Pokud vypustis u PD tolik kolik jsi nalel,tak je to problem,pane..
Napsal: 24 zář 2016, 19:36
od turbo kamna power
jj, pokud někomu PD nežere olej, tak bych se moc neradoval

Napsal: 24 zář 2016, 20:19
od borelli
zkuste trošku rozebrat, v čem může být problém...
Napsal: 24 zář 2016, 20:23
od Slavkov
Pod gumičkama vstřiků jde nafta do oleje

Napsal: 24 zář 2016, 21:08
od borelli
Máte někdo zkušenosti s kapkovou zkouškou oleje viz
www.znackoveoleje.cz/fotky303/fotov/_ps ... kup-CZ.pdf ?
Napsal: 25 zář 2016, 03:21
od NOVON
Slavkov píše:Pod gumičkama vstřiků jde nafta do oleje

Tak tak,prvne trosku,pak vice a jeste vice,az...
Napsal: 25 zář 2016, 07:29
od vilik
Aha. Takže motor, který nebere olej, nebo málo je zákonitě na šrot.

Napsal: 25 zář 2016, 08:47
od Milda92
vilik píše:Aha. Takže motor, který nebere olej, nebo málo je zákonitě na šrot.

Základ je aby olej v motoru nepříbýval.Po cca 8. výměnách oleje v 15 tisicovem intervalu mám vypozorovanou spotřebu 2dcl za interval.Ovšem záleží i na stylu jízdy já jezdím šolich studené nevytáčím.Kámoš co zahřívá v zimě motor stylem 1-5 kvalt do 4 tisic/ot tak leje u audi litr na 3 tisíce.
Napsal: 25 zář 2016, 12:14
od vilik
Tak to je známá věc. když tomu budeš šlapat na krk, tak to olej vezme.

Napsal: 25 zář 2016, 14:14
od NOVON
vilik píše:Aha. Takže motor, který nebere olej, nebo málo je zákonitě na šrot.

To jsi spatne pochopil.Jakykoliv motor musi a ma mit urcitou spotrebu oleje,neco projde krouzkama,neco se odpari..Jestlize naleju 4 litry oleje,nedolivam a pri vymene vypustim zase 4 litry,tak je neco spatne,kor u dieslu (ale ani u primovstrikovych benzinu to neni vyjimka).
Motor nemusi byt srot a olej muze pribyvat,v tomhle souvislost neni.
Ju?Rozumime si?