VW Golf IV 1.9 TDI 66kw ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2017, 14:00

Příspěvek od kreedo15 »

tak díky moc za rady, nakonec koupím trysky, chip a HOTOVO! 140ps to mít bude a to prozatím stačí, nevěděl jsem že s tím turbem jsou takový problémy, takže na to kašlu...až budu chtít víc PS tak koupím asi Seat Leon Cupra...

PS: když budu mít jen trysky a chip (cca 140ps) je potřeba měnit ta spojka?
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Možná dvouhmota dá o sobě vědět když na vyšší kvalt dáš plnej
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Spíš bych počítal s tím, že to spojka nedá, zvlášť pokud je tam 219mm lamela. Pokud je tam 228mm, tak to asi chvíli vydrží. Ale spojka není tak velká investice a když dáš jednohmotu s HDS, tak při tomhle výkonu to bude už nafurt :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jedno36
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 kvě 2017, 22:27
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od jedno36 »

Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nm :D po upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají... (LOL)
kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2017, 14:00

Příspěvek od kreedo15 »

jedno36 píše:Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nm :D po upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají... (LOL)
kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověď
jedno36
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 27 kvě 2017, 22:27
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od jedno36 »

kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověď


Přesně ti to neřeknu ale myslím že to bylo celkově něco kolem 20tis +- :) dělal jsem to postupně takže to tak nebolelo ,začal jsem spojkou tu mi prodal Ladas tim mu děkuji, nechal jsem ji jen přeobložit, vyčištěním turba,saní, zaslepení egr, potom přišly na řadu trysky a po nějaké době CHIP!!! myslím že tento postup byl nejlepší který šel zvolit :D :D :D zbytek auta byl v dobrém stavu. Na technické kontrole bez problémů zatím,,, jdu za dva týdny na další tak když tak napíšu co a jak :roll: ,,, egr je systém k opětovnému spalování výfukových plynů lépe to popsat neumím :) ale pohledej je toho tady mraky...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

EGR není pro spalování výfukových plynů, ale slouží k zmenšení emisí NOx, které se tvoří za vysokých spalovacích teplot, tedy především při částečném zatížení motoru, kdy dieslový motor běží na velmi chudou směs,tzn. přebytek kyslíku (třeba 30-50:1) výfukové plyny tu teplotu sníží protože nahradí čistý vzduch - méně kyslíku. V nových autech (lepších eur) je pak egr více otevřen, proto chladiče a podobné chujoviny. U euro 2-3 je zbytečné ho vypínat, na výkon vliv nemá, při "plném knedlu" je zcela uzavřen protože směs není tak chudá a NOxi se tvoří málo (naopak se tvoří saze - jsou to dvě váhy NOx vs saze, čím více jednoho tím méně druhého a naopak.)

mimochodem o to je celá kauza dieselgate, ale nelze to úplně porovnávat, protože u eur5 je úplně jiný požadavek na NOx a tam už to přehrátí softwaru pro správné NOx má vliv na spotřebu, možná i výkon.
kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2017, 14:00

Příspěvek od kreedo15 »

Diky moc za vyčerpávající odpovědi kluci :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“