Volvo, Peugeot, staršie Mercedesy a tí, čo používajú paraboly, od toho postupne ustupujú a prechádzajú na projektory. Rozloženie svetla je horšie. Určite keď to urobia oni originál je to dosť dobré na to, aby to vyhovovalo normám, to bez pochyby. Ale svetlo, ktoré na to navrhnuté nebolo, tým myslím napríklad tvoje svetlo, by asi nejakými testami neprešlo. Je to zložitá problematika, v ktorej sa samozrejme príliš nevyznám, možno sa tu nájde nejaký profík, ktorý s tým robí a vysvetlí viac. Tým nemyslím mechanika s regloskopom, ale niekoho kto pracuje v oblasti vývoja automobilovej svetelnej techniky.
Určite je povolená nejaká hranica "oslnenia", teda únik svetla aj nepovoleným smerom. Ale napríklad už len tým, že použiješ zdroj svetla, ktorý má dvakrát taký veľký svetelný tok, sa dvakrát zvýšia aj tieto parazitné "úniky" svetla nežiadanými smermi. Vznikajú rôznymi svetelnými odrazmi, nepresným zatienením, nepresnosťami v geometrii paraboly, nepresnosťou umiestnenia ohniska zdroja svetla... A to už zrejme OK nebude. To je len jeden problém, ale je ich viac...