Stránka 2 z 7
Napsal: 01 led 2017, 23:02
od burton.b22
Teď jezdím citronem 1.9D a za 4km mám provozní teplotu. Mercedes ještě dříve ale ten opravdu topí tak že hoří tkaničky u bot

Napsal: 02 led 2017, 07:01
od MirekX
slovacek.milos píše:v kolik bude svítit natočíš auto na východ a dneska z chaty jsem odjížděl v jednu s krásným autem, všichni škrabali

jo, chce to přemýšlet, pěkně čelním sklem za sluníčkem pokud to jde, protože když to svítí na zadek auta tak se přední sklo škrábe 2x (i zevnitř) ale to je stará felda do který asi trochu zatéká a vnitřní vlhkost s krátkými jízdami....
Napsal: 02 led 2017, 07:40
od NOVON
burton.b22 píše:Teď jezdím citronem 1.9D a za 4km mám provozní teplotu. Mercedes ještě dříve ale ten opravdu topí tak že hoří tkaničky u bot

No tak predkomurky topi daleko lepe.
Napsal: 02 led 2017, 20:57
od Kamil-TDI
Domecek píše:docela výrazně rychleji se ohřívá tdi co má chlazenej egr vodou. Možná by se tam ten chladič spalin dal domontovat
Přesně tak,po kiláku už to fučí do vnitř fakt krásně teplý. Octávka co jsem míval tak po 8km. A to je ráno -8°C.

Napsal: 03 led 2017, 08:46
od renos.renos
Mám Boru TDI_PD... EGR off... po kilometru už to topí.. nicméně cesta do práce 10km.. převážně městem.. a na 90 mohu zapomenout.. provozní na budíkách zhruba tak 15 km... ale topí to skutečně už tak po jednom kilometru...
Napsal: 03 led 2017, 17:12
od martinsidlo
Přídavné 3 žhavičky,co mají zde koupené OI TDI, přes vypínač na plný výkon,100% zatížení altíku při dožhavování,2. rychlost větráku a než vypne dožhavování,mám rozmrzlý koláč na předním skle ( mezitím oškrábány boční okna ). Vše při -7°C a mlze.
P.S. Do topení jde cca 70°C teplá.
Napsal: 03 led 2017, 18:26
od alni
hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917
http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
Napsal: 03 led 2017, 18:30
od slovacek.milos
alni píše:hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917
http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
to si jako myslíš že žhavící svíčka dá vác tepla jak svíčka na vodu?
Napsal: 03 led 2017, 18:34
od alni
je to tiež na vodu, len iný typ
tak som to pohladal, čo sú tam z výroby majú odber 14A,
z dukata 18A
Napsal: 03 led 2017, 18:36
od stanomx
tiež mám tie tri sviečky na vypínač... ja čakám na dožhavovanie, potom zapnem vypínač.. alternátor má ajtak sem tam 100%dfload, budík na napätie na palubke ak to náhodou ide pod 13V tak to vypínam (ale to mám 90ku alternátor) originál vodné sviece majú po 18A tuším. čiže tá svieca z dukata je ok
inak ja mam 90° na budiku za minutu stania bez ohrevu a potom asi 6-8 km (100km/h) pri -5 s ohrevom, ventilator na trojku hi, zadeklovany motor zospodu, egr-off (planujem znovuzapojit.. aspon na zimu)
______
EDIT: nebude to to isté?
http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-fel-1-9-2_2
abo rovno origo na toto
http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octavia-1
Napsal: 03 led 2017, 20:08
od Woko_O
43km do práce, po dálnici.. Ručička vyleze tak o dvě čárky max.. Důvod nevím.. Topí to, chyby nikde nejsou..
Napsal: 04 led 2017, 10:53
od favo
Já mám bufíka, takže nebudu psát co a jak, ale co se týká toho jak stále zmiňujete rozdíl teploty vody a oleje, tak u TDi s výměníkem olej/voda je rozdíl v teplotách cca 3-4°C po celou dobu zahřívání, než dosáhne voda teploty kolem 87°C, dál jsem to nesledoval a víc mi teplota vody už neleze.
Jinak bez bufíku po cca 7-8 km mi začíná foukat teplý vzduch a po cca 10-12 km už je v autě teplo. Samozřejmě záleží na tom jak moc mrzne.
Jinak co mě překvapilo tak jedničková kokta s motorem 1,6 75kw je na tom s teplem v zimě stejně jako moje TDi bez bufíku.
Miloši, nemá ta kokta 1,2 TSi už náhodou chlazený výfukový svody ?
Tam by ohřev měl být rychlejší.
Jinak nejlepší auto na topení co jsem kdy měl, je felda 1.3 MPi. Ráno příjdu, nastartuji, jdu oškrábat okna a než to dokončím, už fouká teplý vzduch. Po cca 1.km už mám v autě teplo.
Napsal: 04 led 2017, 11:01
od MirekX
já při ohřívání mám rozdíl teploty vody oproti oleji cca 20C (olej se zahřívá pomaleji - 70C voda je 50C olej)
Napsal: 04 led 2017, 16:12
od macan371538
Úpravy v popisku a teplotu chlad. kapaliny na 90°C při cca -5° mám někde po 10/12km, teplota oleje je skoro vždy o - 20°C méně než Voda v chladiči a na 90°C (olej) dosáhnu za cca 15km....
Napsal: 04 led 2017, 17:04
od alni
keď sa vôbec pohne ručička vody, olej je už na 60°C (merané v hlave)
a kým sa vystre, olej cez 80°C