2.0 TDi - PD - BMM Spolehlivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

pafka píše:A proč asi, záslepky na vahadlech venku, celej problém ojebaný vačky. , na chladič jsem zapoměl.
Vůbec... Záslepky můžou být klidně ok. Základní problém je špatná konstrukce celý hlavy u PD motorů - kvůli masivnímu uložení a pohonu vstřikovačů jsou palce vačky prostě moc úzký a je tam velký namáhání. Vůbec tomu pak nepomáhají longlife intervaly a neopatrný zacházení řidičů (nakládačka za studena, nebo naopak tavení do mrtva na dálnici v létě). Při rozumným zacházení a výměnama kvalitního oleje po 15.000km to ale může vydržet dost.
O uložení vstřiků v hlavě nemluvě :)

Když už bych si chtěl zkurvit život Octavií II s PDčkem, tak bych bral taky raději BKD 16V :D nebo i BXE raději než BMM :)

případně si připlatit za face 2.0 103kw common-rail, což je zlatej motor :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

turbo kamna power píše:
pafka píše:A proč asi, záslepky na vahadlech venku, celej problém ojebaný vačky. , na chladič jsem zapoměl.
Vůbec... Záslepky můžou být klidně ok. Základní problém je špatná konstrukce celý hlavy u PD motorů - kvůli masivnímu uložení a pohonu vstřikovačů jsou palce vačky prostě moc úzký a je tam velký namáhání. Vůbec tomu pak nepomáhají longlife intervaly a neopatrný zacházení řidičů (nakládačka za studena, nebo naopak tavení do mrtva na dálnici v létě). Při rozumným zacházení a výměnama kvalitního oleje po 15.000km to ale může vydržet dost.
O uložení vstřiků v hlavě nemluvě :)

Když už bych si chtěl zkurvit život Octavií II s PDčkem, tak bych bral taky raději BKD 16V :D nebo i BXE raději než BMM :)

případně si připlatit za face 2.0 103kw common-rail, což je zlatej motor :)
Tak to je špatný, vypadá to, že si jí nechám rozmluvit. Jsem z toho teď úplně otrávenej. Asi budu muset kouknout po 1.9 TDi, co zbude. :/
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

turbo kamna power píše:
pafka píše:A proč asi, záslepky na vahadlech venku, celej problém ojebaný vačky. , na chladič jsem zapoměl.
Vůbec... Záslepky můžou být klidně ok. Základní problém je špatná konstrukce celý hlavy u PD motorů - kvůli masivnímu uložení a pohonu vstřikovačů jsou palce vačky prostě moc úzký a je tam velký namáhání. Vůbec tomu pak nepomáhají longlife intervaly a neopatrný zacházení řidičů (nakládačka za studena, nebo naopak tavení do mrtva na dálnici v létě). Při rozumným zacházení a výměnama kvalitního oleje po 15.000km to ale může vydržet dost.
O uložení vstřiků v hlavě nemluvě :)

Když už bych si chtěl zkurvit život Octavií II s PDčkem, tak bych bral taky raději BKD 16V :D nebo i BXE raději než BMM :)

případně si připlatit za face 2.0 103kw common-rail, což je zlatej motor :)
konecne to niekto poriadne vysvetlil ;)...zahada odhalena
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

Tak já věděl, že 1.9 TDi je dobrý motor, ale nechtělo se mi věřit, že ty 2.0 TDi PD jsou až TAK moc špatné, bohužel.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ale to není o 2.0 TDI. Když koupíš 1.9 bls tak je to úplně stejnej sráč. Navíc s 5q a malou spojkou a lítajícíma ojnicema (noteeth)
Hele rozmlouvat ti to tady nikdo nechce, ty motory nejsou v rámci koncernu žádná hitparáda, CR je někde úplně jinde. Na druhou stranu je spousta značek kde by za podobnou životnost byli rádi. Pokud je to auto pěkný, tak to klidně kup. Pokud budeš měnit včas klepající dvouhmotu tak klika vydrží, vačku třeba prohlídni v rámci předkupní prohlídky a dpf ted zlevnilo, tak přinejhorším holt vycáluješ 20 a koupíš nové, s tím že třeba 200tkm od něj budeš mít klid.
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

Nevím, jsem teď z toho úplně hotovej.
Začal jsem koukat po A3, po které jsem koukal původně v Německu, kde mám příbuzného co by mi jí dovezl, ale zase koukám, 1.9 TDI tam bez DPF neexistuje snad.

Golfy se mi zdají nevím proč absolutně chudé, co tak koukám. Vůbec teď nevím co koupit :?
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

Nevím, jsem teď z toho úplně hotovej.
Začal jsem koukat po A3, po které jsem koukal původně v Německu, kde mám příbuzného co by mi jí dovezl, ale zase koukám, 1.9 TDI tam bez DPF neexistuje snad.

Golfy se mi zdají nevím proč absolutně chudé, co tak koukám. Vůbec teď nevím co koupit :?
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Jak už tu někdo psal - přidej pár šušňů a kup CR.
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Mohu vědět jaká je cena na te oct. BMM?.
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

fialamala píše:Mohu vědět jaká je cena na te oct. BMM?.
140 000 - 150 000, záleželo by na dohodě. Jsem si vědom, že je nadceněná, ale nebýt toho motoru, tak to za to auto bez váhání dám, protože je stavově opravdu jako nové.
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

Felipe píše:Jak už tu někdo psal - přidej pár šušňů a kup CR.
CR dvoulitr ve slušné výbavě je tak kolem 200k, já bych za auto teď nechtěl dávat více než nějakých 160k, čili CR je pro mě zatím mimo. 1.6 nechci.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Bejt tebou sel bych do audiny a vysral bych se na 1.9tdi a 2.0tdi v ochcavce nebo buchvi v cem... Jsou to srace co nejedou! Koupit rovnou V6, 2.7tdi nebo 3.0tdi. Mám to teďka a uz bych 4 val nemenil. Zatim se to nesere, zakladni servis je stejnej jako u ostatnich aut a spotrebu mam max 6.5L.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
rachet666
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2017, 09:23

Příspěvek od rachet666 »

ladulel píše:Bejt tebou sel bych do audiny a vysral bych se na 1.9tdi a 2.0tdi v ochcavce nebo buchvi v cem... Jsou to srace co nejedou! Koupit rovnou V6, 2.7tdi nebo 3.0tdi. Mám to teďka a uz bych 4 val nemenil. Zatim se to nesere, zakladni servis je stejnej jako u ostatnich aut a spotrebu mam max 6.5L.
Jasný, V6 3.0 a 2.7 jsou skvělý, ale jak jsem psal, momentálně na to nemám finance. Původně jsem plánoval koupi A4 B8 3.0 TDI příští rok, ale vypadá to, že nejspíš budu nucen vyměnit auto hned. (Rodinná situace)
Koupil jsem auto po rodičích, protože si koupili Nissana Quashqai +2. S ním ale teď nejsou asi spokojeni, nebo se jim nelíbí, tak přemýšlí že by ho prodali, protože já jsem si stěžoval, že mě s autem nebaví jezdit. Ještě aby ano, jsem relativně mladý a jízda s MPV ani nebude nic pro mě :D Tak vymysleli, že bych jim to vrátil a já si koupil jiné.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

ladulel píše:Bejt tebou sel bych do audiny a vysral bych se na 1.9tdi a 2.0tdi v ochcavce nebo buchvi v cem... Jsou to srace co nejedou! Koupit rovnou V6, 2.7tdi nebo 3.0tdi. Mám to teďka a uz bych 4 val nemenil. Zatim se to nesere, zakladni servis je stejnej jako u ostatnich aut a spotrebu mam max 6.5L.
Tak jasně (LOL)
jednu ted máme na dílně, pokud mu ten zázrak nevezme bazar zpátky, tak se budou měnit nerepasovatelné vstřiky v ceně poloviny auta.
x-smile
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2007, 13:15

Re: 2.0 TDi - PD - BMM Spolehlivost

Příspěvek od x-smile »

rachet666 píše:Zdar hoši.
Mám nabídku na Octavii II, 2.0 TDI-PD, 103KW 8v, označení motoru BMM.
Na internetu čtu velmi smíšené, nicméně lehce pozitivní názory na tento motor, má s ním někdo nějaké zkušenosti? Mám do toho auta jít?
Jedná se o O2 2006, najeto cca 200tkm. Plně vedená serviska ze Škodovky, po 1. majiteli z Německa, vážně krásné a opečovávané auto, je na něm vidět, že se o něj majitel velmi dobře staral. Není to žádný firemák, nebo auto po nějakém mladém blbovi, co tomu šlapal za studena. Nejspíš starší pán, neboť je 1. majitelem a auto je velmi vybavené, chybí pouze kůže a navi.
Jinak má nezávislé topení, xenony, sport podvozek, 18" kola, vylepšené rádio s výměníkem, vylepšené stereo, tempomat, prakticky vše snad, kromě těch dvou.
Nevím zda do ní jít. Cenově je trochu nadceněná, ale myslím si, že pokud motor není problémový, tak že ta cena je pochopitelná:

Díky za všechny odpovědi
Tak snad to není ta moje ukradená, skoro všechno by sedělo...
Passat 1.9TDi syncro, 81 kW, AFN
Passat 1.9TDi, 66 kW, AHH
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“