Stránka 2 z 2

Napsal: 15 bře 2018, 08:39
od supermuf0090
mě už poslední dobou přijde , že každý týden řeším alespoň 2 takovéhle sračky to už se pak člověk těší na to když mu zazvoní telefon a zákazník se zeptá vyměnil by jste mi olej
Tomas.cz píše:Já jsem takhle měl zamotanou hlavu z BMW 116i kde jednotka vykazovala vady vyhřívání obou lambdasond, nešlo tam napětí.
Tak jsem luštil pojistky, aniž bych tomu věřil tak po zasunutí jedné "chybějící" se napětí na lambdách ukázalo.
Nakonec z majitele vypadlo, že jak se mu zkratoval cigaretový zapalovač, tak si asi půjčil pojistku odvedle...
:D

Napsal: 15 bře 2018, 22:31
od Jarda S.
já mám podobný problém u ne zcela ohřátýho motoru mi při jízdě do kopce a potřebě výkonu padne do nouze, plně ohřátý už to neudělá - vačka a hydra maji najeto asi 12000km

Napsal: 16 bře 2018, 09:08
od Rayx
No tak "nouze" má přece svůj kód, ona není jenom jedna ... Jinak je to na tu slavnou křišťálovou kouli ;)

Napsal: 17 bře 2018, 21:16
od Jarda S.
to bylo první po čem jsem šel, pamět závad je čistá

Napsal: 18 bře 2018, 09:50
od supermuf0090
Já v pátek vyměnil turbo za repas a zákazník už zase jezdí
------------------------------------------------------------------
moderátor

Necituj prosím pořád dokola předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Používej funkci odpovědět.