Rozvod vzduchu po dílně
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ventil na trubku s podložkou či fíbrem neutěsníš.Jak.Odjakživa se těsní na koudel s fermeží a funguje to.To až poslední roky jsou teflonové pásky,či nitě nebo tmely.Chápu že můžeš mít v takto provedený spoj nedůvěru,ale zbytečnou.Dokonce i dnes se toto používá.Předevčírem mi dělal borec novou nádobu k vodárně a co bylo ze železa pakoval koudelí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
liatinové /plastové trubky, konope /teflon, ..... a mohlo by sa pokračovať
väčšinou ani neide o pokrok kvality, skôr o zjednodušenie práce -nech to ide rýchlejšie, nech to zvládne aj manták, nech je to lacnejšie....atd.
na plyn sa bežne používa konope (s grafitovou masťou)
väčšinou ani neide o pokrok kvality, skôr o zjednodušenie práce -nech to ide rýchlejšie, nech to zvládne aj manták, nech je to lacnejšie....atd.
na plyn sa bežne používa konope (s grafitovou masťou)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Pokud budeš používat železné trubky, dej je na koudel a fermež, jak píše Alni, popř. závitové lepidlo, nebo koudel a barvu, ale pak to už nikdy nikdo nerozebere
Pokud budeš používat různé nátrubky a fitinky nějak pokovené(poniklované?) tak nedávej závitové lepidlo, po čase povolí a nětesní. To musí mít asi hrubší povrch a nikl je lesklý, jako zrcadlo a asi se tam nemá lepidlo kde chytit.

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000