Plechový kryt motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Na lesnej ceste napriek opatrnosti a malej rýchlosti sa mi podarilo trafiť ostrý kameň a preraziť hliníkovú vaňu . Olej okamžite vytiekol , našťastie to som už stál . Nasledoval strastiplný 50 km odťah bez serva a posilovača brzd . Na plastovom kryte ostala len priehlbinka . Ak niekto jazdí mimo asfalt , potom akýkoľvek kus plechu je lepší ako plast , ktorého hlavnou úlohou je tlmenie hluku .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Odpovědi: 0
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

Tak ja stim nejezdim zadny tereny,jen mam plastový K.O a davat tam novy plast nechci,auto je lehce snížené, ale zadny brutal,vetsinou škrkam ve vyjetych kolejích a nebo sbiram zmrzly ledový hroudy.a myslim ze ta cina by mohla byt dobra,irco lepší jak plast
Leon 1M ASV TOP SPORT kit , egr off,kat off ,turbo 1749VA,Sprint 764,soft by TDIFUN

Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

speedart píše:Tak olej je jednou za rok na zvedaku,takze v tom bych problém nevidel.Myslíš tu přední pricku odrezat aby zůstala napevno na aute a pak to k te pricce nejak přišroubovat?
Ano.
V Praze dovedeš chytnout i o kanál. Jinak ta China je 2mm plech s prolisama. To asi nebude pevnější než plast,že? (LOL)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

martinsidlo píše:
speedart píše:Tak olej je jednou za rok na zvedaku,takze v tom bych problém nevidel.Myslíš tu přední pricku odrezat aby zůstala napevno na aute a pak to k te pricce nejak přišroubovat?
Ano.
V Praze dovedeš chytnout i o kanál. Jinak ta China je 2mm plech s prolisama. To asi nebude pevnější než plast,že? (LOL)
Plast sa uhne a celý náraz odnesie vaňa . Plech sa síce zdeformuje , ale náraz sa rozloží na väčšiu plochu a neprerazíš hliníkovú vaňu .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Trabant ( jestli víte,co to je ) má tedy lepší nárazové testy než jakékoliv jiné plechové?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

martinsidlo píše:Trabant ( jestli víte,co to je ) má tedy lepší nárazové testy než jakékoliv jiné plechové?

To nemá súvis . Proste plast pod motorom nechráni vaňu , ale má za úlohu tlmiť hluk motora . Tam kde sa požaduje ochrana spodku motora , tam je vždy oceľ napr. súťažné špecialy .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“