A6TDI píše:Stejně to ale zkontroluj . I když pumpa by snad dělala randál.
Jo jo. Zkontroluji. Jen jsem chtěl prave vědět jestli někdo tady neví jestli se to na 100% potká nebo ne. Když se tohle stalo. Někdo říká ze jo někdo ze ne.
ssvara píše:Ještě tedy podotknu ze se to stalo Cca ve 40 km/h.
Proto si myslím ze když to bylo takhle roztoceny tak už se to buď potkalo a nebo se to potkat nemůže nikdy.
Nebo se mýlím?
Videl jsi nekdy rozdelany motor ze se takhle ptas? Co myslis ze se stane kdyz pist je v HU cca 2mm od hlavy a plne otevreny ventil je talirkem od Hlavy asi 10mm? Kam se ten ventil asi tak uhne? Dieselovy motor se potka vzdycky, zalezi jen na konstrukci co povoli driv. Bud se ohnou ventily nebo vahadla, ohnou nebo prasknou vacky ale neco se tam stane vzdycky
Tvl. to je zase téma. Nahod novej šroub-použiješ ho z 1.9, tam je s M10 závitem do hlavy. Nahod rozvody a zkus s tím zatočit. Jak říkám, tyhle 16V se vesměs nepotkají. Ale 100% to nikdy není.
Jirka. píše:Tvl. to je zase téma. Nahod novej šroub-použiješ ho z 1.9, tam je s M10 závitem do hlavy. Nahod rozvody a zkus s tím zatočit. Jak říkám, tyhle 16V se vesměs nepotkají. Ale 100% to nikdy není.
Ano. Už se na tom pracuje. Dam nový steft a slozim to a zkusím s tím zatočit.
ssvara píše:Ještě tedy podotknu ze se to stalo Cca ve 40 km/h.
Proto si myslím ze když to bylo takhle roztoceny tak už se to buď potkalo a nebo se to potkat nemůže nikdy.
Nebo se mýlím?
Videl jsi nekdy rozdelany motor ze se takhle ptas? Co myslis ze se stane kdyz pist je v HU cca 2mm od hlavy a plne otevreny ventil je talirkem od Hlavy asi 10mm? Kam se ten ventil asi tak uhne? Dieselovy motor se potka vzdycky, zalezi jen na konstrukci co povoli driv. Bud se ohnou ventily nebo vahadla, ohnou nebo prasknou vacky ale neco se tam stane vzdycky
Pravda , pravda, ale je tady jedna vyjímka, dvoutaktní diesel se nepotká..Jinak je taky potkání různého provedení, v tom horším případě nastane "totální" škoda, v tom druhém se téměř "nic" nestane, pokud konstruktér uvažuje ekonomicky a vytvoří zeslabená vahadla nebo uložení vačky a pak to ventily přežijí..Sice v dnešních motorech s množstvým ventilů miniaturních rozměrů tohle už moc nefunguje a tak se ventily a jak se píše nahoře i duté vačky změní v krouceninu, kterou je třeba vyměnit...
Jirka. píše:Tvl. to je zase téma. Nahod novej šroub-použiješ ho z 1.9, tam je s M10 závitem do hlavy. Nahod rozvody a zkus s tím zatočit. Jak říkám, tyhle 16V se vesměs nepotkají. Ale 100% to nikdy není.
Ten motor se potka vzdycky a kdo tvrdi ze ne, netusi jak to uvnitr vypada a funguje. Muze se ovsem stat, ze je ventil pootevreny tak malo, ze kdyz ho pist nakopne, pobere to hydrostel a misto si tam udela. Treba to nastartujes a pojede to i na vsechny ctyri, ale kdybys sundal hlavu, videl bys ze budou nektere ventily obtiskle na pistech a v tom pripade riskujes ze se ventil poskodil a casem treba praskne.
Jirka. píše:Tvl. to je zase téma. Nahod novej šroub-použiješ ho z 1.9, tam je s M10 závitem do hlavy. Nahod rozvody a zkus s tím zatočit. Jak říkám, tyhle 16V se vesměs nepotkají. Ale 100% to nikdy není.
Ten motor se potka vzdycky a kdo tvrdi ze ne, netusi jak to uvnitr vypada a funguje. Muze se ovsem stat, ze je ventil pootevreny tak malo, ze kdyz ho pist nakopne, pobere to hydrostel a misto si tam udela. Treba to nastartujes a pojede to i na vsechny ctyri, ale kdybys sundal hlavu, videl bys ze budou nektere ventily obtiskle na pistech a v tom pripade riskujes ze se ventil poskodil a casem treba praskne.
Ale hovno. Ten 16V se nemusí potkat vůbec. Kdo tvrdí že se to musí potkat, tak vůbec neví jak to uvnitř vypadá a funguje. Tohle totiž není 8V a v tom je podstatný rozdíl.
Ale hovno. Ten 16V se nemusí potkat vůbec. Kdo tvrdí že se to musí potkat, tak vůbec neví jak to uvnitř vypadá a funguje. Tohle totiž není 8V a v tom je podstatný rozdíl.[/quote]
Jsou tam pisty a taky ventily, dieselova komprese nevim presne kolik ale vic jak 15:1, to znamena ze pist v HU je dnem az v tesneni a hlava je rovrna jako u kazdeho ropaka. Prozrad mi tedy kdyz jsi tak chytrej, kam se ten ventil uhne kdyz pist vyjede az nahoru a ventil je pootevreny? Zkousel jsi nekdy na sundane hlave tocit vackama a najit polohiu kdy jsou vsechny ventily zavreny? Tam je jedina moznost jak by se nemuselo nic stat je to co jsem psal predtim, ze naraz absorbuje hydro, pak se ventil ani vahadlo ohnout nemusi, ale ver takto nakopnutymu dilu......