Stránka 2 z 2
Napsal: 27 zář 2017, 12:49
od jericho-3
Což takhle nám sdělit názor a zkušenosti s EX, které jsi předtím měl a jaké máš osobní zkušenosti s nimi? Předem díky..

Napsal: 27 zář 2017, 16:44
od amg124
jericho-3 píše:Což takhle nám sdělit názor a zkušenosti s EX, které jsi předtím měl a jaké máš osobní zkušenosti s nimi? Předem díky..

Tak teď ti nerozumím. Bavíš se o autech co mám v popisu nebo o ženských

?
Rozepsat se můžu o obojím

ale kam a do jaké rubriky to dát?
Napsal: 27 zář 2017, 18:09
od jericho-3

Teď jsi mne dostal, samozřejmě i ty ženské by nebyly marné, ale myslel jsem auta...kde máš napsáno Ex, což jsem považoval za minulost..Ale klidně začni s tou nejkrásnější a pak skonči tou nejškaredější ženskou spolu s jejími pro nás nejdůležitějšími vlastnostmi...

Napsal: 28 zář 2017, 15:28
od amg124
jericho-3 píše:
Teď jsi mne dostal, samozřejmě i ty ženské by nebyly marné, ale myslel jsem auta...kde máš napsáno Ex, což jsem považoval za minulost..Ale klidně začni s tou nejkrásnější a pak skonči tou nejškaredější ženskou spolu s jejími pro nás nejdůležitějšími vlastnostmi...

Tak ženský teda vynecháme, to se sem moc nehodí a budeme se věnovat autům. No, ale ani ty se sem, do francouzské sekce moc nehodí, ale pokusím se.
Asi nejúžasnější auto na údržbu a spotřebu byl jedničkový Golf 1,6D , ale byl to už dědeček tak musel jít.
A protože jsem Mercedesovej tak nejlepší auto za mě byla určitě 124ka, žralo to sice jak tank, ale za to svezení to stálo.
Hodně spokojenej jsem byl i s Toledem 1,9SDi a s Passatem 1,9TD. Ostatně u Toleda jsem byl druhý majitel a kupoval jsem to v době kdy to auto už mělo namotáno 750tis. a stále to bez problémů jezdilo, prodával jsem ho vlastně jen kvůli tomu, ze jsem potřeboval combi pro psa a tak jsem koupil Passata.
A další auto, které stojí za zmínku byl MB W202 "céčko v kombiku" pětiválec v naftě co krásně jezdil na rostlinej olej.
Napsal: 22 srp 2018, 01:01
od JohnEagle
Nejméně poruchový byl benzínový K4M 1.6 16V 79kw, primitivně jednoduchý motor do teď se dává mírně vylepšený do dusterů,nechá se vytáčet, spotřeba nejníž 6.3, max 8 když ho honím pořádně. Koncern z toho roku se pohodlím nevyrovná, výbava je také velká měl jsem vše krom navigace. Některý koncerny neměly ani dálkový centrál - laguna má, dále okna v el. , golf fitness paket švihadla... Jezdil jsem vždy na plnou syntetiku 5W40, měnil filtry včas max 10 tisíc. Motor startuje bez problému v prudkých mrazech. Díly nejsou drahé, podvozek je silnější než u Golf IV... vyměnil jsem ho i tak za zesílený od sachs a hd myele, necítím ani šutr a řežu s tím zatáčky tam kde golfu uskakuje prdel. Problém je jen převodovka, musí se hlídat olej - dávat předepsanej, jakmile hučí nebo píská tak je chycená. Jetá se prodává od 1500 - 3500 Kč, nesmí na ní bejt v háji drážka pro pojistku planetového kola jinak ti to bude vyhazovat poloosu. Najel jsem s tím 60 tisíc ročně, crcačky, dálnice, horší cesty, záda nikdy nebolely

Napsal: 22 srp 2018, 13:03
od jericho-3
amg 124, mám stejné zkušenosti a také jsem opravovat Toledo s tímto motorem/spadl řemen/ a majitel mi tvrdil, že to má 700000km. Tato auta byla "technický zázrak" a s nějakou octou 3 si klidně vytřou zadek, když se odečtou ty miliony "píčovin", co Octa 3 má..
A shodou okolností mám před sebou kompletní hodnocení Laguny , které je následující..Laguny do roku 2005 jsou total propadáky, nejlepší motory jsou, jak se tady píše /K4M/1,6 16V a diesel 2,0 dCI 16V ...Nejsou špatné ani 2,0 16V Turbo , ale pouze pro fajnšmekry..Nejhorší je převodovka PK6 , která je schopná se i zadřít../před rokem 2005/.Bohužel její špatná pověst odradila další kupce i když po modernizaci /2005/ je auto na úrovni nejlepší konkurence , ale má výhodu nizké ceny v případě nákupu..Takže dle expertů lze doporučit..
P.S. pokud by byl zájem, mám před sebou podrobné zdůvodnění a doporučení, co brát a co nebrat..