Stránka 2 z 2

Napsal: 20 lis 2016, 09:32
od tomes123456
patrik.kloucek píše: chlapci asi vas zklamu ale 100% prevodovky bez vicka s kuzelikovim loziskem maj stejnej problem jako ty s vickem a radovym loziskem.

Pred rokem jsem to resil na svojem sharanu rv 2004-vybehanej obal jako krava a pri razeni na 5 do vzdycky houklo jak parnik.ke konci drbali u cela zubu o sebe. Takze jsem sehnal starsi bez vika -taky jsem myslel ze problem nebude-ale je. Uz kdyz jsem ji kupoval mela hrk tak 2-3desitky ale myslel jsem ze je to nutna vule aby se to tocilo.
Po roce muzu rict ze sice jeste nehouka ale pri obcas tam jse na prd zpatecka nebo 1st., a pri chcipani v tom zamlati jak v pendlovkach. Pri startu stud. mot se spojkou pri jejim povoleni v tom zarachoti ze jednomu naskoci husi kuze. Zajimavi je ze kdyz je prevod. tepla tak vetsinou to ani nezamlati ale obcas to mlati i tak.
Takze resume je takove ze vsechny tyhle prevodovky maj stejnej problem at maji vicko nebo ne!!!

A dobra rada na zaver. Pokud vam to mlati a je predloha v riti nekupujte NIKDY straou prevodovku ale nechte tu svou opravit. Verte ze to vyjde levnejc i kdyz je to morda. ;)
Ten rachot za studena způsobuje vadná dvouhmota. Rachtotí převodovka, protože setrvák je příliš volnej a netlumí kmity.

Je to stejný jako když dáš jednohmotu na 6Q. Převodovka je taky OK, jen to mlátí na volnoběh.

Napsal: 20 lis 2016, 18:19
od patrik.kloucek
Ten rachot za studena způsobuje vadná dvouhmota. Rachtotí převodovka, protože setrvák je příliš volnej a netlumí kmity.

Je to stejný jako když dáš jednohmotu na 6Q. Převodovka je taky OK, jen to mlátí na volnoběh.[/quote]


Ale nee...setrvak je naprosto v poradku.To vim na 100%. A navic je spoustu dalsich priznaku ktere potvrzuji volnou predlohu-bohuzel. :(

Napsal: 23 lis 2016, 18:15
od gollfy
Díky za odpovědi. Měl bych ještě jednu otázku....má někdo opravenou jednu z těch dvou převodovek na tuhle závadu od SIXTY??

Napsal: 23 lis 2016, 18:51
od Fity
Sixtova oprava by mě taky zajímala, čeká mě to taky, jelikož jsem kupoval auto s touto závadou. Případně kdo je ještě schopný to opravit nejlépe na Moravě případně západním Slovensku, Sixtu mám totiž přes 300kiláků

Napsal: 23 lis 2016, 19:15
od gollfy
Ta vzdálenost mě zase až tak nevadí. Píše na svých stránkách, že oprava trvá caa 4 hodiny. Po domluvě oprava na počkání. Spíš mě jde o to jestli to stojí za to a vydrží to déle než záruku, kterou po opravě dává....

Napsal: 23 lis 2016, 19:27
od eazy20
pisali tu uz ludia co maju zlu skusenost s opravou 6q u sixtu,po oprave huci atd

Napsal: 24 lis 2016, 07:49
od MirekX
já jsem toho taky slyšel spoustu ale dělal nám 5q do Trasportéra, (totál šrot) už rok a půl vpohodě, známý tam měl 6q z octavie 4x4 a taky naprosto vpohodě.

Napsal: 30 lis 2016, 06:50
od Fity
Tak co, umí někdo opravit tu převodovku na Moravě nebo jedu po Novém roce 300 tam a 300 zpět ;-)? O Sixtovu práci strach nemám, znám pár závodních převodovek od něj a vše 1A, jen ta cesta... Posílání převodovky až v poslední nouzi, odpoledne musí ven, ráno u něj, další odpoledne doma, další dopoledne vrčí :)

Napsal: 30 lis 2016, 08:20
od Vici
zkus tam dát jen podložku..

Napsal: 30 lis 2016, 08:36
od hansdob
jen otázka. po podložení kolik máte kdo odskoušeno že vydrží?? mě nikdy dele než 20 tis km takže dnes raději opravit než podkládat

Napsal: 30 lis 2016, 08:53
od Fity
Podložka si myslím to neřeší... Jestli je vybité uložení ložiska, tak to podložím, vymezím vznikou vůli, ale vybité uložení mi pořád zůstane, jen s tím rozdílem, že pokračuju v destrukci dál, ale defakto od nuly... Vytáhnout podložku po těch třeba 20tisících, tak se to snad rozpadne, ale třeba přemýšlím špatně.

http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... 450-sharan

Ale jak říkám, jen uvažuju, odborník opravdu nejsem.