Tlaky budu samozřejmě měřit za studena, zkusil jsem dát průhlednou hadici a žádna bublinka tam není, zkusil jsem i auto dát zadkem na nájezdy aby byl čumák dolů a vše úplně stejné žádná změnaOctavak1.9 96kw píše:ty hodnoty se me zdaji byt ok.rozhodne nic aby to melo vliv na starty.kdyz mu to spatne startuje i pri 8st tak to zhavkama nebube.a tlaky bych meril za studena kdyz je problem se studenyma startama,nafta nepada?
Spatne studené start VW Bora 1.9 PD 85Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
ale neni, ono to natoči aj bez 2 žhavičov uplne vpohodegeorge40 píše:dal jsi tam správné žhaviče ? Existují dva typy žhavičů s rozdílnou délkou žhavíví armatury - v závislosti na typu mororu (datumu jeho výroby). Když se použijí žhaviče s armaturou 20mm místo 25mm, tak je při startu v zimě problém...
pri takychto hodnotach si myslim ze najskor problem v nafte, ak máš možnosť, napojiť obe hadice od filtra do pet fľašky, daj tam pol litra nafty, natoč to, vypni to a vyskúšaj potom keď sa ti ochladi motor kedy by už mal byť problém, len nech su hadice v nafte a bacha z nádrže bude tlačiť podávacie čerpadlo, takže zaslepiť (napr do termoventilu) alebo je tam niekde poistka na to čerpadlo neviem aké číslo
to je ešte také posledné čo by som skúšal, potom kompresia
Tak včera jsem chtěl zkusit změřit tlaky ale nějaký koumák vytrousil těsnění z rychlospojky u budíku, ale na rady jsem zkusil žhaviče, vzal jsem kus pásoviny vyvrtal díry, závity, abych měl všechny čtyři žhaviče vedle sebe nacvakl jsem lištu na žhavky připojil kostru a zapnul klíček, žhaviče naběhli všechny čtyři zárověň ale sotva se rozžhavili tak hned pohasínali. bylo venku -2 a žhavilo to tak max 5 vteřin, dočetl jsem se zde na foru zkusit odpojit teplotní čidlo. po odpojení čidla to žhavilo cca 20vteřin myslím, při odpojeném čidle při -10 dnes ráno auto chytlo téměř na brnk motor trochu zakolísal ale hnedka běžel, takže to v závěru vypadá na teplotní čidlogeorge40 píše:dal jsi tam správné žhaviče ? Existují dva typy žhavičů s rozdílnou délkou žhavíví armatury - v závislosti na typu mororu (datumu jeho výroby). Když se použijí žhaviče s armaturou 20mm místo 25mm, tak je při startu v zimě problém...
https://m.youtube.com/watch?v=rk1AZSxC_nQ.
Takhle vypadá mě žhavení při -2 , co myslite, není to dost krátké při takové teplotě ? Jak by se dala jinak prodloužit doba zhaveni
Takhle vypadá mě žhavení při -2 , co myslite, není to dost krátké při takové teplotě ? Jak by se dala jinak prodloužit doba zhaveni
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
Zdravím pánové, potřebuju radu a nevím kde psát... mám Boru 1.9tdi 85kw a mám problém stím že auto netlačí jak má. Podtlak. regulace je nová váha vzduchu taky a dnes měněn ventil N75 na který ukázala i diagnostika, ale pořád žádná změna ... Auto občas má snahu jet ale to trvá bohužel jen chvilku, tak doufám že se tady najde někdo kdo by mi poradil díky za odpovědi 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
uz si zavadu vyresil?Boratt234 píše:https://m.youtube.com/watch?v=rk1AZSxC_nQ.
Takhle vypadá mě žhavení při -2 , co myslite, není to dost krátké při takové teplotě ? Jak by se dala jinak prodloužit doba zhaveni
Ahojte kluci, dnes jsem se konečně dostal ke změření tlaků a popravdě mám po chuti, testováno zhruba na 3-4 otočky motoru, válec 1 a 2 dosáhl cca 18bar, válec 3 a 4 dosáhl cca 22bar , takže bych řek že to bude ona příčina, co si otom myslíte? Mohlo by stačit pouze prekrouzkovat, nebo jaký máte názor? A jinak strašně moc děkuji vám všem za ochotu a pomoc při Bádání a hledání příčiny
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
zatial predĺž žhavenie, ak su tlaky naozaj také tak je to už slabšie
RJ motor
login 12233
prispôsobenie kanal 12
origo 32768 - znižovaním sa interval predlžuje
a vyskúšal by som zistiť kadiaľ tlak uniká s pomocou kompresora, napoj na valec a tlač a počúvaj odkiaľ to syčí, možno je chyba inde ako v spodku
RJ motor
login 12233
prispôsobenie kanal 12
origo 32768 - znižovaním sa interval predlžuje
a vyskúšal by som zistiť kadiaľ tlak uniká s pomocou kompresora, napoj na valec a tlač a počúvaj odkiaľ to syčí, možno je chyba inde ako v spodku