Stránka 2 z 2
Napsal: 23 pro 2010, 18:57
od miraspetrowski
Rider.23 píše:Tak taky záleží o jakých bublinkách se bavíme, jestli o milimetrových, které dou spolu s naftou v proudu, kdy je stálý přísun do čerpadla nebo o centimetrových, které způsobují, že je dodávka paliva nepravidelná____ nafta-bublina-nafta-bublina.....
S TĚMA VELKEJMA JE TO JASNÝ,TO JE SLYŠET I ČERPADLO JAK KOUŠE VZDUCH S NAFTOU A VYPADÁ TO ŽA SE KAŽDUO CHVILKOU ODPOROUČÍ

Napsal: 23 pro 2010, 19:34
od 001marcus
tak to mě chodí normálně,..pravidelnej chod,..ale špatně to startuje,..a občas je tam po chcípnutí hoodně velká bublina,..spíš se tomu dá říct prázdná hadička,....ovšem při studenym motoru mi to chytá daleko lépe,..myslím si , že to může být i těma hydroštelama,....ty mi za tepla cvakaj a maj velké vůle,co jsem zkoušel
Napsal: 23 pro 2010, 20:26
od bendy
tak.já vyčistl sací koš,vyměnil filtr s gumičkama,přepadový hadičky všechny a bublin jak nasráno.na volnoběh nic,po přidání fůru.motor se kucká a nejde do otáček.zkusil jsem odpojit přívod nafty a hadičkou připojit přímo z kanystru a ejhle,bubliny jsou tam furt.s čím to může být tedy spojená ta závada?čerpadlo?rozvod?vím akorát,že předvstřik je mimo toleranci.a to dost,ale že by stím měly co dělat bubliny?
Napsal: 23 pro 2010, 21:14
od 001marcus
prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Napsal: 24 pro 2010, 10:34
od Pája 19
001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.
Napsal: 24 pro 2010, 15:26
od miraspetrowski
Pája 19 píše:001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.
pokud si to zkoušel na kanistr a máš tam stále bubliny tak jsem toto téma tady nakousl tak 2 roky zpět,někdo mi poradil jestli čerpadlo nebere vzduch simeringem kolem hřídele čerpadla u řemenice,už jsem to dál nerealizoval,proto že mi čerpadlo kviklo a dal použité jiné,bubliny jsou od té doby pryč
Napsal: 25 pro 2010, 12:50
od 001marcus
tak sem čistil sací koš,..ventil byl od parafínu a netěsnil, vyčištěno,...a nafta nepadá,startuje daleko lépe,ještě uvidím,...
Bubliny při chodu vůbec nemám,..ale hned po zastavení motoru tam bubliny přicházejí jak z čerpadla,tak z filtru a zůstane tam cca 4 cm dlouhá bublina,....
A další věc,co mě zarazila,..že když hýbu filtrem,..tak tam "žbluňká" ,..to znamená,že tam asi bude bublina,že?
re
Napsal: 17 dub 2011, 16:03
od milansilvia
Ahojte, obnovil som tuto staru tému lebo si neviem dať rady s bublinami. Vyčistil som aj plavák všetko ako bolo spomenuté tu v tejto téme. Niekto tu písal o simeringu na hriadeli čerpadla ,že tam by to mohlo chytať vzduch. Máte s tým niekto skúsenosť??? Dakujem
Napsal: 30 dub 2011, 16:38
od cooler
Neviem, ci ten semering ma nieco spolocne s privodom nafty od nadrze.
Mal som kedysi to iste, pustalo mi tesnenie na spatnom ventile na filtri. Vytekajucu naftu tam nenajdes, vsade je podtlak.
Pretesnit, odvotnit filter.
inak, u mna casom cerpadlo =

Napsal: 19 led 2014, 10:31
od RuleZZzz
Taktiež mám problém s bublinami v nafte. Nedávno sa mi asi 3 razy za sebou stalo, že čerpadlo ostalo úplne suché, bez nafty, len so vzduchom a auto nešlo vôbec naštartovať. Naštartovalo až po cca. minútovom suchom točení...
Odvtedy som vymenil:
- nový palivový filter
- nový spätný ventil, komplet s novými tesneniami
- nová hadica, ktorá ide z filtra do čerpadla
- nová hadica, ktorá vracia naftu z čerpadla späť do spätného ventilu a do filtra
- nové prepadové hadice medzi tryskami a čerpadlom
- na komplet vyčistený sací kôš v nádrži
- dotiahnuté všetky trysky a prívody od čerpadla k tryskám
Napriek tomu, aj tak vidím v priehľadnej hadici, ktorá ide z filtra do čerpadla bublinky. Nie sú veľké, ale sem tam, prebehne taká cca. 1 centimetrová bublina, resp. množstvo malých bublín. Taktiež z čerpadla späť do filtra sa sem-tam vracajú bubliny, niekedy milimetrové, niekedy jedna väčšia.
Neviem už kde môže byť chyba, ale nemám moc chuť dodrbať si čerpadlo kvôli bublinám v nafte...
V 3 servisoch povedali, "kašli na to, to je v pohode, to je normálne"... ale logicky to normále nemôže byť
Nemáte nejaký tip, na čo sa mám ešte zamerať?

Napsal: 20 led 2014, 12:01
od misope
namontuj si jednosmerny ventil na privod pred filter, priemer je tusim 8mm, stoji cca 5 eur, popripade je dobry aj cierny balonik ktory montuju francuzi... ten je okolo 10eur
Napsal: 20 led 2014, 12:34
od RuleZZzz
misope píše:namontuj si jednosmerny ventil na privod pred filter, priemer je tusim 8mm, stoji cca 5 eur, popripade je dobry aj cierny balonik ktory montuju francuzi... ten je okolo 10eur
Okej a mám ho namontovať pred filter smerom z nádrže do filtra, jo?
Som zvedavý, či to pomôže

Napsal: 20 led 2014, 12:49
od misope
ano pred filter na privod nafty, podla toho co pises tak ti pada nafta preto dlho tocis,
Napsal: 20 led 2014, 13:50
od RuleZZzz
misope píše:ano pred filter na privod nafty, podla toho co pises tak ti pada nafta preto dlho tocis,
Okej, vyskúšam to, ďakujem.