Vůbec... Záslepky můžou být klidně ok. Základní problém je špatná konstrukce celý hlavy u PD motorů - kvůli masivnímu uložení a pohonu vstřikovačů jsou palce vačky prostě moc úzký a je tam velký namáhání. Vůbec tomu pak nepomáhají longlife intervaly a neopatrný zacházení řidičů (nakládačka za studena, nebo naopak tavení do mrtva na dálnici v létě). Při rozumným zacházení a výměnama kvalitního oleje po 15.000km to ale může vydržet dost.pafka píše:A proč asi, záslepky na vahadlech venku, celej problém ojebaný vačky. , na chladič jsem zapoměl.
O uložení vstřiků v hlavě nemluvě

Když už bych si chtěl zkurvit život Octavií II s PDčkem, tak bych bral taky raději BKD 16V


případně si připlatit za face 2.0 103kw common-rail, což je zlatej motor
