Fiat Ducato 3.0JTD Nejde palivo ke vstřikům. Prosím o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
geo - ano, opravdu 140 tisíc najeto, auto mám od novoty, ve 120 tisících jsem dělal komplet rozvody (30tisíc kč) originál. Zničeho nic začal mlátit řetěz jak kráva, tak se to dělalo komplet a nikdo mi nedokáže říct proč tak brzy, zřejmě vada materiálu.
Teď se posralo to čerpadlo a ty vstřiky opravdu ven normální cestou aby se nepoškodily nejdou. Sám jsem u toho byl.
Cenu mi určily ale najednou to spadlo podstatně dolů, protože si uvědomily že je to Euro 4 a tam jde udělat repas vstřikovačů. U euro 5 to prej nejde, a to mi řeklo více lidí, to samí platí u čerpadla.
Takže za repas čerpadla jsem dal 5tisíc
Vtřiky komplet 15000kč
+ Nějaká ta práce a filtr.
No jsem sloro na 30 tisících ale pořád lepsí než 100.
Bylo mi řečeno že ty vstřikovače tam prostě zarůstají a jedíně jak tomuhle předejít je po 50 tisích vyndat a namazat.
A k té naftě, Bohužel nikdo neví co se stím opravdu stalo, ale každopádně to bylo celé zalepené. Jak tomuhle předejít? Seru na ČR a budu jezdit tankovat do německa, néé, dělám si prdel.
Fakt už nevím kde mám tankovat.
Teď se posralo to čerpadlo a ty vstřiky opravdu ven normální cestou aby se nepoškodily nejdou. Sám jsem u toho byl.
Cenu mi určily ale najednou to spadlo podstatně dolů, protože si uvědomily že je to Euro 4 a tam jde udělat repas vstřikovačů. U euro 5 to prej nejde, a to mi řeklo více lidí, to samí platí u čerpadla.
Takže za repas čerpadla jsem dal 5tisíc
Vtřiky komplet 15000kč
+ Nějaká ta práce a filtr.
No jsem sloro na 30 tisících ale pořád lepsí než 100.
Bylo mi řečeno že ty vstřikovače tam prostě zarůstají a jedíně jak tomuhle předejít je po 50 tisích vyndat a namazat.
A k té naftě, Bohužel nikdo neví co se stím opravdu stalo, ale každopádně to bylo celé zalepené. Jak tomuhle předejít? Seru na ČR a budu jezdit tankovat do německa, néé, dělám si prdel.
Fakt už nevím kde mám tankovat.
