Ladas píše:no jasně ale aby šla 603 "rovně" chytala na převalení a jela +nežrala i děti z chodníku musí mít naladěný oba karbece a to nejni zase taková prča protože to je historie a tolik lidí to zase nedělalo na 120 a rovný víko+ hladinku zapomeň tohle je vyšší level

Ale samozřejmě, jak jsou 2 nebo 3 karboše, je to opruz. Základ je , aby byly v perfektním stavu, nejlépe nové, několikrát jsem na burze potkal prodejce, kteří je nabízeli a to nebyli nějací šmelináři, ale měli staré zásoby.,My měli tenhle karboš na M 461 a motor na něj běžel parádně. A pokud je jistota že karboše jsou O.K. jde to dobře ručně, ale v případě starých lze využít dnešních vymožeností a půjčit si podtlakové budíky z novodobých motorek a seřízení provést. Já takhle laboroval s dvěma Zenithy na MB , nové karboše nebyly a staré byly dojebané od toho, že s tím každý točil ani nevěděl proč. .. Ale základ je dobré karboše a stejné komprese u válců..Ostatní je stejné jako jinde a pořadí válců se zjistí snadno. Ale Ladasi, ty tohle jistě dobře víš...

nepropadat panice...