Filtrbox Fabia rs do Fabie axr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

VA dá do 170k
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

No selským rozumem: když chci do těch 150-160k, tak VB se bude jen tak převalovat, ale VA už bude vyšponovaný.
Takže pokud budu to turbo už kupovat, bude lepší rovnou VB.
Já vim, že VB je prehistorický, to už se tady semlelo nesčetněkrát, ale pokud si to nechci komplikovat, je to ta jednodušší varianta.
Plug and play, naladit to umí každej, je to notoricky známý.
A zvládne asi i to, co by chtěl Themichal, ať mu nekradu topic :oops:
Nějaký zápory?
Trysky AXR by to ještě zvládnout mohly, ne?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Plus jestli chceš zachovat EGR ventil, tak doporučuju sehnat si turbo s patřičným vývodem ve svodech. Liší se například ASZ s BLT, to samý ATD a AXR. AXR a BLT je norma Euro 4 a co jsem viděl, tak má navíc chladič spalin a ze svodů má proto vývod pro EGR pod jiným úhlem, v jiným místě.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Neee, EGR dám pryč.
Ekologové ukamenujte mě, ale motoru to neprospívá a dějou se tu podstatně horší věci, než moje kapka do moře ;)
Díky všem za rady!
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

VB asi jen pokud bys chtěl víc koní. do 170 stačí VA... bude i dřív nabíhat
k VB by musely být i větří vstřiky a hlavně pořádný IC...
k tomu VA +- stačí to co máš..
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Vici píše:VB asi jen pokud bys chtěl víc koní. do 170 stačí VA... bude i dřív nabíhat
k VB by musely být i větří vstřiky a hlavně pořádný IC...
k tomu VA +- stačí to co máš..
O kolik bude ten náběh pocitově horší než u VA je to velký rozdil?dik
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

otázka jak se to naladí.. není to žádná hrůza, ale prostě někdy je třeba podřadit..
zase s VB to jinak jede že.. ale musí k tomu být mj. vstřiky a IC.. a to on nechce


pokud bys chtěl poladit ASZ, tak dát celou chladičovku se vším z ARL, VBčko, soft a bude to dost rozdíl :-)
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Chlapi, ještě mám jeden problém. Mám doma rs Filtrbox a novou harmoniku, která se dává hned do váhy vzduchu, ale ta rs harmonika je užší, než ta z AXR co tam mám teď. Není to divný ? Nemělo by naopak rs mít širší harmoniku, aby to dalo více vzduchu ? Nějak se mi to nezdá.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“