Stránka 2 z 2

Napsal: 12 čer 2017, 22:53
od kreedo15
tak díky moc za rady, nakonec koupím trysky, chip a HOTOVO! 140ps to mít bude a to prozatím stačí, nevěděl jsem že s tím turbem jsou takový problémy, takže na to kašlu...až budu chtít víc PS tak koupím asi Seat Leon Cupra...

PS: když budu mít jen trysky a chip (cca 140ps) je potřeba měnit ta spojka?

Napsal: 13 čer 2017, 06:36
od Vedo125
Možná dvouhmota dá o sobě vědět když na vyšší kvalt dáš plnej

Napsal: 13 čer 2017, 20:48
od turbo kamna power
Spíš bych počítal s tím, že to spojka nedá, zvlášť pokud je tam 219mm lamela. Pokud je tam 228mm, tak to asi chvíli vydrží. Ale spojka není tak velká investice a když dáš jednohmotu s HDS, tak při tomhle výkonu to bude už nafurt :)

Napsal: 15 čer 2017, 20:51
od jedno36
Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nm :D po upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají... (LOL)

Napsal: 22 čer 2017, 10:18
od kreedo15
jedno36 píše:Ahoj mám Octavii s motorem ALH taky jsem dlouho četl a uvažoval kolik přidat koníku a nakonec padla volba na Trysky a pořadny chip ktery mi delal TDIfun maximalní spokojenost !!! A výsledek je 151koní 348Nm :D po upravě najeto něco málo přez 30tis zatím vše ok (před úpravou full servis vyčišteno vše+ jednohmota+egr off),,, abych úplně nekecal brzdy jsou před smrtí ty to opravdu nezvládají... (LOL)
kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověď

Napsal: 22 čer 2017, 18:32
od jedno36
kolik tě to stálo? jo a projde auto technickou když je egr off + k čemu to vlastně je? dík za odpověď


Přesně ti to neřeknu ale myslím že to bylo celkově něco kolem 20tis +- :) dělal jsem to postupně takže to tak nebolelo ,začal jsem spojkou tu mi prodal Ladas tim mu děkuji, nechal jsem ji jen přeobložit, vyčištěním turba,saní, zaslepení egr, potom přišly na řadu trysky a po nějaké době CHIP!!! myslím že tento postup byl nejlepší který šel zvolit :D :D :D zbytek auta byl v dobrém stavu. Na technické kontrole bez problémů zatím,,, jdu za dva týdny na další tak když tak napíšu co a jak :roll: ,,, egr je systém k opětovnému spalování výfukových plynů lépe to popsat neumím :) ale pohledej je toho tady mraky...

Napsal: 22 čer 2017, 21:31
od techi
EGR není pro spalování výfukových plynů, ale slouží k zmenšení emisí NOx, které se tvoří za vysokých spalovacích teplot, tedy především při částečném zatížení motoru, kdy dieslový motor běží na velmi chudou směs,tzn. přebytek kyslíku (třeba 30-50:1) výfukové plyny tu teplotu sníží protože nahradí čistý vzduch - méně kyslíku. V nových autech (lepších eur) je pak egr více otevřen, proto chladiče a podobné chujoviny. U euro 2-3 je zbytečné ho vypínat, na výkon vliv nemá, při "plném knedlu" je zcela uzavřen protože směs není tak chudá a NOxi se tvoří málo (naopak se tvoří saze - jsou to dvě váhy NOx vs saze, čím více jednoho tím méně druhého a naopak.)

mimochodem o to je celá kauza dieselgate, ale nelze to úplně porovnávat, protože u eur5 je úplně jiný požadavek na NOx a tam už to přehrátí softwaru pro správné NOx má vliv na spotřebu, možná i výkon.

Napsal: 24 čer 2017, 01:26
od kreedo15
Diky moc za vyčerpávající odpovědi kluci :)