VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak díky moc za rady, nakonec koupím trysky, chip a HOTOVO! 140ps to mít bude a to prozatím stačí, nevěděl jsem že s tím turbem jsou takový problémy, takže na to kašlu...až budu chtít víc PS tak koupím asi Seat Leon Cupra...
PS: když budu mít jen trysky a chip (cca 140ps) je potřeba měnit ta spojka?
PS: když budu mít jen trysky a chip (cca 140ps) je potřeba měnit ta spojka?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Spíš bych počítal s tím, že to spojka nedá, zvlášť pokud je tam 219mm lamela. Pokud je tam 228mm, tak to asi chvíli vydrží. Ale spojka není tak velká investice a když dáš jednohmotu s HDS, tak při tomhle výkonu to bude už nafurt 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nm
po upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají... 


kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověďjedno36 píše:Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nmpo upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají...
kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověď
Přesně ti to neřeknu ale myslím že to bylo celkově něco kolem 20tis +-
dělal jsem to postupně takže to tak nebolelo ,začal jsem spojkou tu mi prodal Ladas tim mu děkuji, nechal jsem ji jen přeobložit, vyčištěním turba,saní, zaslepení egr, potom přišly na řadu trysky a po nějaké době CHIP!!! myslím že tento postup byl nejlepší který šel zvolit
zbytek auta byl v dobrém stavu. Na technické kontrole bez problémů zatím,,, jdu za dva týdny na další tak když tak napíšu co a jak
,,, egr je systém k opětovnému spalování výfukových plynů lépe to popsat neumím
ale pohledej je toho tady mraky...
Přesně ti to neřeknu ale myslím že to bylo celkově něco kolem 20tis +-






EGR není pro spalování výfukových plynů, ale slouží k zmenšení emisí NOx, které se tvoří za vysokých spalovacích teplot, tedy především při částečném zatížení motoru, kdy dieslový motor běží na velmi chudou směs,tzn. přebytek kyslíku (třeba 30-50:1) výfukové plyny tu teplotu sníží protože nahradí čistý vzduch - méně kyslíku. V nových autech (lepších eur) je pak egr více otevřen, proto chladiče a podobné chujoviny. U euro 2-3 je zbytečné ho vypínat, na výkon vliv nemá, při "plném knedlu" je zcela uzavřen protože směs není tak chudá a NOxi se tvoří málo (naopak se tvoří saze - jsou to dvě váhy NOx vs saze, čím více jednoho tím méně druhého a naopak.)
mimochodem o to je celá kauza dieselgate, ale nelze to úplně porovnávat, protože u eur5 je úplně jiný požadavek na NOx a tam už to přehrátí softwaru pro správné NOx má vliv na spotřebu, možná i výkon.
mimochodem o to je celá kauza dieselgate, ale nelze to úplně porovnávat, protože u eur5 je úplně jiný požadavek na NOx a tam už to přehrátí softwaru pro správné NOx má vliv na spotřebu, možná i výkon.