
nějaké zkušenosti s interkoolerem SMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
žábry jsou fajn. Co je ale víc fajn a i to má znatelný efekt je ostřik intercooleru ala Impreza STI. Osobně to mám udělaný jednoduše pomocí ostřikovací trysky z OII a zapojený místo zadního stěrače (který jsem stejně nepoužíval)
zvlášť to pomáhá při dlouhodobý zátěži, třeba na okruhu, nebo na brzdě. Rozdíl může být až 20°C, což může pomoct, aby nezasahoval limiter v jednotce a neomezoval plnící tlak, takže tolik nevadne výkon
Samozřejmě lepší je pořádný FMIC, ale pořád lepší, jak jezdit s autem nachipovaným "na krev" na sérii cooleru a navíc je to skoro zadarmo


Samozřejmě lepší je pořádný FMIC, ale pořád lepší, jak jezdit s autem nachipovaným "na krev" na sérii cooleru a navíc je to skoro zadarmo

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já mám třeba na fabii 74kw sériový výstřiky, tlak jen o 0,5 bar výš než sériové gt1749va, tedy 1.4 bar a limiter zasahuje i při 5-10 °C... Mřížky v podběhu vyřezaný a je to teda dost otravný, to by mě zajímalo jak to dává sériová fabie RS, když má ještě méně výkonný SMIC...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ahoj, neupravovali jste někdo intercooler na Audi A4 B6/B7 z podběhu před gril. Bude velkej problém protáhnout hadice do motorového prostoru? Chtěl bych dát o malinko větší intercooler(ideálně z A4 B8, z 2.0TDI), a zároveň i zkrátit vedení vzduchu o tu smyčku do podběhu. Možná bych zkusil i Fmic, ale raději bych z B8. Děkuji za info