Vysoké EGT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
A? Nič na tom nevidím, neviem akú sondu egt používa, ja ktoré som používal boli dosť hlboko na to aby boli priamo v prúdení spalín, bežne sa tam sondy umiestňujú. .., sondy ktoré som ja používal by si napríklad nedokázal umiestniť tam kde ju má on,lebo boli dlhémecKo píše:Ucho, toto vazne ?UchoTD píše:hmm,zaujimave umiestnenie,prečo prave tam?
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
len preto ta otázka.
Samozrejme. Čím bližšie. K hlave tým lepšie.
Každý má umiestnenú sondu inde a potom si porovnávajú egt, ďalšia vec. Blbo položená otázka z mojej strany.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°Forest píše:Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde?erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nie, ale nieje využitý potenciál turba, skončili sme na 2,5b podľa toho co hovoria da sa ísť až na 2,9b,Forest píše:Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde?erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?matesfox píše:na EMP mám glycerinový kvůli přesností měřeníerik7 píše:Začínam na tom pracovaťmecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK !Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi staciterik7 píše:Začínam na tom pracovaťmecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK !Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?


ĎakujemmecKo píše:Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi staciterik7 píše:Začínam na tom pracovaťmecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK !Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
