Stránka 2 z 2

Napsal: 30 pro 2017, 09:58
od anydraj
Jak rika Huml, spodek turba je pomaly, pak to natlaci rychle
Auto uz od 1200 ot/ min ma mit uz trosku zatah.
Mozna to je problem tech repasu, a dorazu regulace.
Nerikam, ze to delaj vsichni, ale nektere firmy co to repasuji
doraz regulace posunou.Aby to prezilo zaruku

Napsal: 30 pro 2017, 11:28
od Car diag
Turbo ven a nechat nastavit na stolici kde tomu rozumí a vědí co dělají.

Napsal: 30 pro 2017, 13:14
od pavel9270
Stále sa mi to nezdá ta to turbo, lebo pri 1800ot. má 2-bary a oáčky stúpajú strašne neochotne. Neviem ako u PD ale u CR ak je pomalý nástup turba, tak auto zahúli na čierno.

Napsal: 30 pro 2017, 14:55
od Pája 19
Taky jsem řešil jedno BXE 2008 a nepřišel jsem na to. Vše v měřených hodnotách v normě a auto stejně nejelo. Typoval jsem to tenkrát tak na 80 koní, místo 105ti.

Napsal: 30 pro 2017, 17:27
od Tomas6
Ono jestli aj někdo nedrbal do vstřiků. Co vím kdosi je vzal ocelákem myslím špičky a pak to bylo takové jalové ten motor. Ale už si nevzpomínám kdy a kde sem k tomu přišel.