Stránka 2 z 2

Napsal: 01 říj 2007, 16:32
od SLÁDEK
No výměník, pokud je jenom jeden, musí být před filtrem - jinak je tam na nic.

Jsou tady lidé, kteří mají výměníky dva - jeden před filtrem - pouze na olej a druhý před čerpadlem a jím pak ženou olej i naftu.

Ty ale jezdíš na mix, takže by ti ten mix tekl oběma výměníky.

To, že se zklidnil motor po přidání výměníku před čerpadlo dokazuje opodstatněnost použití výměníku před čerpadlem - tedy mezi filtr a čerpadlo.

Myslím si, že máš ucpaný filtr, tedy před čerpadlem větší podtlak než je zdrávo, ale jestli to může souviset se spotřebou, to teda nevím.

Napsal: 02 říj 2007, 08:33
od Zdenda
Ale jo, když má auto vysoko do žlabu, tak máš lenochoda, musíš mu víc šlapat na krk a spotřeba jde nahoru, ale že by tak moc, o půlku :?

Napsal: 02 říj 2007, 11:35
od zmyleny
Zdenda píše:Ale jo, když má auto vysoko do žlabu, tak máš lenochoda, musíš mu víc šlapat na krk a spotřeba jde nahoru, ale že by tak moc, o půlku :?
motor to je akorat 2,8 TD a auto ma skoro 2,5t takze vykon nic moc,

takze panove je to pravda, vymenik pred filtr a je to v pohode,
to jen tak abychom meli reseni na zaver