Stránka 2 z 2

Napsal: 12 črc 2006, 08:51
od jayd
Tak uz jsem se taky dostal k tomu, ze uz mam par koniku navic :D

vcera se mi na auto kouknul Reescha ..no spis predevcirem a vcera, protoze mi v pondeli pri prvni testovaci jizde odeslo turbo--udajne nove a 130 PS :x

takze jsme museli volat Andremu, jestli nema volne turbo a jestli by ho nemohl prijet namontovat :-) nastesti se vse povedlo a Andre prijel...za cez mu moc dekuji :)

jinak bych mel mit cca 145 koni - "technicka specifikace" je v popisku

proti powerboxu co tam byl...jede auto uplne suprove:-) hlavne pres 3t otace, kdy uz se auto s powerboxem moc nechtelo..a hlavne i ten zatah je plynulejsi

pokud to srovnam a A3 81kw taky precipovanou...tak je to asi hlavne o subjektivnich pocitech...se mi zda, ze ta audi je takova "agresivnejsi" v nastupu vykonu ...mozna je to i tim, ze ja mam vic upraveny mapy az pri vetsim seslapnuti plynu..u ty Audi to muze byt jinak, proto se zda, ze jede o neco lip...ale jak rikam mozna se mi to jen zda...se pokusim ty auta srovnat na nejaky rovince :)

no jinak hlavne Reescha rikal, ze jde jeste drobet nafty pridat..ale na druhou stranu jsem nechtel zadnou brutal upravu kvuli spojce a kouri..takze to tak asi necham

takze jeste jednou dekuji Reeschovi a Andremu za pomoc a ochotu :)


P.S.: kdyby si nekdo chtel hrat s powerboxem-ma 3 potenciometry..neco podobneho jako tu nekdy daval asi Huml..tak at se ozve ..ofic. stranky http://www.motortuning.de/ je tam i forum...mozna by poradili s montazi:-) nebo pak trosku jiny auta nez VW http://www.japancar.cz/alpin.htm

Napsal: 18 črc 2006, 21:51
od Lko
Taky jsem se pred nedavnem rozhoupal dotahnout do konce oziveni moji Audiny (puvodne 66kw AHH). Zacal jsem uz nekdy pred dvema roky instalaci P520 trysek a mel jsem cip od Sportmotoru. Nebylo to ono, tak jsem si nechal u Andreho namontovat turbo z pd130 a pak jsme s Reeshou ladili az k uplne spokojenosti :-) Nekolikrat jsme ubirali, protoze mam vetsi pist v cerpadle (seriovka)...bylo to divoky a dost kourivy, ale nakonec jsme vyladili minimalni kourivost a slusnej vykon - neumim odhadnout, kolik tam muze byt, ale jezdi se s tim moc prijemne, ma to krasne plynulej zatah a kolega s octavii rs lehce znervoznel, kdyz jsem se ho statecne drzel :-) Jeste jednou diky Reeshovi a Andremu za vytvoreni slusne jedouciho auta.

Napsal: 19 črc 2006, 06:08
od váha
Lko píše:Taky jsem se pred nedavnem rozhoupal dotahnout do konce oziveni moji Audiny (puvodne 66kw AHH). Zacal jsem uz nekdy pred dvema roky instalaci P520 trysek a mel jsem cip od Sportmotoru. Nebylo to ono, tak jsem si nechal u Andreho namontovat turbo z pd130 a pak jsme s Reeshou ladili az k uplne spokojenosti :-) Nekolikrat jsme ubirali, protoze mam vetsi pist v cerpadle (seriovka)...bylo to divoky a dost kourivy, ale nakonec jsme vyladili minimalni kourivost a slusnej vykon - neumim odhadnout, kolik tam muze byt, ale jezdi se s tim moc prijemne, ma to krasne plynulej zatah a kolega s octavii rs lehce znervoznel, kdyz jsem se ho statecne drzel :-) Jeste jednou diky Reeshovi a Andremu za vytvoreni slusne jedouciho auta.
Když už mluvíš o AHH bylo tam VGT turbo nebo ještě s wastegate?

Napsal: 19 črc 2006, 07:57
od Andre
Na 90PS motorech s VNT turbem je nejlepší začátek určitě trysky (a kor pokud to auto má 200tis), dají se použít P520, nebo Sprint764 - s těma se dá jít na větší výkon.
S tryskama S764 po namontování na 90PS motor to hodí kolem 125PS (jsou tu někde grafy). A podle mých zkušeností to na motorech s VNT turbem ani nijak moc nekouří, na autech s obtokovou turbínou je to s kouřivostí horší - tam by to chtělo řešit i to VNT turbo, ale je to výměna dost věcí okolo.
Pro ty, co se nespokojí s nárůstem výkonu po výmeně trysek je pak vhodné nasadit větší turbo (130,150PS) a k tomu patří neoddělitelně úprava map v ECU (jinak je výměna turba zbytečný zásah)

Reesha je ted 14dní na dovolené, takže odpověd jen tak nebude.
Pro nedočkavce tu mám jednu sadu S764 volnou, možno i s montáží samozřejmě.

Napsal: 19 črc 2006, 08:36
od váha
Andre píše:Na 90PS motorech s VNT turbem je nejlepší začátek určitě trysky (a kor pokud to auto má 200tis), dají se použít P520, nebo Sprint764 - s těma se dá jít na větší výkon.
S tryskama S764 po namontování na 90PS motor to hodí kolem 125PS (jsou tu někde grafy). A podle mých zkušeností to na motorech s VNT turbem ani nijak moc nekouří, na autech s obtokovou turbínou je to s kouřivostí horší - tam by to chtělo řešit i to VNT turbo, ale je to výměna dost věcí okolo.
Pro ty, co se nespokojí s nárůstem výkonu po výmeně trysek je pak vhodné nasadit větší turbo (130,150PS) a k tomu patří neoddělitelně úprava map v ECU (jinak je výměna turba zbytečný zásah)

Reesha je ted 14dní na dovolené, takže odpověd jen tak nebude.
Pro nedočkavce tu mám jednu sadu S764 volnou, možno i s montáží samozřejmě.
S tou kouřivosti u motoru co maj ještě wastegate to taky neni zas tak hrozný,mám passata B5 AHU se sprintama 764 a zas tak strašný to neni,jen když to honím jak svině tak to trošku kouří (noteeth)

Napsal: 19 črc 2006, 14:33
od Lko
váha píše:Když už mluvíš o AHH bylo tam VGT turbo nebo ještě s wastegate?
V moji AHH bylo VNT turbo (mam na prodej) a kourilo to s P520 tryskama docela dost, ale za to nejspis muze to moje tuningovy cerpadlo :-)