EGT

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No da sa to spravit aj tak, ze do zvodov prip. do origo diery v hrdle housingu sa da origo teplomer EGT (napr. z TDI s DPF) a v RJ motora sa riadne spravi mapa ktora si bude sledovat EGT a pri prekroceni kritickej teploty proste prepne na nudzovy rezim. Samozrejme, ze vsetko je riadne vidno v livedata v bloku meranych hodnot.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bill píše:a který že jsi prodal Kissovi?
Mě by vyhovoval nějaký prověřený digitální co nezabere moc místa.... ;)
Ten uz nemam, bohuzel. Nicmene, pokud bys chtel "jen" do 800°C, nemam s tim problem, ty mam nakoupeny. Ale upozornuji na toto omezeni predem. Tech 800°C neni maximalni provozni teplota kterou to vydrzi ale jen kterou to nameri. Co se velikosti tyce, tak je malej 48x29mm zabira na plochu (barvy zelena nebo modra).

@TDItech: No, nouzak by bylo nestastne reseni (napriklad pri predjizdeni, tedy pokud by nouzak nebyl jen lehce slabsi a bezpecny SW, nikoliv "mrtvola" kterou zname ze serie), nicmene o teto moznosti vim, jen si nejsem jist, na co se to da navazat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

Forest píše:
Bill píše:a který že jsi prodal Kissovi?
Mě by vyhovoval nějaký prověřený digitální co nezabere moc místa.... ;)
Ten uz nemam, bohuzel. Nicmene, pokud bys chtel "jen" do 800°C, nemam s tim problem, ty mam nakoupeny. Ale upozornuji na toto omezeni predem. Tech 800°C neni maximalni provozni teplota kterou to vydrzi ale jen kterou to nameri. Co se velikosti tyce, tak je malej 48x29mm zabira na plochu (barvy zelena nebo modra).

@TDItech: No, nouzak by bylo nestastne reseni (napriklad pri predjizdeni, tedy pokud by nouzak nebyl jen lehce slabsi a bezpecny SW, nikoliv "mrtvola" kterou zname ze serie), nicmene o teto moznosti vim, jen si nejsem jist, na co se to da navazat.
800 je málo, potřebuju zjistit aktuální stav a podle toho případně doladit soft...
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bill píše:800 je málo, potřebuju zjistit aktuální stav a podle toho případně doladit soft...
Proto jsem to tak formuloval.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“