ASV, pokles výkonu kolem 2800-3000ot > LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Přidávám video, jak chodí regulace. Vyndal jsem hadičku ze zásobníku a střídavě zacpával... Řekl bych, že chodí úplně normálně, bez zadrhávání a plynule.

https://youtu.be/bryW7QPWziw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Já nevím jak Ti to již mám napsat abys to pochopil. Nemůžeš do podtlakového ventilu /baňky/ přivést max. podtlak a potom ho zase prudce snížit /ucpat hadičku a pak ji rychle uvolnit/. Vždyť jsem Ti to již psal. V takovémto případu na membránu v baňce působí veliké síly, které zajistí přesunutí táhla regulace z jedné krajní polohy do druhé. To se však při regulování tlaku v průběhu normální jízdy nebo prudké akcelerace neděje /dochází jen k malým změnám podtlaku v baňce/. Výsledná síla, kterou pak membrána baňky působí na táhlo regulace pak není schopna přesunout nastavovací lopatky do příslušné polohy /např. z důvodu přidírání se táhla v baňce nebo lopatek regulace/. Teoreticky by to mohl být i ventil N-75, ale když to nepadá do nouzáku, tak to tím nebývá.
Musíš pořádně číst a vyjadřovat se /jasně specifikovat jednotlivé součásti/. Pak nebudou zbytečné diskuse nebo nedorozumění. Například:
"Můžu nakapat jakýkoliv olej". Nemáš snad motorový, který jsem Ti uváděl ?
"V predchozim prispevku jsem psal, ze se turbo cistilo a davala nova regulace hned po koupi". Co je to nová regulace ? Nastavovací lopatky, táhlo, baňka, podtlakové hadičky, N-75 to vše jsou součásti regulace. Tohle všechno jsi dával nové nebo jen něco ?
Ale pojďme konečně k řešení Tvé závady.
Nepomůže-li proolejování baňky a rozhýbání od dorazu k dorazu. Bude třeba vyčistit a "vypodložit" turbo /0,1mm/. Postup si zde na fóru najdeš. Už mě to básnění tady nebaví. Nějaké diskuse o tom, že to bylo před časem čištěné nebo jak se jezdí jsou naprosto zbytečné.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Udelal jsem tedy to, ze jsem tam nejdrive striknul konkor a pak nakapal i motorovy olej (neuskodi vnitrku banky?) > pak jsem odpojil hadickou od zasobniku a zacpaval ji a tahlo banky dotlacoval druhou rukou. No, zda se ze to chodi lehceji.

Zitra udelam novy log.
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“